חגיגות 30 שנה בישראל לפיליפס AVENT - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חגיגות 30 שנה בישראל לפיליפס AVENT

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 26.08.2020

לרגל המאורע – הנחות ומבצעים מיוחדים על כל מוצרי AVENT ברשתות התינוקות והפארם



חגיגות 30 שנה בישראל לפיליפס AVENT

רויאל פיליפס חוגגת 30 שנה ל-AVENT

לכבוד המאורע, המותג יוצא בפעילות חגיגית ויעניק הנחות ומבצעים מיוחדים הכוללות בין היתר, 30% הנחה על מגוון רחב של מוצרים, מחיר מבצע מיוחד של 30 שקלים על כל המוצצים והבקבוקים בקטגוריית הקלאסיק ועוד. המבצע יחל ב-27 לאוגוסט וימשך כחודש ברשת סופר פארם, בי פארם וחנויות תינוקות מובחרות.
 

חשיבות ליווי ההורים בתחילת הדרך

כמותג ששם לו למטרה ללוות את ההורים ב-1,000 הימים הראשונים של ילדיהם, בפיליפס AVENT רואים חשיבות רבה, במיוחד בימים אלו, להיות קשובים לצרכים של ההורים הטריים. במחקר שנערך על ידי החברה בתחילת חודש אוגוסט השנה בקרב משפחות לתינוקות שנולדו בתקופת מגפת הקורונה עלו הממצאים הבאים:
 
יותר ממחצית מהאימהות העידו כי תקופת הקורונה אפשרה לבני/בנות הזוג לגלות יותר מעורבות בגידול התינוק/ת.
76% מהסבים והסבתות לתינוק שנולד בקורונה לא ראו אותו בחודש הראשון לחייו.
1 מתוך 5 הורים אשר משתמשים כיום ב-AVENT מדווחים כי גם הם עצמם כתינוקות השתמשו ב-AVENT.

 

יעל סונסינו, מנהלת שיווק פיליפס AVENT אמרה כי, "החודשים האחרונים הם ללא ספק תקופה מאתגרת עבור כולם ועל אחת כמה וכמה, עבור הורים טריים שמצרפים תינוק חדש לתא המשפחתי – וזה משהו שאני מכירה מניסיוני האישי. בתקופה זו, יותר מתמיד, אנו מבינים את החשיבות של היותנו מותג וותיק שמלווה הורים כבר 30 שנה, מאגד בתוכו מגוון רחב של מוצרים ומעניק ביטחון להורים צעירים". 
 
סונסינו הוסיפה: "למרות אתגרי התקופה, אנו ממשיכים להעניק דוגמאות להתנסות ליולדות בבתי החולים, מקפידים לאפשר מלאים בחנויות הפתוחות ולהיות זמינים לפניות ושאלות של הורים בערוצי המדיה החברתית ובמוקד שירות הלקוחות שלנו כדי לוודא שהם מקבלים מענה".
"כמו כן, התרגשנו מהעלייה באמון הצרכנים גם בתקופה זו, כאשר במחקר האחרון שעשינו בחודש אוגוסט השנה, נוכחנו לגלות כי כל הורה שני מדווח שהוא משתמש כיום בבקבוק/מוצץ של AVENT וכי 86% מההורים המשתמשים ב-AVENT מביעים רמת אמון גבוהה בבקבוקים של המותג". 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו