בעצב תלדי בנים – ובייסורים תהרי אותם? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בעצב תלדי בנים – ובייסורים תהרי אותם?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.02.2016

כשחטאנו ואכלנו מפרי עץ הדעת קילל אותנו אלוהים והעניש את האישה "הרבה ארבה עצבונך והרנך בעצב תלדי בנים" ...הוא לציין שבייסורים נהרה אותם...איך טיפול הומאופתי יכול לחזק את מערכת הפריון?



מאת: חבצלת ענב, הומאופתית קלאסית, חברה באגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית


בעצב תלדי בנים – ובייסורים תהרי אותם?
כתבה זו סוקרת את הקשיים הניצבים בפני הזוגות שנמצאים בתהליכי פוריות, ונותנת מענה באמצעות דרך טיפולית המחזקת את יכולת הפריון ומציעה תמיכה נפשית ופיזית לזוגות.
 

קצת נתונים

הסטטיסטיקה מלמדת כי בישראל אחד מכל שישה וחצי זוגות מתקשה להרות באופן ספונטני ולאחר שנה של ניסיונות עקרים אותם זוגות מקוטלגים כבעלי בעיות פוריות. בקרב אותם זוגות, 50% מבעיות הפוריות מקורן אצל האישה, 35% מבעיות הפוריות מקורן אצל הגבר, 15%-10% מבעיות הפוריות מקורן אינו ידוע ואחוז קטן מבעיות הפוריות מקורן בגורמים נוספים*. ההיריון הנכסף מבושש לבוא וזוגות אלו נאלצים לעבור טיפולי פוריות קשים חוזרים ונשנים, לעיתים קרובות במשך שנים מספר. דרך של ייסורים עוברים זוגות אלו במסעם אל ההורות.

 

"פרו ורבו ומלאו את הארץ"

במשך שנים לימדו אותנו שאם לא רוצים להיכנס להיריון חייבים להישמר מכל משמר. אולם, בעבור הזוגות שהוגדרו כבעלי בעיית פוריות צפויים קשיים רבים. הקושי להרות נוגע לא רק למישור הפיזי אלא גם לנפשי והוא יוצר עומס גדול. בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא – חלק מתפיסת הערך העצמי שלנו מעוצבת על פי יכולתנו להרות אם אנו נשים, ולהפרות אם אנו גברים. כאשר אישה מתקשה להרות והגבר מתבשר שזרעו פגום – תחושת הנשיות אצל האישה והגבריות אצל הגבר עשויה להיפגם. היחסים בין בני הזוג עלולים להיות מתוחים וקשים כאשר אהבה, כמיהה וכאב מתערבבים יחד.
בנוסף לקשיים הנפשיים, לטיפולי הפוריות מתלווה עומס פיזי לא קטן –  האישה צריכה להיעדר רבות מהעבודה לצורך ביצוע בדיקות מרובות ולצורך הטיפולים עצמם;  ההורמונים –  אותם יש להזריק באופן יום-יומי גם הם מעצימים את השינויים הפיזיים והרגשיים.
ולבסוף, עלות הטיפולים גבוהה מאד ויכולה להגיע לעשרות אלפי שקלים.
 

משולש אהבים

לחדר המיטות של הזוג נכנס אדם נוסף, הרופא, הוא הופך לשותף צמוד ב'עבודת הרבייה'. אומר מתי לקיים יחסים, בודק, מנתח נתונים, מפרה את הביציות, משריש את העוברים ברחם. זה כבר לא רק הזוג ששותף לבריאת החיים אלא הזוג, הרופא והמכשור הרפואי. 
 

הכמיהה לילד

כל טיפול מלווה בציפייה דרוכה לילד. בתקווה שהפעם, הפעם זה יצליח. הפעם בדיקת ההיריון תראה תוצאה חיובית. מרגע השבת העוברים אל הרחם חולפים שבועיים מורטי-עצבים, שבועיים של התעברות בסימן שאלה. ואז שוב מופיע רק קו אחד בבדיקת ההיריון הביתית. שוב אחות קופת החולים מבשרת 'שלילי'. לעיתים שמחה אדירה – הורמון ההיריון עלה הרבה סימן שההיריון נקלט!! אך אז מתברר כי הביצית המופרית לא הצליחה להשתרש ברחם ותשובת בדיקת ההיריון היא כוזבת ומוגדרת כ'היריון כימי'. 
כל פעם שהיריון לא נקלט או שמתבשרים על היריון כימי זהו מוות 'קטן'. האישה עוברת תהליך של אבל ופרידה על כל שלביו: הכחשה, כעס, מיקוח, דיכאון וקבלה. 
פעמים רבות מידי חוות נשים אלו גם הפלות. ארבעה עד חמישה מכלל ההריונות מסתיימים בהפלה במהלך השליש הראשון להיריון. לפתע מתבשרת האישה כי לתינוק שלה שסוף סוף נקלט וגדל ברחמה 
– לתינוק שלה – אין דופק. הוא כבר לא גדל ולא מתפתח. זהו שוב 'אין'. 
 

הומאופתיה- חיזוק יכולת הפריון

הטיפול בבעיות פוריות, הן אצל הגבר והן אצל האישה, בעזרת הומאופתיה נמצא כיעיל מאוד. ברפואה ההומאופתית הטיפול מכוון לא רק אל הבעיה הפיזית, אלא אל מכלול האדם השלם ולכן בטיפול ההומאופתי לא רק הסימפטומים הפיזיים משתפרים אלא גם מצב הבריאות הכללי והרווחה המנטלית משתפרים. 
ההומאופתיה עוזרת ליצור איזון במערכת ההורמונלית, כך שגם לאחר תום הטיפול ההומאופתי המערכת ההורמונלית תתפקד בצורה מיטבית.
אצל הנשים יכולה ההומאופתיה לעזור בהסדרת הווסת, לעודד ביוץ ולשפר התפתחות תקינה של רירית הרחם לעובי ולמרקם הרצויים ובכך להעלות בהרבה את הסיכויים לקליטת היריון. כמו כן היא עוזרת להקל על תופעות הלוואי של טיפולי הפוריות הקונבנציונליים. אצל גברים יכולה ההומאופתיה לסייע בהעלאת ספירת הזרע, שיפור התנועתיות שלו ובהפחתת הצורות החריגות. 
מכיוון שההומאופתיה היא שיטת ריפוי הוליסטית היא עוזרת לאדם גם להפחית את רמת הלחץ ומסייעת לשנת-לילה טובה יותר, לעיכול טוב יותר ולספיגה גדולה יותר של חומרים חיוניים מהמזון. 
 
המטפל ההומאופתי, שם את הדגש על האדם, הייחודיות שלו, הרגישויות, ההעדפות וגם הסימפטומים. מתוך מכלול חייו של המטופל, שאותו לומד המטפל באמצעות תשאול מקיף (של כשעתיים) את המטופל,  מתאים ההומאופת את התכשיר ההומאופתי באופן אישי ומדויק לכל מטופל. 
התרופות ההומאופתיות, טבעיות כולן, והן ממריצות את כוחות הריפוי שכולנו נולדנו איתם, לרפא, לסייע לנו להתגבר על הקשיים ולהביא את הגוף והנפש לאיזון.
 
 

מקרה בוחן – סיפורה של סמדר

סמדר (שם בדוי) בת 40 הגיעה אלי לאחר חמש שנים של טיפולי פוריות. במהלך שנים אלו שילבה סמדר טיפולי פוריות קונבנציונליים עם טיפולים הוליסטיים: רפואה סינית, שיאצו, תזונה, התעמלות, תרופות סבתא ועוד – אך כלום לא עזר לה. היא עלתה הרבה במשקל וסבלה ממצב נפשי רעוע. 
נפגשנו לפגישה טיפולית ושוחחנו עמוקות. בתום המפגש התאמתי לה רמדי (הכנה הומאופתית). היא כתבה לי: "לאחר כשבוע התחלתי להרגיש משוחררת, שלווה ובטוחה יותר בעצמי, תחושה מדהימה שלא היתה מוכרת לי מקודם". 
חודשיים לאחר תחילת הטיפול ההומאופתי הלכה סמדר אל הרופא להשבת עוברים. הפעם היא נקלטה!! חודשיים בלבד מהרגע בו נטלה סמדר את הרמדי – היא הצליחה להרות!! כיום התינוק שלה בן שלושה חודשים, תינוק בריא ושמח. 
 
*הנתונים לקוחים מפורטל השירותים והמידע הממשלתי
http://www.gov.il/FirstGov/TopNav/Situations/SSituationsInLife/SFerSurAdop/SFFertilityTreatment/
 
 

לקראת יום המשפחה – מבצע 'הומאופתיה לכל המשפחה'

לקראת יום המשפחה, מזמינה האגודה הישראלית להומאופתיה קלאסית את ציבור המשפחות, הורים, ילדים ותינוקות, ליהנות מטיפול הומאופתי במחיר מיוחד ליום המשפחה, אצל הומאופתים, חברי האגודה.  
המבצע תקף החל מה 9.2.16 ועד סוף חודש פברואר 2016.
במסגרת המבצע, בן משפחה ראשון יקבל 10% הנחה על המפגש הראשון, בן משפחה שני 20% וכן הלאה. 
ניתן לאתר הומאופתים על פי אזור מגורים באתר האגודה
או ליצור קשר בטלפון: 03-6094213
 
הומאופתיה היא שיטת טיפול טבעית, המתאימה לטיפול בקשת רחבה של מחלות ותסמינים, בגוף ובנפש ומתאימה לכל גיל, תינוקות, ילדים ונוער, מבוגרים ונשים בהריון.
הטיפול ההומאופתי מותאם אישית ובאופן אינדיבידואלי למטופל, תוך התייחסות למכלול המאפיינים 
שלו, תלונות פיזיות, מאפיינים רגשיים, נפשיים וכד'. 
 
הטיפול ההומאופתי בטוח ויעיל, ללא כימיקלים וללא תופעות לוואי.
המטפל ההומאופת, עוזר למטופל לרפא את עצמו. בין המחלות בהן עוזרת ההומאופתיה:
דלקות חוזרות (עיניים, אוזניים, גרון), דלקות בדרכי השתן, בעיות עור (אסטמה של העור), מחלות חום תכופות, אלרגיות, יבלות ויראליות (מולוסקום), בעיות שינה, בעיות קשב וריכוז, פחדים וחרדות ועוד.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו