אביזרי תמיכה אורטופדיים של מותג 'Futuro' מבית 3M - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אביזרי תמיכה אורטופדיים של מותג 'Futuro' מבית 3M

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 01.07.2019

מותג 'Futuro', מותג אביזרי תמיכה אורתופדיים, המעניקים פתרון לכל רמות הקיבוע והתמיכה לברך, לקרסול, למפרק כף היד ולמרפק, ואף נותנים פתרונות ספציפיים לפעילות ספורטיבית. 



אביזרי תמיכה אורטופדיים של מותג 'Futuro' מבית 3M
אוףףףף שוב יש לי דלקת בפרק כף היד. הדלקת הזו הולכת וחוזרת ונגרמת אצלי בעיקר כתוצאה מפציעות ספורט ושילוב של שעות עבודה ארוכות מול מחשב. הבעיה היא שאני לא מוכנה להפסיק להתאמן בגלל הדלקת ואני בטח שלא יכולה להפסיק לעבוד ולהקליד על המחשב. 
 
לאחרונה נחשפתי לסדרת מוצרים של המותג 'Futuro' שהינו מותג מוביל בתחום האביזרים האורטופדיים. הבנתי שיקל עלי פשוט לעבוד גם מול המחשב וגם באימוני הספורט שלי עם תומך למפרק כף היד. התומך יגביל את תנועת המפרק ויתן מנוחה וזמן החלמה לאזור הדלקתי.
 
ומה מיוחד דווקא בסדרת 'Futuro'? לסדרה יש מספר אביזרי תמיכה בעלי טכנולוגיית "Custom Dial"', טכנולוגיה בעלת חוגת כוונון להתאמת התמיכה באופן ספציפי על האיבר הכואב. הטכנולוגיה הייחודית מאפשרת הגדלה והפחתה של לחץ בסיבוב כפתור, בהתאמה אישית ובכך מסייעת לצרכן להחליט על מידת התמיכה הרצויה לו. מוצרי Futuro Custom Dial, משלבים את טכנולוגיית ה- BOA, אשר משולבת במגוון תחומים, כמו נעלי סקי, נעלי ריצה ולראשונה גם באביזרי תמיכה של Futuro. 
 
מהתנסות שלי עם התומך למפרק כף היד, ראשית היה לי נוח לעבוד איתו גם מול מחשב וגם להתעמל עימו בספורט. התאמתי אותו למידות היד שלי שהן צרות במיוחד באמצעות החוגה . יכולתי לשלוט בלחץ, מצד אחד לא לוחץ מדי ומאידך גם לא רפוי כאילו נתפר למידותי. התומך הקל על כאבי ואיפשר למפרק את המנוחה לה זקוק.
אחרי כשבוע שימוש הדלקת חלפה לה. מקווה שלא תחזור...
 
מגוון המוצרים בסדרה מתאים לאנשים הסובלים מכאבי שרירים או מפרקים אבל אינם רוצים לוותר על דבר בחיים, רוצים להמשיך בעבודה ולשלב טיולים, חברים, מסיבות, ילדים או כל מטרה שישימו לעצמם. גלי גולדשטיין ברעם, מנהלת השיווק של חטיבת מוצרי הצריכה של M3 מפרטת, כי קהל היעד של פוטורו מתכנן את העתיד ברמה האישית והמקצועית, ושמירה על הבריאות חשובה לו מאוד. לכן, אנו רואים אנשים שמשלבים פעילות גופנית כחלק משגרת היום יום, ברמה שתתאים להעדפותיהם, במטרה להבטיח שיוכלו להנות בשנות ה- 70 לחייהם כאילו היו בשנות ה- 40. גולדשטיין ברעם מוסיפה, אביזרי התמיכה של Futuro מאפשרים לאנשים הסובלים מכאבים בשרירים ובמפרקים לחיות חיים מלאים בפעילות ועשייה ללא הפסקה. 
 
 
מחירים לצרכן: החל מ-  109 ₪ ועד 349 ₪ תלוי ספציפית באביזר.
 
 
להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ 
 
*המותג 'Futuro' הוקם בשנת 1917 ומביא איתו כ- 100 שנות ידע וניסיון בתחום הרפואי, נתמך ע"י פאנל מהנדסים ומומחים רפואיים שמקדמים חדשנות ייחודית לכל מוצר המשויך לחברה. המותג 'Futuro' הינו מותג גלובלי אשר נמכר בלמעלה מ- 40 מדינות ברחבי העולם ואשר מומלץ על ידי איגוד הרוקחים האמריקאי. 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו