SMS, פייסבוק וטוויטר מתוך חדרי הלידה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

SMS, פייסבוק וטוויטר מתוך חדרי הלידה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 28.01.2011

הלידות של 2011 לעיתים ממש משודרות בעזרת הטכנולוגיות החדשות הקיימות. בעלים מדווחים ב- sms, פייסבוק טוויטר ועוד..הודעה על הגעה לחדר הלידה, פתיחה של אצבע אחת, 4 אצבעות, 10 אצבעות וכו'..., ניתן בהחלט להעביר את המידע הזה לחברים ולמשפחה, תוך כדי הלידה.



מאת: יעל רונן


SMS, פייסבוק וטוויטר מתוך חדרי הלידה

הבית כבר מוכן לבואו: יש מיטה, מוצצים, וחיתולים, את כבר מדמיינת חדרי ילדים מושקעים בהם ישן כשיגדל מעט, עשית סידורים אחרונים, והנה הגיע היום ואת בחדר הלידה. כל שנותר לך לעשות הוא לנשום עמוק ולקוות שהכל יעבור בשלום. האחיות, המרדימים והרופאים מסתובבים סביבך, וגם הבעל נמצא בדרך כלל באיזור ומשתדל לא להפריע. נשים רבות מעוניינות להודיע לחברים ולמשפחה שלהן שהן בחדר הלידה, כיצד מתפתחת הלידה וכמובן – שהלידה הסתיימה בהצלחה.

 

לעיתים הלידות הן קלות ומהירות ולעיתים הן נמשכות שעות ארוכות. המשותף לכל הלידות הללו הוא שהן מסתיימות בסופו של דבר, והבן או הבת שלך יוצאים לעולם. לאחר ההתרגשות והדמעות מגיע השלב של ההודעה להורים, חברים וכו'. כיום, בעידן בו האינטרנט שולט בחיינו, אין עוד צורך להתקשר לכולם ולהודיע אודות מהלך הלידה (וכמובן גם את הבשורה המשמחת על הלידה עצמה).ניתן בהחלט, לשלוח לחלק מהחברים והקרובים sms, הודעה בטוויטר או אפילו לעדכן את החברים והמשפחה בפייסבוק. כמובן שצריך להפעיל שיקול דעת ואת כל כללי הנימוס המחוייבים בנושא רגיש זה...

 

האם מקובל לעדכן על הלידה ב- sms?

את התשובה לשאלה הזו כל אחד צריך לענות לעצמו. יש נשים (לעיתים בעזרת הבעלים שלהן) שממש "משדרות" את הלידה בעזרת הטכנולוגיות החדשות הקיימות. הודעה על הגעה לחדר הלידה, פתיחה של אצבע אחת, 4 אצבעות, 10 אצבעות וכו'..., ניתן בהחלט להעביר את המידע הזה לחברים ולמשפחה, תוך כדי הלידה, ותופעה זו הפכה בשנים האחרונות למקובלת מאוד.

 

לגבי הגעתו של הרך הנולד כמובן שברוב המקרים, להורים שלכם לא תשלחו הודעת sms אודות הלידה, מכיוון שיש סיכוי טוב שהם יפגעו מכך. בחלק מהמקרים ההורים כבר מחכים מחוץ לדלת חדר הלידה ואז אין כל צורך בטלפון או בהודעה כתובה.

גם לגבי אחים, אחיות וחברים קרובים במיוחד, כל אחד צריך לעשות את השיקול שלו. אך לגבי רשימת המכרים (הארוכה בחלק מהמקרים) הנוספים שלכם, מקובל כיום בהחלט לשלוח הודעת sms המבשרת אודות הלידה. אין בכך כל דבר רע וזה בוודאי עדיף על לעשות אין ספור טלפונים לאחר הלידה (למי יש כוח לזה?). אחרי הלידה את בוודאי עייפה ומותשת וכל מה שאת רוצה זה להיות עם התינוק החדש. שליחת הודעת sms משותפת לחברים שלכם המודיעה על הלידה, בהחלט יכולה לחסוך לכם זמן בין כל הסידורים הללו. בוודאי לאחר שעדכנתם אותם לאורך כל התהליך.


באילו דרכים נוספות ניתן לעדכן על הלידה?

מלבד sms, יש לא מעט טכנולוגיות חדשות, אשר ניתן להודיע באמצעותן. מי שיש לו חשבון בטוויטר, יכול פשוט לשלוח לעוקבים שלו הודעה נחמדה בטוויטר, וכך להודיע על הלידה. גם עדכון בפייסבוק הוא בהחלט אפשרי (בתי החולים אינם כיפיים כמו בתי מלון, אבל בחלקם בהחלט ניתן להתחבר לאינטרנט), ואפשר להשתמש גם באי מייל ולשלוח מייל המודיע על הלידה. את הפעולות הללו בדרך כלל עושה הגבר בין שלל הסידורים, אך גם האישה, לאחר ההתאוששות מהלידה יכולה להודיע לחברים ולחברות שלה באמצעות sms, טוויטר או פייסבוק.

 

הטכנולוגיה מאפשרת לנו שלל דרכים להודיע לקרובים לנו על אירועים משמחים, אך חשוב מאוד לשקול כל מקרה לגופו על מנת שלא לפגוע באף אחד. אם יש אדם מסויים שאתם יודעים שייעלב אם יקבל הודעה שלא באופן אישי על ידכם, אפשר להשקיע כמה דקות בשיחת טלפון קצרה. אך כיום, כמעט כולם מודעים לטכנולוגיות הללו וליתרונות שלהן, ורוב האנשים מבינים שאלה הן דרכים מקובלות ולגיטימיות להעברת הודעות בצורה מהירה ויעילה. ביום המאושר ביותר בחייכם, היום בו ילדכם מגיע לעולם, היעזרו בטכנולוגיות של המאה ה- 21, והפכו את החיים שלכם לקלים יותר.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו