תרגעי ותיקלטי... - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תרגעי ותיקלטי...

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.06.2011

אולי לא הייתי רגועה מספיק? אולי לא ישנתי מספיק? אולי לא אכלתי נכון או לא היו לי מספיק אנרגיות חיוביות?  אולי הבעיה היא שאני בכלל לא רוצה מספיק על מנת להצליח ולכן התשובה היא שלילית???



תרגעי ותיקלטי...

אין אישה שלא מנהלת עם עצמה דיאלוג על הקשר בינה לבין הצלחת הטיפול... אנחנו רודפות אחרי תשובות וכאשר הן לא מתקבלות הכי קל לנו להתבונן פנימה ולבחון את הקשר בינינו לבין הכישלון.

אולי לא הייתי רגועה מספיק? אולי לא ישנתי מספיק? אולי לא אכלתי נכון או לא היו לי מספיק אנרגיות חיוביות?  אולי הבעיה היא שאני בכלל לא רוצה מספיק על מנת להצליח ולכן התשובה היא שלילית???

לא פעם אני שומעת מנשים שיושבות מולי שאולי זה בגלל משהו שהן עשו או לא עשו שהן לא מצליחות להיכנס להריון או אפילו להישאר בהריון מבלי להפיל.

לא פעם אנחנו שומעות מהאימהות, הדודות, הסבתות או אפילו מהבעלים שאנחנו צריכות להיות יותר רגועות, יותר לחשוב חיובי ולהיות פחות עצבניות.  אם אתן כמוני, כבר אתן יותר עצבניות מהרגע שאומרים לכן להירגע, לא?

כמו בכל דבר בחיים, ברגע שאומרים לנו לא לעשות משהו או לא לחשוב על משהו מייד אנחנו חושבים על אותו הדבר.

למשל אני רוצה עכשיו שלא תחשבו על לימון צהוב, אל תחשבו על כך שהוא עגול ושיש לו ריח נפלא.  בכנות, כל מה שראיתם זה לימון צהוב לא, אז איך באמת תירגעו רק בגלל שאמרו לכן?

קחו לדוגמא מצב בו אתם מכריזים שממחר אתם בדיאטה, על מה אתם חושבים מיד אחרי שאתן מרגישות מסכנות, על כל המאכלים שאתן מוותרות עליהם אפילו כאלה שלא נגעתם בהם בלי שום קשר לדיאטה... לתת מודע שלנו יש מנגנון מאוד מקצועי וככזה הוא לעיתים עושה את הדבר ההפוך.

אז מה כן עושים?

ראשית, תביני שאת נורמאלית ושתחושות וחששות מתוצאה שלילית הם חלק בלתי נפרד מהמסע הזה להורות.

קל לנו כנשים להאשים את עצמנו ואת מה שעשינו או לא עשינו ודווקא בגלל שזה נכון כמעט לכולן בשלב כלשהו בתהליך, אני ממליצה ליצור רשימה ברורה של הדברים שאכן "בגללם" התהליך אולי מתעכב.

חשוב לי מאוד לציין שאת לא אשמה נקודה!  את יכולה לשפר את איכות חייך, את יכולה לעשות צעדים שיקרבו אותך אל עבר ההצלחה אבל את לא אשמה בתוצאה שלילית נקודה!

 

תשבי עם עצמך ותרשמי את כל הסעיפים שאולי מעכבים את כניסתך להריון.

אם הרשימה כוללת סעיפים של עישון, עודף משקל (כל אחת יודעת אם יש לה עודף משקל באמת), חוסר בפעילות גופנית, סטרס רב במהלך היום כזה שגורם לדפיקות לב מהירות וחוסר באוויר, חוסר שינה משמעותי ומתמשך, ומחשבות טורדניות לגבי העתיד, הכישלון ואולי מחשבות על הכניסה להריון והלידה.

 

עכשיו תתבונני ברשימה הזו, את מוזמנת להוסיף סעיפים נוספים שקיימים מחייך.

תבחרי מתוך הרשימה דבר אחד ויחיד שבו את הולכת להתמקד, תבחרי נתיב שבו את הולכת להפוך את הנתון הזה משלילי לחיובי בכך שאת הולכת לשלוט בו.  אם הסעיף שבחרת הוא טיפול בעודף המשקל, משמעות הדבר שאת נרשמת לקבוצת הרזיה ולוקחת שליטה על חייך.  המטרות צריכות להיות קטנות, ירידה של 5% ממשקל הגוף.  ידוע שעודף משקל מעקב ומשבש את המאזן ההורמונאלי בגופינו, 5% ממשקל גופך בשביל הצלחה, אני מאמינה בכל ליבי שתעמדי ביעד הזה.

אם המצב שהכי מטריד אותך הוא הסטרס שאת חייה בו אז גם כאן צריך להתמקד.  סטרס ולחץ הם דברים כלליים.  על מנת לדעת איפה צריך לעשות שינוי צריך לבחון את הדברים לעומק.

האם הסטרס נגרם עקב העדר הבנה בעבודה?

האם הסטרס מתעצם עקב העדר שיתוף פעולה עם בן הזוג?

אולי חוסר הבנה ביניכם גורם לכעסים ומריבות שמגבירים את רמת הסטרס?

אולי המשפחה המורחבת, אימהות משני הצדדים, גיסות, דודות גורמות למתחים שמתעצמים עם הזמן?

ואולי החשש מהעתיד ללא ילדים או לחילופין הפחדים מההצלחה מכבידה על חייכם ומעוררת המון מחשבות שמעצימות את הסטרס?

יש הרבה מאוד כלים ודרכים להתמודד עם מצבי משבר ולחץ.  כשמדובר בטיפולי פוריות יש לנו נקודת התחלה אך אין לנו מושג מתי נצליח ולכן אנחנו צריכים כוחות לריצת מרתון ולא לריצה קלה.  לפיכך תרשמי את מה שהכי ניתן לשליטה ותעשי את הצעד הראשון עוד היום על מנת לשפר את איכות חייך, פשוט כי מגיע לך!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו