סיפור לידת העכוז הטבעית של דני - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סיפור לידת העכוז הטבעית של דני

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.10.2014

מתחילים עם הלחיצות. ורגל ראשונה מבצבצת, עוד 3 לחיצות וגם הרגל השניה מחליטה להצטרף ובהמשך לאותה הלחיצה גם כל השאר! רגליים יוצאות, אחריהן טוסיק, גוף וראש! הכל באותה הלחיצה! 



סיפור לידת העכוז הטבעית של דני
11.10.2014
 
בשבוע 31 דני שלי החליטה שלא מתאים לה לראות את העולם הפוך והתהפכה למצג עכוז. מאז עשיתי הכל כדי לעודד אותה להתהפך חזרה. משבוע לשבוע תליתי תקוות שעד שבוע הבא היא תתהפך אבל ככל שהתאריך התקרב ואחרי שניסיתי את כל הדרכים האלטרנטיביות החלטתי ללכת על היפוך חיצוני.
 
את ההיפוך עשיתי ביום שני שעבר 36+6. כשגם הוא לא הצליח הבנתי שאני חייבת עכשיו להחליט. לידת עכוז או קיסרי. מאחרי ההיפוך הראש לא הפסיק לעבוד. החלטתי יחד עם המיילדת המדהימה שלי שנקבע תור לקיסרי ל21.10, 6 ימים לפני תאריך משוער, כדי להוריד את כולם ממני בשלב הראשוני.
 
לא היה אדם אחד מסביבי שאמרתי לו עכוז ולא ישר ענה ניתוח! מי שהעלתי בפניו את האופציה לעכוז הסתכל עליי כאילו ירדתי מהפסים . אני גרה בגרמניה, פה עוד מיילדים עכוז, לא הרבה אבל מיילדים. המיילדת שלי אמרה לי שיש לה את הנסיון הדרוש ומאותו רגע הראש לא הפסיק לעבוד.
 
ביום חמישי, יומיים לפני הלידה, הגיעה אליי בחורה מדהימה בשם זוהר להראות לי תנוחות יוגה נוספות שאולי יעזרו להיפוך. היא אמרה לי את מה שעזר לי להחליט..
 
לכי עם ההחלטה שתגרום לך לישון הכי טוב בלילה. ידעתי שעם הרעיון של קיסרי אני כבר לא ישנה מעל שבוע ובאותו לילה הלכתי לישון עם ההחלטה על לידת עכוז. זה היה הלילה הראשון אחרי הרבה שהצלחתי לישון. בבוקר קמתי עם ההחלטה שאני הולכת על זה! אני הולכת ללדת עכוז!
 
בוקר יום שישי, מגיעה אליי המיילדת לניסיון נוסף של דיקור סיני להיפוך , שגם הוא לא נראה שהולך להזיז אותה.
.
באותו לילה הלכנו לישון ב 5:30 התעוררתי ללכת לשירותים בפעם העשירית באותו לילה. כשחזרתי למיטה שמעתי פלאקקקק והמים התחילו לזרום. מיד התקשרנו למיילדת ומיהרנו לביח.
 
הלידה הראשונה שלי הייתה מאוד זריזה וידענו שייתכן ואין הרבה זמן. 6:00 בודקים פתיחה, פתיחה 4. קצב הלב של העובר טוב ומקבלים החלטה שהולכים על זה!
 
7:30 נכנסת לחדר לידה, פתיחה 7. הכל נראה תקין. המוניטור מראה צירים צפופים וחזקים שאני לא ממש מרגישה בינתיים ומחליטה להשאר עם ההחלטה שאני לא רוצה אפידורל.
8:30 פתיחה מלאה , הצירים מתחזקים אבל אני עדיין בסדר. קצת לפני 9 בבוקר המיילדת מזכירה לי שעכשיו מגיע השלב הקריטי, שאם החלטתי ללכת על זה אז בכל הכח ושאני חייבת להוציא אותה כמה שיותר מהר.
שלושת הרופאים שבמשמרת נכנסים לחדר, כולם רוצים לצפות בלידה.. מחוץ לחדר נערך כל הצוות הרפואי במידה ונצטרך לעבור לחדר ניתוח. מתחילים עם הלחיצות.
 
ורגל ראשונה מבצבצת, עוד 3 לחיצות וגם הרגל השניה מחליטה להצטרף ובהמשך לאותה הלחיצה גם כל השאר! רגליים יוצאות, אחריהן טוסיק, גוף וראש! הכל באותה הלחיצה!
 
9:36 כולם מאושרים! הכל עבר בשלום! עשיתי את זה! ילדתי ילדה בריאה בלידת עכוז מדהימה וטבעית. סיימתי בלי קרעים או חתכים! ובלי ניתוח שהיה יכול להיות מיותר לחלוטין! אני כל כך גאה בעצמי!!! זהו, נגמר הריון נוסף... אין דבר חזר יותר מאינטואיציה אימהית. מהתחלה היה לי ברור שעם הצוות המיומן והנכון אני יכולה לעשות את זה!



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו