כיצד להצליח בטיפולי פוריות? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כיצד להצליח בטיפולי פוריות?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 05.02.2007
דומה שנשים רבות העוברות טיפולי פוריות מפרכים וכואבים מתחבטות  וחופרות בתוכן על מנת לגלות את נוסחת הקסם לפתרון שאלה זו. זוהי שאלת מליון הדולר ואף יותר מכך. הנוסחא להשגת הריון היא הנוסחא להשגת האושר העילאי – הזכות להפוך לאמא. מי שלא חוותה קשיים בהשגת הריון לא תבין זאת לעולם.

כיצד להצליח בטיפולי פוריות?

מאת: נטע דורון

 

דומה שנשים רבות העוברות טיפולי פוריות מפרכים וכואבים מתחבטות  וחופרות בתוכן על מנת לגלות את נוסחת הקסם לפתרון שאלה זו. זוהי שאלת מליון הדולר ואף יותר מכך. הנוסחא להשגת הריון היא הנוסחא להשגת האושר העילאי – הזכות להפוך לאמא. מי שלא חוותה קשיים בהשגת הריון לא תבין זאת לעולם.

 

עצם ההגעה למצב של צורך בטיפולים היא בשורה קשה בפני עצמה. אם עד עתה חייך היו כביכול "מושלמים" (תיכון-צבא-חתונה) הרי שלא עוד. מעתה תצטרכי להלחם על משהו שהוא מובן מאליו לאחרות.

הוסיפי לכך את העובדה שלעיתים המשפחה, השכנים והחברים לוחצים (במפורש או במרומז) ש"הגיע הזמן" שלכם גם להרות והרי לכם סיר לחץ לא קטן של רגשות סוערים.

 

מה לעשות, אך גם גדול רופאי הפוריות עומד לא אחת חסר אונים מול מצבי חוסר פוריות. הכול נראה תקין, ההורמונים הנכונים מוזרקים, איברי הרבייה נבדקים בקפידה, ומיטב המכשירים מפשפשים לך בכל איברייך האינטימיים. אך היריון – אין !

לעיתים את מאבדת כבר את תחושת ה"נורמליות". הרחם שלך, הנרתיק שלך, הביוץ, הזקיקים...ואיפה את בכל העסק?

 

קל להתגלגל במדרון החלקלק המוליך לעצב, לדיכאון, לייאוש ולתחושת חוסר אונים. בכל דבר בחיים שלך הייתה לך שליטה, ואילו עתה, בדבר הכי בסיסי בעולם, את זקוקה לעזרה ואין שום הבטחה מתי תגיע ההצלחה!

 

והחיים ממשיכים אצל האחרים. השכנה בהריון, החברה הכי טובה מטפחת בטן ואפילו אחותך הקטנה "עקפה אותך בסיבוב" ותהיה אמא לפנייך. צריך להעמיד פנים שהכול בסדר, וחשוב לקיים אורח חיים נורמאלי, למרות הרגשת חוסר האונים. אבל קל מאוד וטבעי מאוד לצעוק, לבכות ולשאול "למה זה קורה דווקא לי?"

 

אז איך מצליחים בטיפולי פוריות?! התשובה היא בתוכך. אין תשובה אחת, כמובן. ואין שום דבר מובן, למעשה, בתחום הרבייה. גם גדול הרופאים לא מכיר את גופך כמוך ולא ייתן לך בהכרח את המפתח להצלחה.

 

אז הנה במתנה מספר המלצות. לא כולן יתאימו בהכרח לכל אחת. אלו המלצות אישיות ביותר.

 

  1. דמייני את המסע לתינוק שלך כאל מסע לארץ המובטחת. התינוק שם. הוא יגיע. הוא מחכה לך. אמנם בדמות ביצית וזירעון בלתי מופרים, אך הוא שם. ככל שתקשה הדרך, תתעקשי גם את. ככל שתתארך הדרך, כך התינוק שלך יהיה חמוד יותר מכל האחרים.

 

  1. הרשי לעצמך להישבר מדי פעם. משברים אלה רק יזכירו לך שאת בת אנוש, מלאה רגשות, תחושות, רצונות. הרופאים נוטים לשכוח זאת לעיתים קרובות וחשוב שתזכירי לעצמך שאת גם בן אדם, מלבד היותך כלי קיבול של רחם ושחלות.

 

  1. הרשי לעצמך לנוח מדי פעם ולא לרוץ לטיפולים, חודש אחרי חודש. נקי את גופך פיזית ונפשית. סעי לטיול, קראי ספר, עשי משהו בלתי שגרתי. זריקות ההורמונים יחכו לחודש הבא.

 

  1. עשי מעשים טובים עבור אחרים. המזל הטוב יאיר גם לך פנים בסיבוב הבא.

 

  1. לפעמים כאשר דווקא לא חושבים על הדבר – הוא קורה. עבדי קשה, השקיעי בזוגיות, השקיעי בכל פרויקט שהוא – עצם ההתעסקות בנושאים שכלל לא קשורים לעניין יורידו את המתח הנפשי והפיזי בו את שרויה. זה המצב האידיאלי להשגת הריון.

 

  1. האמיני בניסים. הם קורים. אל תקשיבי לפסימיים. מקומם אינו איתך.

 

  1. אהבי את גופך, טפלי בו, טפחי אותו. זה הגוף שבקרוב יכיל את תינוקך. האמיני בדבר בכל ליבך.

 

בהצלחה !

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו