מטרוסקסואל בחדר לידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מטרוסקסואל בחדר לידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.04.2010

כיום, גברים הם חלק טבעי מהנוף בחדרי המיון ליולדות. בכלל מקרה של יולדת המגיעה בגפה לחדר לידה הוא נדיר עד לא קיים. ברוב המקרים יולדות מגיעות עם בן הזוג ולעיתים רחוקות עם חברה או עם אמא. תפקידו של בן הזוג במערכת גם הוא מוגדר וברור ובעוד שיש הבדלים בין מה שכל בית יולדות מאפשר, הרי שההחלטה עד כמה להיות פעיל בחדר הלידה נתונה לבן הזוג.



מאת: יעל שי דקל


מטרוסקסואל בחדר לידה

כיום, גברים הם חלק טבעי מהנוף בחדרי המיון ליולדות. בכלל מקרה של יולדת המגיעה בגפה לחדר לידה הוא נדיר עד לא קיים. ברוב המקרים יולדות מגיעות עם בן הזוג ולעיתים רחוקות עם חברה או עם אמא. תפקידו של בן הזוג במערכת גם הוא מוגדר וברור ובעוד שיש הבדלים בין מה שכל בית יולדות מאפשר, הרי שההחלטה עד כמה להיות פעיל בחדר הלידה נתונה לבן הזוג.

תרגום חופשי

בהריון הראשון תחנת מעבר כמעט הכרחית של כל הזוגות הוא בקורס הכנה ללידה. שם בני זוגינו למדים במה הם יכולים לעזור בפעם הראשונה. עד עתה הם רצו איתנו (במקרה הטוב) לכל הבדיקות וצפו בכל מה שקורה כמו בפרק מעניין ביותר של הנשיונל ג'אוגרפיק. עכשיו מגיעים לתכל'ס. ובאמת כבר בקורס ההכנה רואים את ההבדלים בין הגברים. יש את אלו שלא מפסיקים לשאול שאלות ויש את אלו שנראים כמו צבי מבוהל שנתפס באלומות האור של פנסיה הקדמיים של סמיטריילר ענק.

ללא כל ספק בחדר הלידה ניתן לראות אם קיימת זוגיות טובה. כל יולדת מגיבה אחרת וכמובן כל בן זוג מגיב אחרת. ישנם אפילו הבדלים בין הלידה הראשונה של הזוג לבין בלידה השנייה והשלישית. בגדול,  ככל שהזוג מגיע מגובש יותר ובעל ידע רחב יותר לגבי מה עומד להתרחש וכיצד הם רוצים שהדברים יראו כך ייטב לשניהם.

אז איך לעזור לה?

תפקידו של הגבר בחדר הלידה הוא להיות תומך, עוזר, מחליט, נחבא אל הכלים, דומיננטי וכו' בקיצור ברוכים הבאים למים הטריטוריאליים של מדינת הנשים הנשלטת על ידי הורמונים ואשר ממנם זה כמעט בלתי אפשרי לצאת מבלי להסתבך. ולמרות כל זאת לגברים בשלב הלידה יש תפקיד חשוב מאוד וזה לא נגמר בלצלם ובעזרה במקלחת להקלה על הצירים. בפועל הם המתווכים בין האישה שלהם הנמצאת בעיצומה של לידה לבין הצוות הרפואי. אם למשל תוכנית הלידה משתבשת ומהלך הלידה שונה מהתסריט אותו תכננו וחלמו, על בן הזוג לסייע ליולדת לקבל את החלטות הנכונות ביותר עבורם. לכן, חשוב מאוד לדבר על כל הדברים האלה מראשכך תחוש היולדת שהיא "בידיים טובות" ובן הזוג יחוש שהוא יודע מה הוא עושה ומה האפשרויות העומדות בפניהם.

כיצד עוד ניתן לסייע ליולדת?

בשלב הלידה הפעילה בן הזוג יכול להיות ממש לעזר מעבר להיותו נושא כלים, שומר הסף ומתווך. בזמן ההכנה לקראת הפתיחה המלאה בן הזוג יכול לעזור עם הנשימות, הוא יכול לעסות את הגב התחתון עם כדור טניס, או אפילו רק להיות משענת ראש בעוד היולדת מתברגת על הכדור בין הצירים. בזמן הלידה הפעילה מי אם לא בן הזוג הוא המעודד, המשכנע עוזר לדחוף בכך שהוא עוזר לאישה להתרומם ותומך בה שיהיה לה נוח. בין הצירים אין כמו החיבוק שנותן את כל הכוח שבעולם ולבסוף, כמובן, לחתוך את חבל הטבור.

חוויה לגמרי מהעולם הזה

יש נשים שחושבות שאם בן זוגם יעמוד מלפנים ויראה את מהלך הלידה ואת יציאתו של התינוק לאויר העולם, אזי יהיה לו קשה בהמשך לקיים מגע מיני עם אשתו. אולם עד היום עוד לא נתקלתי במקרה כזה, בדיוק להיפך. אחרי שבן הזוג יעבור יחד עמך את מהלך הלידה ויסייע להביא את תינוקכם לאויר העולם, הוא יהיה משוכנע שאת הדבר הכי מדהים בעולם. אם את מסוגלת לייצר כזה דבר משגע כמו תינוק ועוד לעבור לידה אין עוררין! את אלופה! אבל את מכירה את בן זוגך טוב יותר מאיתנו...

 

המאמר בחסות דיאטה קלאב .




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו