BABY SHOWER- אלפי אמריקאיות לא טועות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

BABY SHOWER- אלפי אמריקאיות לא טועות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 03.12.2011

לא, אין הכוונה למקלחת הראשונה של התינוק. baby shower , הוא בעצם מסיבת טרום לידה (מוקפדת מאוד יש לציין)  מאורגנת ע"י חברות של האם לעתיד, וכוללת הפקה אחת גדולה. החברות מפנקות את האם הטרייה במתנות שישמשו אותה לאחר הלידה.



מאת: הדר מסלטון


BABY SHOWER- אלפי אמריקאיות לא טועות

אומנם אצלנו, המסורות וה"עין הרע" אומרות שלא לקנות דבר עבור התינוק שלנו טרם נולד, אך המסורת האמריקאית מחייבת חגיגה טרם התינוק נולד. החברות מפנקות את האם הטרייה במתנות שישמשו אותה לאחר הלידה.

 

 baby shower

הוא בעצם מסיבת טרום לידה (מוקפדת מאוד יש לציין)  מאורגנת ע"י חברות של האם לעתיד, וכוללת הפקה אחת גדולה. הרי לכל אחת מאיתנו יש חברה שיש לה קצת יותר מדי זמן פנוי, כזאת שתמיד מציעה עצמה לקחת תחת חסותה ארגון חגיגי של מסיבה, ארוחה או סתם מפגש חברתי ותמיד היא עושה את זה מכל הלב, ועושה את זה טוב.

הקונספט העומד בראש המסיבה, הוא בואו הממשמש והקרב של התינוק, ועל פי מין התינוק, כך גם צבע הקישוטים של המסיבה. אם יש לנו בת, הרי שנקשט את המסיבה בוורוד מרשמלו ואם יש לנו בן, תנחשו טוב, נכון! נקשט בכחול.

על השולחן יוגשו מטעמים ונשנושים על פי קונספט שהוחלט מראש- בשרי, חלבי, טאפסים, פינגר פוד ועוד. הקישוט לשולחן יהיה כמובן עוגה ענקית (וגם היא, לרוב, מקושטת בצבע מין התינוק) ובה לא יגעו עד לאחר האוכל, קצת לפני חלוקת המתנות.

 

המנהג האמריקאי, מאוד מאוד אהוב ע"י הקרובות של האם לעתיד אך פחות פופלארי בקרב הנשים ההריוניות עצמן למרות המתנות היוקרתיות שהן עתידות לקבל . נשים הריוניות רבות, טוענות כי בחודשים המתקדמים של ההריון אין להן את הכוחות לארגן מסיבה ולעמוד בראשה. כאמהות, כנשואות, וכנשים עם מעגל חברים רחב, אנחנו יודעות שלארח זה סיפור לא פשוט גם ככה, אז לעשות את זה עם תינוק ברחם, זה סיפור אחר לגמרי. ולכן תמיד מישהי לוקחת תחת חסותה את ארגון המסיבה ותמיד תמיד המסיבה תהיה מאוד מפוארת ומאוד מושקעת. לפעמים, טיפה יותר מדי עבור ההריונית.

 

מה בעניין המתנות?

אז ככה. עומדות בפנייך שתי אופציות:

אופציה ראשונה: לקבל מתנות באופן המסורתי ולהתפעל מהן, אך גם לקחת בחשבון שרובן יהיו לא שימושיות או סתם עוד מתנה שבמקרה גם החברות האחרות קנו לך.

האופציה השנייה: להכין רשימה מראש (gift registry) בחנות מסויימת שאת בוחרת, שמתוכה החברות שמשתתפות במסיבה יבחרו מה לקנות. הרשימה הזאת נקראת-רשימת המשאלות. בכל פעם שנקנה משהו מהרשימה, הוא נמחק ממנה ושם הקונה נשמר בסתר עד לרגע קבלת המתנה.

מטרתה העיקרית של רשימת המשאלות היא לוודא שהמוצר שקונים יהיה שימושי להורים הטריים, וכך יעריכו את המתנה כפליים. הרשימה כוללת פריטים בכל המחירים, שישמשו את ההורים הטריים לאחר הלידה. דוגמאות למוצרים מתוך הרשימה: תיק החתלה, צעצועים, ביגוד ראשוני, סדינים, כסא לאוטו וכו'.

טווח המחירים ברשימה שכזאת, נע בין כמה עשרות שקלים לבין כמה מאות, כך כל אחת תוכל לבחור לפי מה שהכיס שלה מאפשר. המחירים צריכים להיות נוחים ומגוונים בכדי שיתנו מרחב בחירה למשתתפות בשמחה שלך.

 

חן שטיין, בחודש התשיעי להריונה (הראשון!!) נשאלה מדוע לדעתה, מסיבת ה baby shower לא מתקיימת בארץ?

"ישנו בארץ חשש מעין הרע ושאר אמונות טפלות. לכן גם לא נהוג אצלנו לקנות דברים לפני הלידה אלא רק להזמין".

היא לא מגלה את מין התינוק אך אומרת שהיא תעשה מסיבה לאחר הלידה בין אם זה בן ובין אם זו בת.

ובכל זאת, מי שעדיין מאוד מאוד לחוצה על עין הרע, יכולה להסתפק בהצעה המעניינת שחן הציעה לנו.  בתחילת החודש התשיעי היא ארגנה לה ולנשים במשפחתה ולחברותיה הקרובות, ערב הפרשת חלה (סגולה ללידה קלה) וסעודת אמנים שזו סעודה שבה מברכים ברכות שונות מה שנותן סגולה לזוגיות, בריאות, פרי בטן והצלחה.. ואפילו קיבלה כמה מתנות  מפנקות.

נשמח לשמוע את דעתכן לגבי קיום או אי קיום מסיבת בייבי שאואר? הייתם רוצות שיארגנו לכן כזו מסיבה. הגיבו לנו למטה במערכת התגובות.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו