תקנון לפעילות "חמישה כוכבים לכוכב הקטן שלי" - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תקנון לפעילות "חמישה כוכבים לכוכב הקטן שלי"

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.10.2011

כל האמור בתקנון זה בלשון זכר מתייחס גם לנקבה ולהיפך וכל האמור בלשון יחיד מתייחס גם לרבים ולהיפך.



תקנון לפעילות "חמישה כוכבים לכוכב הקטן שלי"

תקנון לפעילות "פמפרס ופורטל mamy"


1. כללי:
 

כל האמור בתקנון זה בלשון זכר מתייחס גם לנקבה ולהיפך וכל האמור בלשון יחיד מתייחס גם לרבים ולהיפך.

 

1.1 פורטל mamy (להלן: "mamy" או "עורכת התחרות") מכריזה על פעילות נושאת פרסים ("התחרות") באתר mamy ("האתר").

 

1.2 חברת פרוקטר אנד גמבל בע"מ ("פרוקטר אנד גמבל") הינה נותנת החסות לתחרות. במסגרת חסות זו  תעניק פרוקטר אנד גמבל את הפרסים לזוכים כפי שיפורט בהמשך התקנון.

 

1.3 הפעילות פתוחה לכל הגולשים באשר הם, למעט עובדי עורכת התחרות, פרוקטר אנד גמבל, ובני משפחותיהם, בכפוף לאמור להלן.

 

1.4 התחרות תחל ביום שני ה- 24.10.2011 ותסתיים ביום חמישי ה-   08.01.2012("תקופת הפעילות").

 

1.5 עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל רשאית להפסיק את התחרות ללא הודעת מוקדמת.

 

1.6  עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל רשאית לשנות כל מועד הנקוב בתקנון זה לפי ראות עיניה.

 

1.7 בכל מקרה של סתירה ו/או אי התאמה בין תקנון זה לבין כל פרסום אחר מכל סוג ומין, יגברו  הוראות תקנון זה והן אשר תקבענה. המודעות והפרסומים השונים הם לנוחות המשתתפים בלבד.

 

1.8  בהשתתפות בפעילות מאשר המשתתף כי הוא מסכים לתקנון זה ולתקנון אתר mamy המופיע בכתובת http://www.mamy.co.il/law.aspx ("תקנון האתר"), וכן פוטר את עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל מכל טענה, דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, עם התחרות, בלא יוצא מהכלל.

 

 

2. כללי התחרות

2.1  התחרות מתקיימת במסגרת פעילות התוכן "חמישה כוכבים לכוכב הקטן שלי" של פרוקטר אנד גמבל וmamy בה יקבלו כ- 150 משתתפים בפעילות שוברים לקבלת חבילת חיתולי פמפרס פרימיום להתנסות אישית. המשתתפים יתבקשו להעלות לאתר mamy רשומות על המוצרים שקיבלו להתנסות ולאחר העלאת הרשומות תתקיים תחרות ביניהם על פי המפורט להלן.

 

2.2 כל אחד ממשתתפי הפעילות יקבל חבילה אחת של חיתולי פמפרס פרימיום חינם.

 

2.3 70 המשתתפים המוזכרים בסעיף 2.2 יהוו את המעגל הראשון בתחרות (ראש החץ) וכל אחד מהם יקים קבוצה של 3 משתתפים (קרי, המשתתף שהוא ראש החץ ושני גולשים נוספים), כמפורט להלן ("הקבוצות"), ויתבקשו לכתוב רשומות על ההתנסות שלהם במוצרי פמפרס שקיבלו ולהעלות אותן לאתר mamy. 

 

2.4 כל גולש מהמעגל הראשון יתבקש להעביר לעורכת התחרות באמצעות מסר שמות של שני גולשים נוספים אליהם הוא מבקש שישלחו שוברים לחיתולי פמפרס פרימיום, תוך ציון שמותיהם המלאים של הגולשים הנוספים ולשלוח לאותן גולשות לינק להרשמה ראשונית., 100 הגולשים המומלצים על ידי המעגל הראשון יהוו את המעגל השני של התחרות.

 

2.5 כל אחד מ- 100 הגולשים במעגל השני שיהיה מעוניין להשתתף בפעילות יקבל גם הוא אריזת חיתולי פמפרס פרימיום[t1]  להתנסות ויתבקש לכתוב רשומה על ההתנסות שלו במוצרים.

 

2.6 כל 150 הגולשים המשתתפים בתחרות יתבקשו לכתוב רשומות על ההתנסות שלהם במוצרים בפלטפורמות השונות באתר mamy, קרי פורומים פייסבוק בלוגים, הכוללות גם סיפור על הכוכב הקטן שלך- בזמן שאת עוטפת את הכוכב הקטן שלך באהבה- חיתולי "פמפרס פרימיום" החדשים עוטפים את עור תינוקך בהגנה של 5 כוכבים ומאפשרים לו לחוות עולם ומלואו. שתפי- כיצד את מעניקה את הטוב ביותר לכוכב הקטן שלך? כיצד חיתולי "פמפרס פרימיום", בעלי הגנה של חמישה כוכבים, עוטפים את תינוקך בהגנה הטובה ביותר?

 

2.7 המשתתף בתחרות מאשר בעצם ההשתתפות כי התוכן שהעלה במסגרת התחרות הוא פרי יצירה מקורית לחלוטין שלו, ולא מועתק מכל חומר אחר, ושהוא בעל כל זכויות הקניין הרוחני המלאות בו, ושתוכן הרשומה אינו פוגע בזכויות צד שלישי כלשהו או מפר באופן אחר כל דין, לרבות (מבלי לגרוע) כל זכות קניין רוחני של צד שלישי; כל זאת מבלי לגרוע מהצהרות המשתתף על פי תקנון האתר.

 

2.8 בין הגולשים המשתתפים בפעילות יתקיימו  3 תחרויות על פי הפירוט הבא:

 

2.8.1. תחרות קבוצתית על כמות ההקלקות על הרשומות: קבוצת הגולשים שהצליחה להביא את מספר ההקלקות הגדול ביותר על הרשומות שכתבו. מדידת הכניסות לרשומות תתבצע באמצעות 'לינק סופר' שבאתר mamy ועל פי המפורט בסעיפים 2.9-2.12.

במידה ונוצר מצב של שיווין, הזוכה יבחר לפי התוכן המושקע. והטוב ביותר על פי שיקול דעתן הבלעדי של עורכת התחרות ופרוקטר אנד גמבל, אשר אינן מחויבות לפרסם את שיקוליהן.

 

2.8.2. תחרות אישית על התוכן הטוב ביותר: המשתתף שכתב  את הרשומה המושקעת והיפה ביותר על פי שיקול דעתן הבלעדי של עורכת התחרות ופרוקטר אנד גמבל, אשר אינן מחויבות לפרסם את שיקוליהן.

 

2.8.3. תחרות אישית על כמות ההקלקות הגדולה ביותר: לדף יוטיוב עם סרטון של פמפרס. במהלך הפעילות ישלחו לגולשים לינק סופר ואישי המוביל לדף יוטיוב ובו סרטון של פמפרס. מדידת הכניסות לרשומות תתבצע באמצעות אדמין 'לינק סופר' שבאתר mamy ועל פי המפורט בסעיפים 2.9-2.12.

במידה ונוצר מצב של שיווין, הזוכה יבחר לפי התוכן המושקע והטוב ביותר על פי שיקול דעתן הבלעדי של עורכת התחרות ופרוקטר אנד גמבל, אשר אינן מחויבות לפרסם את שיקוליהן.

 

2.9 כל משתתף בפעילות ייכנס לעמוד התקנון של התחרות בלינק שיישלח אליו, ימלא בו את פרטיו ויאשר כי קרא את התקנון והוא מסכים לתנאיו. לאחר שמילא את פרטיו והסכים לתקנון ישלח המשתתף לנציגת mamy מייל ובו הלינק לרשומה שכתב על המוצר. נציגת mamy תפיק למשתתף "לינק סופר" (לינק מיוחד הסופר את כמות ההקלקות עליו) עבור הרשומה שכתב ותשלח לו אותו חזרה במייל. המשתתף ישתמש בלינק הסופר שקיבל להפצת הרשומה שלו בפלטפורמות השונות העומדות לרשותו באתר mamy ובאתרים נוספים מחוץ לmamy על פי בחירתו.

 

2.10 תחרות ההקלקות (סעיף 2.8.1 לעיל) בין הגולשים תתקיים על פי חלוקה לקבוצות כאשר כל קבוצה תמנה עד 3 משתתפים ותכלול את הגולש שהיווה את "ראש החץ" של הקבוצה (הגולש מהמעגל הראשון) ואת 2 הגולשים שהומלצו על ידו.

 

2.11 כמות ההקלקות על הלינקים הסופרים בתחרות המתוארת בסעיף 2.8.1 תימדד במשך 75 יום מהיום שבו נשלחו השוברים לחיתולי פמפרס לכל ראשי הקבוצות.

על התחרויות המפורטות בסעיפים  2.8.3, יינתן זמן של 45 יום מרגע כניסתו של הגולש לתחרויות אלה אשר יסתיים לכל המאוחר בתאריך ה-8.1.2012.

 

2.12 על המשתתפים בפעילות לשמור על התנהלות תקינה במהלך הפעילות, לכבד את הפורומים, הקומונות והבלוגים ולנהוג על פי הכללים הבאים:

·         שמור על גילוי נאות: הקפד לציין כי אתה מעלה את הרשומה כחלק מהשתתפותך בתחרות. כשאתה מפנה אל הרשומה, אל תנסה להסוות את תוכן הרשומה.

·         הצפות מפריעות להתנהלות הפורומים. אנא הימנע מהעלאת הקישור לרשומה למעלה מפעם אחת  בכל קהילה בmamy בה אתה מפרסמת.

·         סטייה מכללים אלו או הפרעה להתנהלותו של אחד הפורומים, עלולה להביא לפסילתך מהתחרות ו\או לחסימתך.

 

2.13 עורכת התחרות אינה מתחייבת  להעניק לינק סופר לכל הרשומות  שייכתבו על ידי המשתתפים בפעילות, מכל סיבה שהיא. למשל, רשומה שתכלול שפה פוגענית, ניבולי פה, התייחסות לא עניינית וכדומה, יתכן שלא תקבל לינק סופר ולא ייספרו הכניסות אליה, בהתאם לשיקול דעתה של עורכת התחרות. עורכת התחרות אינה מחויבת לפרסם את השיקולים להכנסת / אי הכנסת רשומה לספירה.

 

2.14 משתתף שלא כתב רשומה, או משתתף שהרשומה שלו הוסרה מהאתר או לא נכנסה לתחרות על פי המפורט בסעיפים 2.14 לא יהיה זכאי לקבל את הפרס גם אם הקבוצה אליה הוא שייך ניצחה בתחרות. עם זאת, גולש כזה יוכל לקבל לינק סופר לאחת הרשומות האחרות של חברי קבוצתו ולקדם אותה בפלטפורמות השונות על פי ראות עיניו (אך עדיין לא יהיה זכאי לפרס). 

 

 2.15 אישור הגולשים שיהוו את המעגל השני של התחרות יהיה כפוף לשיקול דעתה הבלעדי של עורכת התחרות ומבלי שתהיה מחויבת לנמק את החלטתה.

כמו כן, במידה וגולש שהומלץ על ידי משתתף בתחרות אינו רוצה להשתתף בתחרות או אינו יוצר קשר עם נציגת mamy תוך 3 ימים מיום קבלת שמו באתר  או מכל סיבה שהיא על פי שיקול דעתה של עורכת התחרות, רשאית עורכת התחרות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי לפסול את השתתפותו. במצב של פסילת השתתפותו של גולש מכל סיבה שהיא, רשאית עורכת התחרות בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ליצור קשר עם הממליץ ולקבל ממנו שם של גולש מומלץ אחר שישתתף בפעילות, בהתאם לתנאים המפורטים לעיל.

 

2.17 הנהלת הפורומים תודיע על הזוכים לאחר תום התחרות, על פי המפורט בסעיף 3.2.

 

2.18 החלטות עורכת התחרות הנן סופיות והיא אינה מחויבות לפרסם את השיקולים לבחירה ו/או את מספר הכניסות ללינקים הסופרים.

 

2.19 במקרה חריג בו לשתי קבוצות משתתפות או יותר אשר מדורגות בין הרשומות אשר זכו למספר ההקלקות הגבוה ביותר, יהיה מספר זהה של הקלקות, תיבחר מביניהן הקבוצה הזוכה על פי מספר התגובות לרשומות שכתבו (וזאת מבלי לספור את התגובות של אותם גולשים שכתבו את הרשומות).

 

  3.   פרסים:  

3.1.1 תחרות ההקלקות (סעיף 2.8.1):

הקבוצה שצברה את מספר ההקלקות הגבוה ביותר לרשומות של הקבוצה תזכה בחיתולים חינם לשנה לכל אחד מחברי הקבוצה (סה"כ 40 חבילות חיתולים לכל אחד מחברי הקבוצה).

הפרסים יימסרו לזוכים באמצעות קופונים שיישלחו אליהן בדואר על ידי פורטל mamy. עורכת התחרות ופרוקטר אנד גמבל מתחייבות לשלוח את הקופונים עד חודשיים לאחר תום התחרות.

 

3.1.2 תחרות התוכן (סעיף 2.8.2):

הגולש שהרשומה שלו תבחר כטובה ביותר ויכתוב הן על המוצר והן על נושא "חמישה כוכבים לכוכב הקטן שלי"  על ידי עורכת התחרות ופרוקטר אנד גמבל יזכה בחיתולים חינם לשנה (סה"כ 40 חבילות חיתולים).

הפרסים יימסרו לזוכה באמצעות קופונים שיישלחו אליו בדואר על ידי mamy. עורכת התחרות ופרוקטר אנד גמבל מתחייבות לשלוח את הקופונים עד חודשיים לאחר תום התחרות.

 

 

 

3.1.3 כמות תגובות איכותיות (2.8.4):

הגולש שהוסיף לינק סופר המוביל לדף יוטיוב ובו סרטון של פמפרס. יבחר על ידי עורכת התחרות ופרוקטר אנד גמבל ותזכה בחיתולים חינם לשנה (סה"כ 40 חבילות חיתולים ) על בסיס כמות ההקלקות הגבוה ביותר שהצליח להביא מול שאר הגולשים. 

הפרסים יימסרו לזוכה באמצעות קופונים שיישלחו אליה בדואר  עד חודשיים לאחר תום התחרות.

 

 

3.2 ההודעה על הזכייה תימסר לזוכה על פי שיקול דעתה הבלעדי והמוחלט של mamy באחד (או יותר) מן האמצעים הבאים: כתובת הדואר האלקטרוני המעודכנת בדאטה בייס של הגולש ("ההודעה על הזכייה"). בתוך 5 ימים מיום שליחת ההודעה על הזכיה, על כל זוכה להשיב לעורכת התחרות באותו אמצעי בו קיבל את ההודעה על הזכיה בצירוף כל פרט שיידרש.

 

          3.3 זוכה אשר לא אותר תוך זמן סביר ו/או לא ישיב להודעה על הזכיה בפרק הזמן הנ"ל, ייחשב כמוותר על זכייתו, יאבד את זכותו לקבלת פרס כלשהו ולא תהא לו כל טענה ו/או דרישה ו/אותביעה בגין אובדן הזכות כאמור.

 

3.4 הפרס הינו אישי והזוכה אינו זכאי להסב אותו לאחר, להחליפו, לשנותו או להמירו  בכסף ולא בשווה כסף ולא בכל פרס או מוצר אחר.

 

3.5 עורכת התחרות ופרוקטר אנד גמבל שומרות לעצמן את הזכות להוסיף, לגרוע, ולשנות את  הפרס ולהציע פרס חלופי באותו ערך, על פי שיקול דעתן הבלעדי.

 

 3.6 הפרס ניתן מטעמה של פרוקטר אנד גמבל והיא האחראית הבלעדית עליו לרבות מתן הפרס, טיבו ותוצאות מימושו. מוסכם על המשתתפת כי לmamy לא תהיה כל אחריות בעניינים אלו, למעט שליחת הקופונים לזוכים בדואר.

 

 

4.         פטור מאחריות:

 4.1  עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל, מנהליהן, עובדיהן וכל מי מטעמן, אינם אחראים בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן בניהול התחרות.

 

4.2. המשתתף מצהיר בזאת, כי אין לו, ולא תהיה לו ולכל הבאים בשמו או מטעמו, כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כלפי עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל כולה או חלקה, מנהליהן, עובדיהן ומי מטעמן, בין היתר, בכל הקשור והמתייחס לתחרות ו/או לפרסים. המשתתף מצהיר בזאת, כי התחייבותו זו הנה בלתי חוזרת ובלתי ניתנת לביטול או לשינוי בלא יוצא מהכלל ובמידה המרבית המותרת על פי דין.

 

4.3. ידוע למשתתף כי התחרות נסמכת, בין היתר, על אמצעי מחשוב ותוכנות מחשב שאינן בבעלות ו/או בשליטת עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל, ואשר אינן חסינות מכל טעות או תקלה.

 

4.4. עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל אינן מתחייבות כי התחרות תקוים ללא תקלה, שגיאה, נפילה או טעות, ולמשתתף לא תהיה כל טענה או תביעה כתוצאה מכך.

 

4.5. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מוצהר בזה במפורש כי השתתפות בתחרות הינה לצורכי שעשוע, וכי עלולות ליפול טעויות בתחרות, וכי בכל מקרה ההשתתפות בתחרות לא תקים למשתתף כל עילה, טענה או תביעה הקשורה במישרין או בעקיפין עם התחרות, ניהולה, תוצאותיה ו/או כל הכרוך בה.

 

4.6 פרוקטר אנד גמבל ו/או mamy, מנהליהן, עובדיהן וכל מי מטעמן, אינם אחראים בכל צורה שהיא לגבי תקלות כלשהן, עקב ביצוע לקוי של השירותים הקשורים בספקי שירותים, או עקב גורמים שאינם תלויים בה.

 

 

5.   תנאים נוספים

5.1   עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל רשאית להפסיק בכל עת, ולאלתר, מכל סיבה שהיא, לפי שיקול דעתה המוחלט והבלעדי, את התחרות, כולה או כל חלק ממנה, ו/או לשנות את תנאיה ו/או כל אחד מהמועדים הנקובים בה.

 

5.2 מבלי לגרוע מן האמור בתקנון האתר, עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל שומרות לעצמן את הזכות להשתמש ברשומות המשתתפות בתחרות ולפרסמן בכל מדיה שהיא, לרבות ברשת האינטרנט, עיתונות, טלוויזיה, שילוט חוצות, בסמוך לנקודות מכירה, בברושורים של המוצר וכיוב', באופן ובמועדים שיקבעו על פי שיקול דעתן המוחלט והבלעדי. הפרסום יהיה ללא תמורה, אך יכלול קרדיטנאה לכותב הרשומה (כולל שם המשתמש בmamy או השם המלא, ככל שיבקש הכותב לציין את שמו המלא), לפורום ולmamy.

 

5.3     עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל שומרת לעצמה את הזכות לעכב ו/או לבטל את מסירת הפרסים מכל סיבה שימצאו לנכון.

 

5.4 במקרה של חשש להפרת תקנון זה ו/או הפרת תקנון האתר ו/או במקרה של חשש (על פי שיקול דעתה הבלעדי של עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל) לזיופי כניסות לרשומות ו/או כניסות הנחשדות כמלאכותיות ו/או פיקטיביות (כל כניסה ללינק הסופר אשר תיחשד ככזו שלא בוצעה באופן טבעי על ידי גולש) ו/או לכל פעולה אחרת שנועדה לעקוף את תנאי תקנון זה ו/או חשש לביצוע מעשה של מרמה, עבירה או חוסר תום לב, רשאית עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל בכפוף לשיקול דעתה הבלעדי, לפסול את המשתתף ו/או את הזוכה ו/או הרשומה הרלוונטיים, בלא מחויבות למתן הודעה כלשהי, ובמידה ומדובר במשתתף אשר קבוצתו זכתה בתחרות, תהיה עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל רשאית, אך לא חייבת,  להעביר את הפרס לקבוצה אחרת אף אם הייתה אותה קבוצה זוכה אף ללא אותו מעשה. 

 

 המשתתף מסכים לתקנון זה ופוטר את עורכת התחרות ו/או פרוקטר אנד גמבל מכל טענה, דרישה או תביעה הקשורה, במישרין או בעקיפין, בקשר עם התחרות ו/או הזכייה או אי הזכייה בה, בלא יוצא מהכלל.

 

שם ______________________ מספר ת.ז ____________________ חתימה_____________________


 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו