היי סקול פסטיגל חוזר-חנוכה 2016 - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

כרטיסים מתנה להיי סקול פסטיגל - חנוכה 2016

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.11.2016

יש לנו 5 זוגות כרטיסים למופע לחלק לכם...  כנסו וענו לנו על שאלה.



כרטיסים מתנה להיי סקול פסטיגל - חנוכה 2016
יש לנו 5 זוגות כרטיסים למופע לחלק לכם... כתבו לנו למטה במערכת התגובות איזה דמות הילדים שלכם הכי אוהבים ואנו נבחר מביניהם את הזוכים המאושרים.
 
ישראל קטורזה * אליאנה תדהר * סטטיק ובן-אל תבורי * שירן סנדל
* תובל שפיר* עומר דרור* איציק כהן * מיכל ינאי * דניאל מורשת 
* אושרת אינגדשט * נווה צור * עודד פז
כוכב אורח: רמי קלינשטיין
 
לאחר ההצלחה המסחררת בשנה שעברה, בה הושק היי סקול פסטיגל בגרסת המופע העלילתי ועמו הסרט המקדים, המציג את הסיפור, הדמויות וחלק מהשירים, ממשיכים גם השנה במסורת, עם היי סקול פסטיגל 2- ההמשך  .
 

והפעם "הגמר הגדול "

במאי חנוך רוזן,   מחזה ושירים – אורי גרוס.
את שירי המופע הלחינו מיטב היוצרים :
רמי קלינשטיין, קובי אוז, אוהד חיטמן, דורון מדלי ועוד
בהיי סקול פסטיגל השנה נוכל לעקוב אחר כמה מהדמויות אותן הכרתנו בשנה שעברה, ולהיסחף עימן יחד בעלילה מותחת ומרתקת :אליאנה תדהר, דניאל מורשת, שירן סנדל ועוד -  ולצדם כוכבים חדשים המצטרפים להייסקול 2  – ישראל קטורזה, תובל שפיר, איציק כהן, רמי קלינשטיין, סטטיק ובן-אל תבורי, מיכל ינאי ועוד.
 
גם השנה לקראת הפסטיגל יעלה סרט עלילתי בן כ-50 דקות שיציג את הדמויות המוכרות והחדשות, הסיפור וכמובן חלק מהשירים -  תסריט אורי גרוס, במאית: קרן חכמה
 

אז מה יקרה השנה?

עברה שנה מאז התהפוכות והדרמות ב "היי סקול פסטיגל" במופע בשנה שעברה – 
כיתות השקופים והאלופים היריבות מתיכון גל הפכו ללהקה אחת מצליחה ופופולארית – 
להקת תיכון גל: אליאנה תדהר, שירן סנדל, דניאל מורשת, אושרת אינגדשט ונווה צור – הם עכשיו להקה אחת מגובשת ומצליחה. כל כך מצליחה שאף הגיעו לגמר הגדול והמדובר של "הכוכבים של סיימון" – תחרות השירה הטלוויזיונית של כל התיכונים בישראל, התיכון הזוכה  ייצג את ישראל באירופה וגם יקבל פרס כספי גדול!  
 
המורה לקולנוע יהודה נסע לחו"ל – ולקראת הכנות לגמר מגיעה מורה חדשה שמקבלת את האחריות על מופע הגמר (מיכל ינאי)  – אבל היא מורה לתנ"ך ולא מבינה כלום במוזיקה ובבמה. וכאילו כל זה לא מספיק מלחיץ, עדיין אין להם שיר..
בתוך כל הלחץ יש דמות אחת שמצליחה מעט להקל על ההיסטריה, ישראל (קטורזה), הבעלים החדש של הקפיטריה. דווקא הוא, הופך להיות האוזן הקשבת לכולם.
עוד מצטרפים לחבורת תיכון גל  : סטטיק ובן אל – שני תלמידים חדשים  עם סוד גדול- הם מתחזים לילדי עשירים מפונקים, כשבמציאות הם למעשה, חסרי אמצעים ונאלצים לעבוד אצל ישראל בקפיטריה, מבלי שאף אחד יידע.
בגמר הגדול של "הכוכבים של סיימון" עומדת להתחרות מול להקת תיכון גל הלהקה של התיכון הכי עשיר והכי מתוקתק בארץ – תיכון סביוני סביונים. 
סיימון סטאר – דמוי  סיימון קאוול,  גדול מהחיים בגרסה ישראלית (איציק כהן),  מגלה הכישרונות הגדול בישראל,  20 שנה שהוא מצליח להפוך בכל עונה בתוכנית הטלוויזיה המצליחה שלו הכוכבים של סיימון, את אחת מלהקות התיכונים להצלחת ענק. את זה כולם יודעים ומעריצים. אבל.....  סיימון הוא מושחת והמשחק למעשה מכור – סיימון  מסמן מראש את הזוכה שלו, גורם לו לזכות ואז מייצג אותו ומרוויח המוווון כסף. למרבה המזל הרע של תיכון גל – השנה סימן סיימון  את תובל – כוכב תיכון סביונים – (תובל שפיר) – יש לו גם דיל עם מנהל בית הספר של "סביוני" (עודד פז) והוא יעשה הכול כדי שתובל ינצח את תיכון גל בגמר. 
עומר נסע עם ההורים שלו לארצות הברית עוד לפני הגמר הגדול, ומתכנן לכבוש את ה -NBA             אליאנה והוא נפרדו אבל בלילות הם עדיין מדברים בסקייפ.. האם טלפון מסתורי מאליאנה יחזיר אותו לארץ היישר לגמר הגדול שבו משתתפת להקת ״תיכון גל״? 
 
במקביל, אליאנה כוכבת להקת תיכון גל שומרת סוד כואב – היא זקוקה נואשות לסכום כסף גדול כדי לממן טיפול רפואי  יקר באביה החולה ולהציל  חייו . לרגע חולפת במוחה מחשבה לבקש מחבריה את סכום הזכייה במידה ויזכו בגמר,  אך כשהיא שומעת את כל  החלומות של חבריה ועל התוכניות מה יעשו עם הכסף הגדול. היא מעדיפה לשמור על סודה
כשסיימון סטאר שומע את הלהיט הענק שמכינה להקת תיכון גל לגמר – הוא מחליט שחייב לעשות הכל כדי להרוס להם את השיר.
בשיא העלילה וכשהוא מצליח לגלות את סודה של אליאנה – מציע לה את הכסף לטיפול באביה  מראש ,רק בתנאי שלא תגיע להופעה ותבגוד בחבריה.
האם אליאנה תבגוד בחבריה?
האם החברות תנצח בסופו של דבר?
האם אליאנה תעז לספר לחבריה את סודה ?

 

פסטיגל 2

ומי ינצח בגמר הגדול של הכוכבים של סיימון?

 
כמו בשנה שעברה, כך גם השנה  מקפיד הפסטיגל לצד מופע עדכני, מרתק, מותח ומסעיר להעביר לילדים ולבני הנוער גם מסרים חשובים כאלה שיגרמו למחשבה ואף לפעולה. בשנה שעברה בחר הפסטיגל להאיר זרקור ענק על תופעת השיימינג ברשת בקרב ילדים ובני נוער, לחדד את ההשלכות והכאב הרב הכרוך בתופעה האיומה. 
בהמשך ישיר לכך, השנה נדגיש את הצורך והחשיבות בלספר, לשתף לא לשמור בבטן. הצעד הראשון לבקשת עזרה ולפיתרון כל בעיה, הוא לשתף . אסור לשמור בבטן
תמיד כדאי לשתף מישהו שסומכים עליו – חבר, הורה, מורה, אח -  תמיד יש מישהו קרוב שיוכל להראות לך את הדרך החוצה, גם כשהכול נראה אבוד  וללא מוצא. 
וגם שיר חדש נוסף " תעשו לייק לעולם" .. שבנימה קצת יותר קלילה, שואף  לומר לילדים ולבני הנוער, שאם רק ירימו את הראש מהמסך, יבחינו שהחיים מסביבם מרתקים , מעשירים , ומסעירים , יותר אפילו מכל מה שקורה במסכים מהם הם לא מרימים עיניים.  ומזמין אותם ואותנו  לצאת מהבועה אל העולם האמיתי..... 
 
מפיקים: מיקי וירון פלד , סולן הפקות
 
במאי: חנוך רוזן
כתיבה ומילים לשירים: אורי גרוס
במאי משנה: עמית אפשטיין 
במאי משנה וכוראוגרף : עוז מורג
ניהול מוסיקלי: טל פורר 
עיצוב תלבושות:   ונטע הקר
עיצוב תפאורה: מיכאל קרמנקו
עיצוב תאורה: רונן נג'ר
וידאו ארט :  שי בונדר
מפיקה ראשית :נטע אמיתי 
מפיקה בפועל : שני רביץ
 

פרטי מופעים, תאריכים, קניית כרטיסים והנחות:

 
חיפה – מרכז הקונגרסים – 2 סיבובים:
חיפה (סיבוב 1, מרכז הקונגרסים) – 3.12 ועד ה 17.12– כרטיסים קופות חיפה 04-8662244
חיפה (סיבוב 2 מרכז הקונגרסים)  7.1.2017 ועד 12.1.2017 – כרטיסים – קופות חיפה 04-8662244
 
תל אביב מרכז הירידים ביתן 1 כרטיסים – איוונטים 9066*
19.12 ועד ה 2.1.2017
 
ירושלים – פיס ארנה ירושלים, כרטיסים – בימות - *6226
4.1.2017 ועד 5.1.2017
 
באר שבע – הקונכייה היכל הפיס כרטיסים – איוונטים 9066*
14.1.2017 ועד ה 16.1.2017
 
יש לנו 5 זוגות כרטיסים למופע לחלק לכם... כתבו לנו למטה במערכת התגובות איזה דמות הילדים שלכם הכי אוהבים ואנו נבחר מביניהם את הזוכים המאושרים.
 
 
 
שיר הנושא – שרים ביחד
המסר השני והלא פחות חשוב, יש גם עולם בחוץ, אנחנו לא נגד טאבלטים ומסכים, אבל חייבים ללמוד לשלב את שניהם ביחד, לראות שיש גם עולם אחר מאשר פיקסלים.. 
 
 
דבר, דבר. מילים: נועם חורב,  לחן: רמי קלינשטיין, עיבוד: טל פורר
זה השיר עם המסר הכי חזק, שאומר שתמיד צריכים לשתף, גם כשקורה משהו טוב וגם כשקורה משהו רע, לדבר עם היועצת, עם המורה, עם אח או חבר קרוב, לא לשמור בבטן ולא להתבייש.

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו