כיצד נגן על עיני ילדנו בשמש - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כיצד נגן על עיני ילדנו בשמש

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 27.04.2011

מהם הדגשים ודרכי הפעולה שעלינו לנקוט על מנת לשמור על עיניי ילדינו בשמש.



כיצד נגן על עיני ילדנו בשמש

מחקרים טוענים כי 80% מנזקי הראייה מתרחשים לפני הגעתנו לגיל 18. לכן, הקפדה על בריאות העין חשובה כבר מגיל צעיר. בפעם הבאה שאתם מתכננים לרכוש משקפי שמש עבור ילדכם, שימו לב לפרטים הבאים.

מאיזה גיל מומלץ לצייד את הילד במשקפי שמש?

"מוקדם ככל האפשר, מתי שהילד או הפעוט מוכנים להרכיב את המשקפיים. נזקי הקרינה האולטרה סגולית – uv - אינה בוחלת בגיל ועלולה לגרום למחלות תוך-עיניות ונזקים לרשתית, את אלה ניתן למנוע כבר בגיל צעיר מאד, אצל ילדים בעלי עיניים בהירות יש להקפיד על כך במיוחד, שכן הם יותר רגישים  לאור חזק ולקרינה, ולא תמיד יתלוננו על כך. כיצד עלינו להתאים משקפי שמש לילדינו בצורה הנבונה ביותר והבריאה ביותר לשמירה על עיניהם"

איך אפשר לדעת האם המשקפיים מתאימים לילד?

"משקפיים נוחים לילד ב-70% מהמקרים בגלל ישיבה טובה על האף. לישיבה טובה יש לבחור את "גשר" המשקפיים עם אף אורטופדי או מסילקון, היות ואפו של הילד אינו מפותח דיו. חשוב להקפיד שהעדשות תהיינה מפלסטיק ולא מזכוכית, בעיקר מסיבה בטיחותית. לילדים מתחת לגיל 3 וחצי  מומלץ לקנות משקפיים העשויים ממסגרת פלסטיק. היות והילד חי בעולם של מבוגרים ולכן העיניים שלו תמיד עולות כלפי מעלה, לכן חשוב שהמסגרת תהייה עד הגבה. הראש של ילדים בדרך כלל , אינו פרופציונאלי (ראש גדול, אף קטן, אוזניים נמוכות).

חשוב להתאים את המסגרת ולא לעקם את המוטות (היות וזה יכול לפגוע באוזניים של הילד הם מתקפלות), באמצעות מוטות בעלי קפיץ מאחורי האוזן או ידיות גמישות. מידה והמסגרת מתעקמת חשוב לחזור לתיקון אצל האופטיקאי לעיתים קרובות.

 

כיצד לגרום לילד להתחבר למשקפיים?

כדאי שההורה יסביר לילד כי הוא הולך לקנות לו משקפיים ומדוע. שימחו עם הילד על משקפיו החדשים. הסבירו לו כמה הם מתאימים. הראו לו שהמשקפיים כיום הפכו לפריט אופנתי ויפה, ומבוגרים רבים מרכיבים משקפיים  ואף מחליפים מספר זוגות. לתת לילד לבחור את צבע מסגרת  המשקפיים האהוב עליו. ניתן להכין עוגה עם איור של משקפיים. חפשו צעצועים, פריטים ומשחקים שונים של משקפיים. זה יכול להיות משקפי שמש, בובות עם משקפיים או כל הפתעה אחרת."

 

מה חשוב לבדוק כאשר קונים משקפי שמש לילד?

"חשוב לבדוק שלמשקפיים מסנן קרינה להגנה מפני קרינה אולטרא סגולית של השמש. יש לחפש את התווית המציינת זאת.הקרינה הינה קרינה מסוג 400nm , אותה יש לסנן בכ .100% , בהזמנת משקפי שמש אופטיות לילדים, מפני שמדובר בעדשות בהזמנה וייצור מיוחד - יש לשים דגש על מסנני הקרינה בעדשות ועל איכותן"

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו