סדרת CICA BIAFINE להקלה על עור יבש - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

סדרת CICA BIAFINE להקלה על עור יבש

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.01.2022

מכירות את זה שבחורף העור שלכן צועק הצילו לקבל קצת לחות? אז אצלי כל חורף זה ככה ואני חייבת להזין את העור במוצרים טובים כדי שיהיה לי נעים והוא יראה טוב. סדרת מוצרים חדשה CICA BIAFINE עוזרת לי במשימה זו.



סדרת CICA BIAFINE להקלה על עור יבש
גללו עד הסוף יש לנו פעילות עם 5 זוכות בסדרת המוצרים.
 
סדרה חדשה לטיפול בעור יבש CICA BIAFINE של מותג הדרמו קוסמטיקה הצרפתי BIAFINE מבית ג'ונסון אנד ג'ונסון, מציעה סדרת מוצרים דרמו קוסמטיים לטיפול ושיקום בעור יבש- יבש מאוד או בעור הנוטה לאטופיה.
 
מוצרי הסדרה נותנים מענה ל 5 סוגים שונים של עור יבש : עדין, נוקשה, מחוספס, סדוק ומגורה,  מעניקים טיפול ושיקום ממוקד לסוג העור ומקלים על תופעת העור היבש באמצעות שיקום והזנת העור בלחות מועשרת עם מרקם רך ונעים- עם תוצאות נראות לעין ושמירה על מראה עור חלק, רך, נקי יותר ונעים למגע מהשימוש הראשון. 
 
הסדרה כוללת 6 מוצרים המשקמים את העור מרגיעים ומעניקים לו לחות מיידית . למראה עור בריא ורך. ניתן לרכוש את מוצרי הסדרה בסניפי סופר פארם ברחבי הארץ: 

תחליב לחות יומי לגוף

מיועד לעור יבש ונוקשה. מעניק לחות מיידית, משקם ונספג במהירות מבלי להשאיר תחושה שמנונית. התחליב מועשר בחומצה היאלרונית וגליצרין ובעל מרקם קליל וקרמי, מעניק עור רך וגמיש כבר מהשימוש הראשון. מחיר מומלץ לצרכן:79.90 שקלים.
 

קרם לחות יומי לגוף

מיועד לעור יבש מאוד (מגורה וסדוק). משקם ומרגיע ביעילות כבר מהשימוש הראשון, מועשר בחומצה היאלרונית ופנתנול, בעל מרקם רך ועשיר, נספג במהירות ולא משאיר תחושה שמנונית. מחיר מומלץ לצרכן:69.90 שקלים. היפואלרגני
 

קרם לחות מזין למניעת גירוי

מיועד לעור יבש במיוחד (יבש מאוד ומגורה). מזין את העור לאורך זמן ומרגיע מיידית את תחושת הגירוי, משקם ועצמתי. משפר את נראות העור (אדמומיות, יובש וחספוס). העור מועשר וחלק יותר החל מהשימוש הראשון.
מחיר מומלץ לצרכן:64.90 שקלים.
 
 

קרם משקם

מיועד לעור פגום, מגורה, סדוק, לאחר גילוח או לאחר טיפול שעווה למבוגרים וגם לעור הנוטה לאטופיה: יבש מגורה ואדמומי. הקרם המשקם יוצר הגנה מהסביבה, מספק לחות מרגיעה ועוזר לשמירה על היגיינת העור. מועשר במרככים וגליצרין, מכיל חומצה היאלרונית, בעל נוסחה הממזערת תגובות אלרגיות ומעניק לחות, מרגיע מיד ומשקם את העור ביעילות. לא מבושם ולא משאיר תחושה שמנונית. מחיר מומלץ לצרכן:49.90 שקלים. היפואלרגני
 

תחליב רחצה מזין ומועשר במיוחד

מיועד לעור יבש במיוחד. ללא סבון וללא סופלטים. מנקה את העור בעדינות מבלי לפגוע בו ומעניק לחות מיידית למשך 24 שעות. מועשר בגליצרין, מסייע בשמירה על מחסום העור, מעניק שיקום ונוחות לעור יבש במיוחד, העור חלק ורגוע יותר מהשימוש הראשון. מחיר מומלץ לצרכן:59.90  שקלים. היפואלרגני
 

קרם רחצה להרגעת עור מגורה

מיועד לעור יבש במיוחד (עור מגורה). לא מבושם, ללא סבון וללא סולפטים. מנקה בעדינות ומרגיע תחושת גירוי בעור. מעניק לחות מיידית למשך 24 שעות ומסייע בהגנה על העור. עור רך וגמיש מהשימוש הראשון.                   
 
מחיר מומלץ לצרכן:69.90 שקלים.
ניתן להשיג בסניפי סופר פארם.
 
שתפי כאן למטה בתגובות לאיזה חלק בגוף שלך יש הכי הרבה נטייה ליובש בחורף ותוכלי לזכות בערכת מוצרי CICA BIAFINE הכוללת 6 מוצרי לחות חדשניים לטיפול בחמישה מקרים של עור יבש: עדין, נוקשה, מחוספס, סדוק ומגורה, ומעניקים לו לחות ושיקום מהשימוש הראשון. 5 זוכות בפעילות.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו