סיפור הלידה של לירון - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סיפור הלידה של לירון

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.06.2006

יום חמישי 18 במאי, התחיל ביום כיף עם אמא שישנה אצלי כבר ערב קודם כי בעלי באילת , להזכירכן אני בשבוע 37. טיילנו בגן הבוטני אכלנו צהריים קצת ביזבוזים, בקיצור יום נפלא. ב-2300 עליתי לישון, בעלי עוד התקשר ואני אמרתי לאמא שלי אדבר איתו מחר וחרופ נרדמתי מיד.



סיפור הלידה של לירון

יום חמישי 18 במאי, התחיל ביום כיף עם אמא שישנה אצלי כבר ערב קודם כי בעלי באילת , להזכירכן אני בשבוע 37. טיילנו בגן הבוטני אכלנו צהריים קצת ביזבוזים, בקיצור יום נפלא. ב-2300 עליתי לישון, בעלי עוד התקשר ואני אמרתי לאמא שלי אדבר איתו מחר וחרופ נרדמתי מיד. ב00:45, אני מתעוררת מרגישה שטף מים- כן כן אחיותי ירידת מים!! ניגשתי לשירותים ולא היה ספק, הערתי את אמא שלי שחשבה שאני עובדת עליה, ואמרתי לה שלא וצחקתי. מיד טילפנתי להדסה עין כרם והתייעצתי מה לעשות, האח אמר שעדיף שיסיעו אותי ולהגיע תוך 1/2 שעה אבל לשים לב לתנועות עובר. ברגע שהוא אמר לי את זה לא הרגשתי כלום רק שמעתי את הלב פועם. והחלטתי לנסוע להר הצפוים יותר קרוב הביתה, ובדיוק באותו שבוע עשיתי סיור ומאוד התרשמתי (הכל מלמעלה) טוב לא הכנתי תיק, זוכרות שאמרתי שאני לא מצליחה לאסוף את עצמי שבוע קודם... הכנתי תיק לא הייתי הכי מאופסת אמא שלי עוד עשתה סיבוב לכלבה, נכנסנו לאוטו ונהגתי בשלווה (אמי לא נוהגת) הגעתי ב-01:45 לחדר יולדות קיבלה אותי המלאכית טל.חיכתה מעט לבדוק שאכן זו ירידת מיםורק שהיא החליטה לאשפז אותי התקשרתי לבעלי ב-3:30 כבר ב-3:45 הוא היה במונית בדרך לירושלים (1000 ש"ח ירד לי ממענק הלידה )טוב מחיקה 70% ופתיחה חצי ס"מ, בעלי איתי מ7 בבוקר ואז התחיל המסע לפתיחה, עשיתי חוקן (בכלל לא היה נורא...)קיבלתי זירוז, פיטוצין שלא עבד מי יודע מה על העובר וכל פעם שהגבירו את הטיפות לעובר נחלש הדופק אז חיכינו טבעי וכך כל השעות, ב-1 בלילה בין שישי לשבת ביקשתי אפידורל כבר כאב לי ואמתרי למה להמשיך לסבול נראה לי שזה הולך להיות ארוך (24 ש בנתיים)זה לא היה נעים המרדים התברבר אבל מילא... בלילה העובר גילה סימנים של חולשה והעירו אותו. שוב הפסיקו עם הפיטוצין ושוב האטה בלידה בנתיים פתיחה 3 ס"מ. בבוקר כבר הבנתי שאולי מדברים על ניתוח וקצת נפלו פניי אבל העיקר העובר... וכל אותו הזמן הרופאה שהייתה כוננית לא ויתרה נתנה הוראה לזירוז היא החליטה שזו לידה טבעית אבל ב-8 בבוקר כבר התיעצה עם הרופאים שבאו להחליף אותה וסיכמו שעוד צ´אנס אחד לזירוז אם לא ניתוח, והיא ממש היתעצבה, ומי חזרה בנתיים למשמרת טל המיילדת שקיבלה אותי יום חמישי בלילה.השעה 10:15 נסיון אחרון פתיחה 3.5 -4 מחיקה מלאה . זהו יורדים לניתוח שתיתי חומר מיוחד שאני לא אקיא וחיכינו לא לפני שביקשתי שבעלי יהיה נוכח בניתוח. ואז ב-10:45 ביקשתי עוד מנה של אפידרול, קיבלתי ואמרתי לטל כואב לי למטה והיא אמרה בואי אבדוק אותך ואז היא אומרת "לא יאומן" ואני רגילה לשמוע פתיחה 3.5 והיא קוראת פתיחה 9!! ואז בעלי התרגש נורא ואמרנו אין ניתוח לידה רגילה!!!! לחצתי, צחקתי הרגשתי תראש של הקטן והופ ב-11:07 לירון נולד- נס גדול, נס הבריאה, אושר ושמחה אדירה, היית החוויה מדהימה, בלי תפרים בלי כלום, בחוץ היתה המשפחה שבאה להיפרד לפני הניתוח הם לא האמינו וכך גם אנחנו. אשתף אתכן במה שהקל עלי: מצאתי עצמי מעודדת את כולם סביבי שלא נורא אם יהיה ניתוח, הייתי סבלנית ונתתי אמון מלא בצוות סביבי, הצוות בחדר יולדות הר הצופים הוא מקצוען ואנושי באופן בלתי רגיל, כל המחלקה דיברה עלינו איך מגיע לנו לידה טבעית ואיזה אושר היה. עברתי חוויה שמיימית ואין מאושרת ממני. סליחה אם היה ארוך אבל אי אפשר להיתעלם מהכניסה המפוארת ל לירון לחיינו. אני מאחלת לכל אחת מכן חוויה כזו רק בהרבה פחות שעות... נשיקות לכולכן ואפרט בהמשך עוד תחושות.

 

שכחתי להוסיף עוד פרט חשוב  בחדר לידה התמלאתי אנרגיות אין סופיות מהחדר המדהים שהיה לי המשקיף על כל ירושלים וברכתי כל לילה שירד וכל בוקר שעלה ואמרתי זה דרכו של עולם והיתה לי אמונה שלמה בבואו של לירון לעולם בכל דרך שיבחר. לאחר הלידה מיד השכיבו אותו עליי הנקתי (+,-)ניקו לי אותו הביאו לי אותו והורי והורי בעלי נכנסו והיה אושר עילאי, בשורה התחתונה אי אפשר לתכנן הכל תזרמו עם התחושות שלכן האינטואציות יובילו אתכן לדבר הנכון אני זוכרת שלא הייתי בטוחה אם אני רוצה אפידורל או לא ופשוט זרמתי והכל לטובה




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו