רק רופא אחד באמת אחראי! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רק רופא אחד באמת אחראי!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 07.10.2011

אם את עוברת טיפולי פוריות, את ודאי מכירה את התחושה הזו שאת לא בטוחה שבאמת הבנת את כל מה שהרופא אמר. את יושבת מול הרופא, הוא מיידע אותך בתהליך ובשלביו ואז מתחילות ההנחיות. למרות שאת מהנהנת מרגע שיצאת מהדלת את מגלה שלא הבנת כלום. אז מה עושים????



מאת: איריס נאור, היד שמלווה אתכם להריון


רק רופא אחד באמת אחראי!

המצוקה ואי הידיעה מה נכון ומה לא נכון מביאה אותנו לעיתים לבלבול ובעיקר לחוסר אונים.

 

אם את עוברת טיפולי פוריות, את ודאי מכירה את התחושה הזו שאת לא בטוחה שבאמת הבנת את כל מה שהרופא אמר.  את יושבת מול הרופא, הוא מיידע אותך בתהליך ובשלביו ואז מתחילות ההנחיות. את מהנהנת בראש וחושבת שהבנת הכל או שלפחות חצי מהדברים בן זוגך הבין אבל... הדבר הראשון שאת חושבת לעצמך כשאתם יוצאים זה "לא הבנתי כלום!!!!"

 

כל אישה וכל זוג שאי פעם פוקד את רופא הפוריות, מגלה מהר מאוד שיש את השפה העברית "הפשוטה"  ויש את השפה "הרפואית" והבעיה המרכזית בין שתי השפות שחוץ משלום בהתחלה ולהתראות בסוף אין שום קשר ביניהם.

 

אז מה עושים?  שואלים!

ראשית אני ממליצה תמיד לכל מטופלת שלי לכתוב על נייר את כל השאלות שעולות במהלך התקופה לפני הפגישה עם הרופא.  כשאנחנו נכנסים לרופא, תמיד יש זמן המתנה בחוץ וציפייה עמוק בלב ועם כל ההתרגשות שקיימת לא קל לזכור את כל השאלות, דבר אשר מייד מבלבל אותנו ומכניס אותנו ללחץ שהוא מיותר.

רשמו את כל השאלות, ובסוף תבררו את הדברים שלא היו ברורים.  שום שאלה היא לא "מפגרת" ואם יש משהו שמעסיק אתכם, תבררו את התשובה.

 

ברגע שהרופא מתחיל לתת לכם הנחיות לגבי ימי ההזרקה, אני רוצה שתכתבו את הכל כולל פירוט של הימים והשעות וכמובן המינונים.  אם הרופא אומר לכם לא לכתוב כי הוא יסביר הכל ובכל זאת אתם מכירים את עצמכם מספיק בשביל לדעת שלא את הכל תזכרו, תרשמו.  מצב זה עדיף מאשר מצב בו אתם מתקשרים בהיסטריה לרופא שלא עונה או למזכירה שלא יודעת, תחסכו לכם זמן והמון מתח ולחץ מהמשך התהליך.

 

לאחר שהייתם אצל הרופא וקיבלתם את כל המידע, ובעיקר לאחר שהבנתם הכל, רכשו את כל התרופות על מנת שלא יווצר מצב שבו אתם מגיעים ליום של הזרקה הורמון מסוים ודווקא בבית המרקחת שאתם רגילים לרכוש ממנו אזל המלאי.

מקסימום אם לא תשתמשו בכל התרופות תוכלו לתרום אותם באהבה לנשים אחרות כשאתם תהיו בהריון – תחסכו לעצמכם המון עצבים ומתח בחיפוש אחר תרופות ברגע האחרון ותעשו מצווה בכך שתתרמו את התרופות.

 

ודאו שאתם מזריקים את ההורמונים באותה שעה פלוס מינוס בכל יום על מנת לא לשגע את הגוף, זה מאוד חשוב!

 

דבר אחרון, אם אתם מטופלים בבית חולים שבו הרופאים מתחלפים ואין לכם רופא אחד, ודאו שצוות הרופאים בבית החולים הם אנשי המקצוע היחידים שנותנים הנחיות לתרופות והמשך התהליכים. 

לא פעם אני שומעת ממטופלות שהן עוברות את התהליכים בבית חולים מסוים, נתקלות בבעיה לאחר החזרת העוברים ובוחרות לגשת לרופא נשים (לא מומחה פוריות) על מנת לקבל הנחיות ממנו. 

זה תהליך לא תקין ובעיקר מסוכן מכיוון שאותו רופא "אקראי" לא רואה מול עיניו את התיק הרפואי מבית החולים, והוא נותן מרשמים על סמך מידע שהוא מקבל אך ורק ממך מבלי שאת יודעת מה צריך ולא צריך להגיד. 

חשוב שתביני "שהצוות" שמטפל בך הם אותם רופאים בבית החולים והם היחידים שיכולים באמת לתת לך הנחיות במידה ומשהו לא בסדר.  זו האחריות שלהם וכמובן האחריות שלך.

אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולהציע לך לקרוא את המדריך לעולם הפוריות שכתבתי מתוך הבנה ואמונה שכל המידע צריך להיות "בשפת עם".

את המדריך אפשר להוריד מהאתר שלי דרך הקישור הזה, והוא מתנה ממני באהבה ישירות למחשב שלך.

למדריך לחצי כאן

גמר חתימה טובה, שנה טובה ורק דברים טובים אמן!

 

נשיקות, איריס j

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו