להשאיר את הילדים עם בייביסיטר - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

להשאיר את הילדים עם בייביסיטר

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 13.07.2011

הילדים הם הדבר היקר לנו ביותר, ולא בקלות נפקיד אותם בידי אנשים אחרים. יחד עם זאת, לעתים אנחנו זקוקים להיות לבד, לצאת לפגישה או לחוג, לזמן איכות עם בן הזוג או עם חברים אחרים. פסק הזמן מהילד חשוב על מנת למלא מצברים וכדי לשוב להיות שם עבור ילדינו מכל הלב,  מחוברים לשמחת חיים. אך כאן מתחילות הדילמות: איך בוחרים בייביסיטר?



להשאיר את הילדים עם בייביסיטר

הילדים הם הדבר היקר לנו ביותר, ולא בקלות נפקיד אותם בידי אנשים אחרים. יחד עם זאת, לעתים אנחנו זקוקים להיות לבד, לצאת לפגישה או לחוג, לזמן איכות עם בן הזוג או עם חברים אחרים. פסק הזמן מהילד חשוב על מנת למלא מצברים וכדי לשוב להיות שם עבור ילדינו מכל הלב,  מחוברים לשמחת חיים. אך כאן מתחילות הדילמות: איך בוחרים בייביסיטר? מאיזה גיל אפשר להתחיל? ומתי זה לא מתאים?

 

 

מאיזה גיל?

לשאלה הזו אין תשובה גורפת וחד משמעית: רק אתם יודעים באיזה שלב אתם מרגישים שהילד שלכם מוכן להיפרד מכם, וגם מתי אתם מוכנים לצעד הזה. ישנם הורים שלא משאירים את הילד עם בייביסיטר לפני גיל חמש, וישנם הורים שעושים זאת כבר בגיל חצי שנה. מבחינה רגשית, לפעמים דווקא יותר קשה להשאיר ילד בן שנתיים עם דמות חדשה, מאשר תינוק בן חצי שנה. בסביבות גיל שנתיים פרדות מההורים, כמו לא מעט דברים אחרים, יכולות להפוך לדרמה. זה מוביל אותנו לדילמה הבאה:

 

כיצד להיפרד מהילד בצורה נכונה?

קודם כל, חשוב שאתם תרגישו שלמים אם ההחלטה שאתם עושים- שתרגישו אמון מלא בבייביסיטר שבחרתם, ושלא תרגישו רגשי אשמה על זה שאתם עוזבים את הילד לכמה שעות. ילדים הם רגישים וחשים את מה שמתחולל לכם בלב. חשוב לתת לילד אינפורמציה ברורה: אמא ואבא הולכים עכשיו לסרט, נחזור בעוד שלוש שעות, אתה נשאר כאן עם... גם במידה והילד בוכה, הישארו בהירים לגבי ההחלטה שלכם: אנחנו עכשיו הולכים. הבכי יכול להפסיק כמה דקות אחרי שתצאו מהבית, אך הוא עלול להימשך גם שעה שלמה. הקפידו להיות זמינים בסלולרי ותהיו מוכנים נפשית גם לאפשרות שתאלצו לחזור הביתה מוקדם יותר. בפעמים הראשונות בהם  הילד נשאר ללא אחד מהוריו, מומלץ שהוא יישאר עם דמות מוכרת: סבא וסבתא, חבר משפחה או קרוב אחר. חשוב לתדרך את הבייביסיטר – החל ממה הילד אוהב לאכול ולעשות ועד לאלו גבולות כדאי לשים ועל אלו כללי בטיחות יש להקפיד. 

 

איך בוחרים בייביסיטר?

ישנם כמה דברים ברורים בחיים, למשל אין שאלה שכאשר נוסעים לחופשה עושים ביטוח רפואי לחו"ל. אבל כיצד בוחרים בייביסיטר?

לפני שאתם פונים לשכור בייביסיטר שאתם לא מכירים, נסו למצות את האפשרויות האחרות העומדות לרשותכם: סבא וסבתא או קרוב משפחה אחר, חברים עם ילד בגיל דומה ועוד. אם זה לא מסתדר, בדקו עם מכרים שלכם האם הם יכולים להמליץ על בייביסיטר. כאופציה אחרונה, פנו למודעות, למשל מהאינטרנט. כאן חשוב להגדיר לעצמכם מה אתם מחפשים: בחורה צעירה, אשה עם ניסיון חיים, גבר, מישהו שרק יהיה עם הילדים בזמן שהם ישנים או מישהו שיכול לשחק איתם ולהכין להם ארוחת ערב. חישבו גם אלו איכויות אתם מחפשים- מישהו שיודע להעניק חום ואהבה, מישהו שיודע לתת אוריינטציה ולשים גבולות, ואולי שילוב של שניהם. בחרו כמה מועמדים הנראים לכם מתאימים והזמינו אותם לראיון אישי. כשבוחרים בייביסיטר חשוב להקשיב לאינטואיציה שלכם: האם האדם הזה מעורר בכם אמון? חשוב שתהיה כימיה ביניכם, וכמו כן בין הבייביסיטר והילדים. קחו מפגש ניסיון, ואז שאלו את הילדים איך היה. במקרה הצורך, אל תתביישו לומר: מצטערים, זה לא מתאים.

 

 מתי זה לא מתאים?

כשיש ילדים קטנים, כל תוכנית היא בסיס לשינויים. נניח שכבר קבעת ללכת עם חברה לסרט, אבל עכשיו האינטואיציה שלך אומרת לך שהיום הילד שלך זקוק לאימא. אולי הוא חולה, או עובר עליו משהו רגשי והיה יום קשה בגן. הקשיבי לקול הפנימי שלך- את תדעי מתי זה לא מתאים. אם מצאתם דילים לאילת ברגע האחרון ואתם רוצים לנסוע לחופשה רומנטית, השאירו את הילדים עם סבא וסבתא, או עם אדם אחר קרוב ומוכר. זה לא הזמן לחפש בייביסיטר. על מנת שתוכלו ליהנות מהזמן שלכם ללא הילדים, חשוב שתדעו שהם נמצאים בידיים טובות. לכן, אם יש לכם ספקות, המשיכו לחפש, עד שתמצאו את האדם הנכון.

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו