לידה וקוץ בה - החזרת הגוף לקדמותו לאחר הלידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

לידה וקוץ בה - החזרת הגוף לקדמותו לאחר הלידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.12.2008

גופן של מרבית הנשים משתנה לאחר הריונות והנקות ועיקר השינוי מתבטא באזור השדיים, הבטן, הישבן והירכיים. לחדוות ההיריון ומתנת הלידה, מתווספת לעיתים רבות מועקה ותסכול על אובדן הגוף החטוב". כמנתח פלסטי מאייר מכיר היטב את התסכול של נשים רבות הסובלות מתדמית גוף ירודה. ובפיו מסר חשוב - יש פתרון.



לידה וקוץ בה - החזרת הגוף לקדמותו לאחר הלידה

ד"ר יצחק מאייר, פלסטיקאי בכיר, מתאר שיחת חולין בין שתי חברות, אמהות בגילאי ה-30 ששמע לאחרונה. לאחר המחמאות על הילדים, עברו החברות למחמאות עצמיות. "את נראית נפלא, רזה וחטובה והפנים מקסימות" החמיאה חברה אחת לשנייה. "כן, השיבה הראשונה, הכול מסווה היטב תחת הבגדים. השדיים נפולים וריקים, כמו שקיות שוקו והבטן מלאה סימני מתיחה'".

 

"אכן", מסביר ד"ר מאייר, "גופן של מרבית הנשים משתנה לאחר הריונות והנקות ועיקר השינוי מתבטא באזור השדיים, הבטן, הישבן והירכיים. לחדוות ההיריון ומתנת הלידה, מתווספת לעיתים רבות מועקה ותסכול על אובדן הגוף החטוב". כמנתח פלסטי מאייר מכיר היטב את התסכול של נשים רבות הסובלות מתדמית גוף ירודה. ובפיו מסר חשוב - יש פתרון.

 

"אם בעבר נשים מבוגרות היו עושות ניתוחי מתיחת פנים בעקבות התבלות טבעית, ישנה תופעה מעניינת שנשים צעירות בנות 35-40 מגיעות לעשות ניתוחים בעקבות התבלות. ואני מדבר על ניתוחי הקטנות שדיים והגדלה-הרמה של שדיים או ניתוחי מתיחת בטן שהם בין הניתוחים הנפוצים כיום. כלומר, זו האישה המודרנית! השתנתה האוכלוסייה שבאה לעשות ניתוחים בעקבות התבלות. נשים בנות 35-40 מרגישות צעירות, ונמאס להן להשתרך עם בטן רפויה ועודפי עור. זה לא נעים להן כשהן בים, או עם בן הזוג במצב אינטימי, וגם עם עצמן. בעזרת ניתוחים פשוטים ניתן להגיע לתוצאות מדהימות".

 

מסביר ד"ר מאייר: "הכירורגיה הפלסטית מציעה אפשרות לתקן את הנזקים הגופניים שנגרמים בעקבות ההריונות ומעניקה הזדמנות להחזיר עטרה ליושנה". מאייר מדבר על האזורים העיקריים שנפגעים בעקבות הלידה – שדיים, בטן, ירכיים, ישבן ומותניים.

 

שדיים

הבעיה: שדיים גדולים וצנוחים

מלבד הבעיה האסתטית, סובלות נשים בעלות שדיים גדולים גם ממשא של משקל מיותר המגיע לעיתים עד ל -3-4 ק"ג, המקשה על היציבה וגורם לכאבי גב. השדיים הנפולים, לעיתים עד לקרבת הטבור, עלולים לגרום גם להתפתחות של פטרת בין השד ובית החזה. נשים אלו סובלות גם ממראה מסורבל וקושי במציאת בגדים מתאימים וכן ממוגבלות בפעילות הספורטיבית אותה הן מבצעות.

 

הפתרון: ניתוח הקטנה והרמת שדיים

במהלך הניתוח, המתבצע בהרדמה מלאה, מסלקים רקמות עור שומן ושד עודפות, תוך שינוע הפטמה למקומה התקין, במרכז השד ויצירת צלקות בצורת "סוכרייה על מקל" כלומר סביב הפטמה ולאורך הקו היורד מהפטמה לקפל התת שדי. לעיתים יהיה גם צורך גם בחתך רוחבי מתחת לשד. בכל מקרה אופן וקצב ריפוי החתכים ומידת ההצטלקות משתנים ותלויים בין השאר בתכונות העור של המטופלת. התוצאה הסופית תהיה שד המתאים בגודלו לממדי בית החזה של האישה.

 

הבעיה: שדיים מרוקנים וצנוחים

מצב בו עור השד בלוי, מתוח, במקרים רבים עם הופעה של סימני מתיחה, חסר אלסטיות

והפטמה גולשת מתחת לקו הקפל התת שדי.

 

הפתרון: הרמת שדיים או הרמה + הגדלה

במידה ועדיין קיימות מספיק רקמות שד ושומן, כורתים את עודפי העור, תוך שינוע הפטמה למקומה התקין. הצלקות כמו בהקטנת שדיים, סביב הפטמה וחתך אורכי היורד מהפטמה אל הקפל התת שדי (הרמה). במקרה שנפח רקמות השד והשומן קטן מדי, מבצעים  בנוסף הגדלת שדיים, ע"י הכנסת משתל, להוספת הנפח הרצוי, וממשיכים את הניתוח בכריתת עודפי העור ושינוע הפטמה (הרמה והגדלה)

 

הבעיה:שדיים קטנים

השדיים שהיו יפים ובגודל תקין לפני הלידות וההנקות, התנוונו ונפחם קטן. למרות שהשד נראה מרוקן, הפטמה במקומה התקין.

 

הפתרון: הגדלת שדיים

הכנסה של שתל סיליקון להגדלת נפח השד. כיום קיימים מבחר גדול של שתלי סיליקון במרקם, נפח וגובה שונים, המותאמים ע"י המנתח למטופלת. את השתל ניתן להכניס דרך חתך מתחת לשד, בבית השחי או בקו הפטמה. מרבית המנתחים כיום, מעדיפים את השיטה הראשונה בה מוכנס השתל בחתך מתחת לשד. השתל מוכנס לכיס הנוצר בין רקמת השד לשריר (מעל השריר) או בין הצלעות והשריר (מתחת לשריר). גם כאן יבחר המנתח בשיטה המועדפת עליו, להגעה לתוצאה הטובה ביותר.

 

בטן

הבעיה: עודף עור ולעיתים רקמת שומן, היוצרים סינר שבמקרים מסוימים גולש מתחת לקו הערווה. במקרים מסוימים, סימני קרעים על פני העור

אצל נשים רבות, שרירי דופן הבטן, שבאופן טבעי נמצאים לאורך מרכז הבטן, נדחפים בעת ההיריון לצדדים. הדופן נחלשת, ואיברי הבטן הפנימיים נדחפים קדימה גורמים לבטן להיות נפוחה.

 

הפתרון: ניתוח מתיחת בטן

בניתוח, נעשה חתך מעל קו הערווה לכיוון המותניים. העור והשומן מופרדים משרירי הבטן ונוצר מתלה. אני מדגיש לא נכנסים לתוך חלל הבטן ולכן רמת הסיכון בניתוח נמוכה

שרירי הבטן מחוזקים ע"י תפירה של מעטפת השריר ושינוע שרירי הבטן למרכז הבטן.

מותחים את המתלה תוך ניתוק הטבור וקיבועו מחדש לאחר המתיחה.

כורתים את עודף המתלה, המורכב מעודפי רקמות העור והשומן ותופרים את החתך מעל הערווה ולכיוון המותניים, מעל השרירי הבטן המתוחים.

התוצאה היא בטן שטוחה, מותניים מחוטבים וטבור מעוצב.

כבר למחרת הניתוח המטופלות מעידות כי בטן כזאת שטוחה לא הייתה להן מאז גיל 18.

זהו אחד הניתוחים שתוצאתו נשמרת, אלא אם נכנסת האישה להריון נוסף או עולה בצורה דרסטית במשקל.

 

ירכיים, ישבן ומותניים

הבעיה: עודף משקל ועור

אצל חלק מהנשים, לאחר סיום תהליך הלידה נותר עודף משקל המרוכז בעיקר באזורי הישבן, ירכיים ובטן, שאינו יורד גם בעזרת דיאטה, מאחר ואין מספיק רצפטורים על דופן התא השומני, וכך הוא אינו משתתף בחילוף החומרים.

 

הפתרון: שאיבת שומן

הכי מומלץ לחטב את האזורים על ידי הוצאת תאי השומן המרוכזים באזורים הנ"ל, שמפריעים מבחינת קווי המתאר לגוף.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו