הדברים המביכים שהילד שלי עושה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הדברים המביכים שהילד שלי עושה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 25.10.2015
תכל'ס ילדים זה עם מצחיק. לפעמים מספיק רק לצפות בכל מיני תגובות והתנהגויות שלהם מהצד בשביל לקבל מנת צחוק הגונה. 
 


הדברים המביכים שהילד שלי עושה
לכל ילד יש את הייחוד שלו ואת ההרגלים המשונים שהוא סיגל לעצמו. לפעמים אנחנו מנסים לשייך זאת להורה אחד או השני ולפעמים גם לאיך שסבא או סבתא מתנהגים לידו. מה שבטוח, הם אוספים כל מיני מנהגים מוזרים ומשעשעים. יש כאלה שמדברים שעות עם האגודל שלהם בקולות מצחיקים, יש כאלה שחייבים לשבת בשירותים רק אחרי שווידאו שהכל נקי מסביב ושאין שום טיפת מים על האסלה, יש כאלה שעושים פרצופים שעות מול המראה ויש את אלה שיסתובבו בבית עם התחתונים על הראש כמו כובע.... 
 
אז אם הדברים שהילד שלך עושה, נראים לך מוזרים ומביכים במקצת, שווה לך לקרוא. 
ממש בשבילך, אספנו כמה וידויים מאימהות חמודות עם חוש הומור, ששיתפו אותנו בהרגלים המיוחדים של הילדים שלהם.
 
ייתכן מאד שתמצאי בין השורות האלה את הילד שלך. אולי אף תוכלי להוסיף לנו משהו מהרפרטואר הפרטי שלך.
בכל מקרה אני מחכה לתגובות שלך בסוף הכתבה.
זכרי שכל עוד הוא ילד, כל מה שהוא עושה זה נורמלי וטבעי לגמרי... אז בבקשה לא להבהל!!!
 
 

1. מלקקת עגלות הסופר

הבת שלי אוהבת ללכת איתי לסופר ולדחוף את העגלה כמו גדולה.  הראש שלה מגיע בדיוק למעקה והיא לא מפסיקה ללקק אותו כאילו מדוברבגלידה של בוב ספוג.
 
 

 

2. הסוטר

הבן שלי מביע את השמחה שלו בסטירות קלות על הפנים שלו... שאלתי אותו, למה אתה עושה את זה ?!  והוא הסביר שהוא פשוט שמח.
 
 

3. אוכלת התפוחים הירוקים

 
הבת שלי אוכלת רק תפוחים ירוקים מזן סמיט. היא לא מוכנה להסתכל אפילו על שום פרי אחר. ניסית שזיף ירוק, ענבים ירוקים, אפילו מצאתי אפרסק ירוק והיא פשוט לא הייתה מוכנה לשמוע על זה.
 

 

4. החוקרת

הבת שלי בת ה-3 נוהגת לצייר ציור שלי כל יום. היא בוחנת אותי עד הפרטים הקטנים, שואלת אפילו מה הצבע של התחתונים והחזייה שלי כדי לדייק בבחירת הצבעים. אני אוספת את כל הציורים שלה. יום אחד כשארצה להיזכר מה לבשתי ביום מסוים פשוט אשלוף את הציור המתאים. חחח
 
 

 

5. הנרדם

אין לי מושג אם כישורי שינה של ילדים נכנסים לקטגוריה של מנהגים מוזרים.
 אבל, אבא של בעלי (הסבא) מספר לי שהבן שלי ממש מזכיר לו את בעלי (בנו), כי הוא נוהג להירדם פתאום בכל מיני אזורים מוזרים בבית. פעם אחת הוא מצא אותו נרדם על האסלה כשתחתוניו מופשלות מטה (אחרי הכל, לעשות קקי זה באמת יכול להיות ארוך ומשעמם..)... בכל מקרה אני חושבת שהיכולת הזו היא מתנה.
 
 

 

6. הברווזית

הבת שלי מדברת בקולות של געגוע ברווזי. היא מגעגעת כשהיא אומרת שלום.. היא מגעגעת כשהיא רוצה חיבוק ממני. היא אפילו מגעגעת כשהיא רוצה שוקולד ויודעת שאסור לה עכשיו. הכי מוזר בכל הסיפור הזה, שמצאתי את עצמי פעם עונה לה בחזרה בגעגוע ברווזי... מה נסגר איתי?
 
 

 

7. הסופר

הבן שלי כנראה נועד להיות סופר. הוא נהנה להתגנב לאמבטיה שלי ולכתוב בליפסטיק אדום על המראה כל מיני אותיות שלמד בכיתה א'. מאז ששמתי לב למנהג המוזר הזה התחלתי להחביא את הליפסטיקים שלי במקום גבוה יותר ..
 

 

8. המתמיד

בן ה-4 שלי נוהג למצוץ את הזרוע השמנמנה שלו, עד שהוא ממש משאיר סימן כמו "היקי". עוד מינקות, כשלא הצלחתי להניק אותו, הוא מצא במציצת הזרוע נחמה שהייתה הכי קרובה לשד האימהי.
לפעמים, אנשים ברחוב שואלים אותי  ממה הוא קיבל כוויה בזרוע  ואני לגמרי במבוכה. הוא עושה את זה לעצמו. ת'כלס, אני מרחמת על החברות שיהיו לו בעתיד... הוא מאד יסודי
 
 
 

9. המדגדגת

לתינוקת בת השנה שלי יש הרגל מגונה. בשביל להרדים את עצמה היא תופסת לי את הפטמה ומשחקת בה.
בגלל רגשות האשמה שיש לי בגלל שהפסקתי להניק אותה, אני מאפשרת לה לעשות את זה. אבל אני לא מפסיקה לדמיין דמיון מגוחך שלה, בגיל 15, מכניסה יד מתחת לחולצה שלי כאשר היא תרצה ללכת לתפוס תנומה קלה.
 
 

 

11. הפעלולן

הבן שלי מביים סצנות התרסקות נועזות עם שלל המכוניות שיש לו באוסף. הוא מתכנן התרסקויות שלא היו מביישות סצנות קולנוע. זה קצת מטריד אותי, אם כי עד עכשיו הוא לא שבר שום מכונית, כך שאני מתנחמת במחשבה שהוא יגדל להיות נהג זהיר.
 
 
 

 

 

12. ההיפוכונדר

הבן שלי בן 8, אוהב מאד לחקור כל מה שקורה לו בגוף. הוא נלחץ מכל עקיצת יתוש, מכה קטנה או שריטה קלה ביד. הוא אפילו מבקש ממני בכל פעם שיוצאים מהבית שלא אשכח לקחת את הפלסטרים עם הצורות האהובות שלו... 
 

 

13. מציירי הנזלת

לא יודעת עדיין מי, אבל אחד מהילדים שלי כנראה מאס בקופסות הצבעים והטושים שלו ובחר לצייר במקלחת עם הנזלת שהוא מוציא מן האף.
שורות מעוצבות, של נוזל צהוב יבש, מקשטות לי את קיר האמבטיה מידי יום. אני חייבת לנהל יומן שעות מקלחת, כדי לדעת מי מהשובבים עושה את זה...
 
 
 

 

 

14 הכלבה

הבת שלי  בת ה-3.5, אוהבת לחשוב שהיא כלב. לפעמים, היא נוהגת לשים על עצמה קולר של כלב ומתעקשת שאקח אותה לטייל כאשר היא הולכת על ארבע.
היא גם מבקשת שאני אקרא לה בכל מיני שמות שהיא החליטה לקרוא לכלב. כאשר אני מסרבת לשתף אתה פעולה, היא פושט מושיטה יד אחת לרצועה ולוקחת את עצמה לטיול. האם לעובדה שאנו גרים בדירה קטנה ללא כלב, יש קשר למנהג הזה לדעתכם?
 
 
 
 

15. מלכותי

 הבת שלי בת ה-4 , פשוט מסרבת להוריד את המים...  היא תמיד משאירה מזכרת יפה למבקר הבא אחריה – פעם שאלתי אותה למה היא לא מורידה את המים. היא הסבירה שהיא מפחדת שהקקי שלה ילך  לאיבוד....
 
 
 
 
אם בא לך לשתף ולשחרר את המבוכה . שלחי לנו משפט חמוד על מנהג "מוזר" של הילד שלך. רשמי כאן מטה במערכת התגובות. אני מחכה...



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו