סקר: מה באמת חשוב לאימהות בבחירת מוצרים לתינוקות שלהן
מה הכי חשוב לאימהות כשמדובר בבחירת בקבוק לתינוק? הסקר מגלה כי שני הגורמים החשובים ביותר הם קלות השימוש והיכולת של הבקבוק לדמות הנקה – מה שמעיד על חשיבות השילוב בין התאמה רגשית לפיזית במוצרי תינוקות.
בקטגוריה הזו, Philips Avent ממשיכה לפעול בשוק הישראלי, עם שיעורי מודעות ורכישה הגבוהים מהממוצע. בקרב אימהות, המותג נתפס כאמין, איכותי וידידותי למשתמשת – מה שמחזק את מעמדו.
שנת 2024 סימנה אבן דרך חשובה עבור Philips Avent שחגגה 40 שנות חדשנות וממשיכה מדי יום לתמוך בהורים ובתינוקות, עם מגוון רחב של מוצרים איכותיים – כולל בקבוקי תינוק, מוצצים, סטריליזטורים, משאבות הנקה ועוד. כל מוצר Avent פותח במטרה להקל על ההורות, לחזק את הקשר בין ההורה לילד ולשתף בטיפול בתינוק. השילוב בין חדשנות טכנולוגית, עיצוב אינטואיטיבי והבנה עמוקה של הצרכים הרגשיים והמעשיים של ההורים, הופך את Philips Avent לבחירה מועדפת על אימהות רבות בישראל.
לדברי סימונה מרקוצ'י (Simone Marcucci), מנהל מדיה ויחסי ציבור – Philips Personal Health איטליה, ישראל ויוון: "אנחנו גאים להמשיך ולחדש עם פתרונות המותאמים גם לצרכים הרגשיים וגם לפרקטיים של ההורים. יום התינוק הבינלאומי הוא רגע לעצור ולחשוב כמה חשוב להעניק תמיכה להורים טריים – ואנחנו גאים להיות חלק משמעותי מהמסע שלהם."
[1] הסקר נערך בספטמבר 2024 בקרב מדגם מייצג של 406 נשים, נשים בהריון ואימהות לתינוקות בגילאי 0–24 חודשים, ובחן את עמדותיהן כלפי בקבוקי התינוק של המותג.



