מזל טוב! נולדו לך מתנות חדשות..... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מזל טוב! נולדו לך מתנות חדשות.....

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 10.11.2009

זה לקח תשעה חודשים (ולפעמים גם יותר...). זה נמשך אל תוך שעות של צירים, חרדה, התרגשות ואז - השמחה הגדולה. תינוק חדש בא לעולם. לאם ולתינוק שלום! אפשר להתחיל לשבור את הראש מה כדאי לקנות כמתנה ליולדת....



מזל טוב! נולדו לך מתנות חדשות.....

מי צריך מתנה - התינוק או היולדת?

בזמן שהיולדת עושה את צעדיה (הכואבים...) הראשונים עם הרך הנולד, רבים רבים ממכריה מתלבטים מה אפשר לקנות עבורה במתנה. בעצם, לא בטוח שעבורה. מי אמר שזו צריכה להיות מתנה ליולדת? אולי כדאי לקנות דווקא מתנה לתינוק החביב, אולי מתנה לאב המאושר או לאחים הגדולים?

אם אתם נמצאים כבר בשלב ההתלבטות של מה לקנות לאחר הולדת תינוק למישהי שמקורבת אליכם, חשוב ראשית, להחליט למי למעשה מיועדת המתנה, ורק אח"כ לקבוע את אופייה ומטרתה.

 

מתנה – מקורית? שימושית? מפנקת?

אם החלטתם מי הוא נשוא המתנה שלכם, הרי שפתוח בפניכם מגוון של מתנות שמתאימות ליולדת, לתינוק או לכל בן משפחה אחר. לפניכם מספר רעיונות למתנות לאחר לידת תינוק:

 

  • מהמתוק המתוק הזה – "זר" שוקולד עשוי שוקולדים איכותיים וממתקים טעימים נוספים. כל המוצרים שבזר ארוזים כמו היה זה משלוח פרחים, בצורה צעירה, יפה ורעננה.

 

  • להרגיע – אחת המתנות היותר אהודות על יולדות היא שובר אירוח ליום פינוק בספא. שעה של מסאז' מרגיע, שכשוך במימי הג'אקוזי המלטפים, שקט ושלווה – זה בדיוק מה שיעשה טוב ליולדת (כמובן שהיא לא תממש את זה יומיים לאחר הלידה, אלא מספר שבועות לאחר מכן).

 

  • פירות העונה – אלו הם זרים ייחודיים, המורכבים מפירות העונה, שזורים באופן מפתיע ומרגש בעיצוב מקורי ובשלל צבעים, ניחוחות וטעמים. הפירות נותנים תחושה של שפע והמשכיות ומתקבלים בשמחה ע"י היולדות.

 

  • אלבום תמונות – מה יותר נפלא מלעשות ליולדת אלבום תמונות המתעד את הרגעים הנפלאים בלידה.נכנסים לאתר עיצוב אלבומים ומעצבים אלבום מהודר.

 

  • כל המשפחה בטי שירט! - אחת המתנות הצעירות והיותר "מדליקות" היא רכישת סט חולצות לכל בני המשפחה (כולל התינוק/ת...). על כל חולצה מופיע כיתוב בהקשר להולדת התינוק, כגון: "נולד לי אח", "יש לי בן חדש" וכד'. מתנה משפחתית כזו משמחת את כל בני המשפחה, ובעיקר את האחים הקטנים, שסובלים קצת מחוסר תשומת לב בתקופה זו.

 

  • לא פחות חשוב – שיהיה שימושי: מי שמחפש אחר מתנה שימושית לאם ולתינוק, הרי שיש כיום ערכות מהודרות לטיפול בתינוק. "עוגת חיתולים" זו היא מתנה שבסיסה הוא חיתולים, והיא מכילה ציוד חיוני ושימושי לאם ולתינוק. הערכות מגיעות בשלל צבעים ומכילות מגוון מוצרים כמו: טיטולים חד פעמיים, מכנס רגלית לתינוק, חולצת מעטפת לתינוק, חיתול בד, מגבות פליטה כפפות לתינוק, נשכן קירור לחניכיים, מסגרת דקורטיבית לתמונה, מוצץ לתינוק, צעצוע אחיזה לתינוק ועוד ועוד....

 

  • ולמרות הכל – זר סחלבים!

נכון, משלוחי פרחים זה אולי נשמע סטנדרטי, וממש לא מקורי, אך מסתבר כי משלוחי פרחים עדיין כאן, חיים ובועטים, והם עושים את זה לכולנו, ולבטח גם ליולדת. זר סחלבים הוא בד"כ אחד מאותם משלוחי פרחים שכל יולדת מקבלת בשמחה. אם מדובר בהולדת בן, נהוג לשלוח זר סחלבים לבן, ואם מדובר בבת – אין כמו משלוחי פרחים של סחלבים ורודים!

משלוחי פרחים ליולדת מומלץ שישלחו ישירות לבית היולדת ולא לבית החולים, כיוון שהאפקט שהם יוצרים בבית גדול בהרבה מהמראה שלהם בבית החולים. התחושה של יולדת, ששבה הביתה עם תינוקה לאחר הלידה, וממתין לה בבית זר פרחים יפיפה – פשוט נפלאה!   מזל טוב!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו