שואבי האבק האלחוטיים של LG מסדרת A9 –עוצמה שטרם היכרתם - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

שואבי האבק האלחוטיים של LG מסדרת A9 –עוצמה שטרם היכרתם

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 22.12.2018

אחד הדברים שהכי שנאתי בניקיון הבית זה לסחוב את השואב ולהסתובב איתו. הוא כבד, הוא מגושם, מעצבן להעביר כל פעם את כל הסרבול הזה כולל חוט חשמל מחדר לחדר. לאחרונה התחדשתי בפתרון מצויין שואב אבק אלחוטי של LG מסדרת  A9.



שואבי האבק האלחוטיים של LG מסדרת A9 –עוצמה שטרם היכרתם
שואב האבק האלחוטי מאפשר לי לנקות בכל מקום , ללא כבלים וללא גבולות עם עוצמה חזקה במיוחד. שואבי האבק האלחוטיים של LG מצוידים בתכונות מתקדמות וסוללה חדשנית ההופכים את שאיבת האבק למשימה קלה ומהנה. 
 
לאחרונה השיקה  LG את סדרת A9, שואבי האבק האלחוטיים עם שלל חידושים טכנולוגיים, פתרונות יצירתיים ואמינות. שואבי האבק מסדרת LG A9 פועלים בטכנולוגיית AEROSCINCE המתקדמת, אשר פותחה על ידי מומחים לאווירודינמיקה במשך 10 שנים של מחקר בינלאומי, שנערך בארצות הברית, צרפת, אוסטרליה וטאיוון. הטכנולוגיה החדשנית מאפשרת לשואבים מסדרת A9 להציע עוצמת שאיבה חזקה מאוד ביחס למתחרים.
אחד ממכשירי החשמל הבולטים והפרקטיים ביותר בבית הוא שואב האבק. שואב אבק איכותי יעזור לנו לשמור על ניקיון בכל רחבי הבית - החל מהרצפה והשטיח, דרך הרהיטים, המיטות והמזרונים, ועד החריצים הקטנים ביותר בין הקירות. לכן, כאשר באים לבחור שואב אבק, חשוב שלא להתפשר, ולבחור בשואב עוצמתי, יעיל ואמין.
שואבי האבק האלחוטיים של LG ללא כבלים, משדרגים את חווית הניקיון ומאפשרים ניידות וגישה נוחה לכל פינות הבית או הרכב ללא חשש להסתבכות בכבלים, מעידות וניתוקים. השואבים האלחוטיים מאפשרים נוחות שאיבה מקסימלית, מגוון שימושים בכל רחבי הבית, מערכת ציקלונים מתקדמת, מנוע עם אחריות של 10 שנים - והכל לצד עוצמת שאיבה חזקה במיוחד.

שואב אבק אלחוטי LG A9

טכנולוגיה בלתי מתפשרת 

שואבי האבק של סדרת A9 כוללים מערכת ציקלונים מתקדמת Axial Turbo Cyclone, בעלת להבים ספירליים מדויקים, המפרידה בין האוויר הנקי לאבק ביעילות רבה, מה שמאפשר שאיבה עוצמתית ועקבית לאורך זמן.
 

שתי סוללות נטענות ונשלפות

אחד מהיתרונות הבולטים של ה-LG A9 הוא העובדה שהוא מגיע עם 2 סוללות נטענות לעומת המתחרים המספקים סוללה נטענת אחת בלבד. שתי הסוללות מאפשרות ביחד זמן עבודה ארוך יותר של עד 80 דקות, על מנת שתוכלו להספיק לנקות את כל הבית מבלי להטעין את הסוללה. ההחלפה בין הסוללות מבוצעת בקלות ובמהירות, ובזמן שאנחנו משתמשים במכשיר עם סוללה אחת, הסוללה השנייה מוטענת במקביל.
תכלס, השואב כל כך נוח ומהיר כך שאני תמיד מסתפקת בסוללה הראשונה ומסיימת במהירות את עבודת השאיבה ואני לא תמיד זקוקה לסוללה הנוספת. 

 

נוחות ופרקטיות

הפעלה וכיבוי של השואב נעשית באמצעות לחיצה אחת. כמו כן ניתן לשלוט על עוצמת השאיבה.  לשואבי  A9ידית נוחה לאחיזה אשר מיועדת לשימוש ממושך. את צינור השואב ניתן להאריך על מנת להתאימו לגובה של כל אחד מבני הבית . 
 

אמינות ואחראיות

מנוע השואב קל וקומפקטי הפועל ללא חיכוך, מה שמייעל את פעילותו ומאריך את חייו. המנוע מגיע עם 10 שנות אחריות על מנת שתוכלו להינות ממנו למשך שנים ארוכות. 
 

אחסון ותחזוקה 

ניתן לבחור 2 אופציות לאחסון השואב: סטנד העומד על הרצפה או בהתקנה על הקיר שגם חוסכת במקום . אני בחרתי במיקום על הרצפה. מצאתי נישה מעולה שהשואב הקומפקטי ותחנת העגינה שלו נכנסים אליה בקלות.
תחזוקת השואב קלה ופשוטה: ניקוי הפילטר וריקון מיכל האבק מתבצע באופן פשוט, נוח וקל . 
 

שימושים רבים ויעילים

שואב האבק A9 מותאם למגוון רחב של שימושים שונים: הוא מותאם לניקוי רצפות, דקים ושטיחים ובנוסף אחד היתרונות המשמעותיים הוא הפירוק לשואב נשלף וקומפקטי המאפשר שאיבה נוחה ברכב, רהיטים וכו'. בנוסף, השואב מצוייד במברשות שונות לניקוי ייעודי של רהיטים, פינות וחריצים, מיטות, מזרונים וניקוי הרכב. השואב מגיע עם אביזרים מותאמים ללא עלות נוספת (בשני דגמים) כגון מברשת רצפה, מברשת לשטיח, מברשת חובטת (למזרונים, ספות , מיטות וכו'), מברשת משולבת, כלי לשאיבות פינות ועוד..
ניתן לרכוש את המוצרים ברשת טרקלין חשמל, בחנויות החשמל המורשות וברשתות המובחרות .
https://www.lg.com/il/cordless-vacuum-cleaners 
 

הדגמה

מוזמנים לראות בסטורי שלי כמה סרטונים שהעליתי תוך כדי שימוש בשואב. לחצו כאן ודפדפו קצת בין הסיפורים עד שתגיעו לשואב.

מבצע לגולשות mamy

כל הפרטים של המבצע לגולשות מאמי בקישור: http://bit.ly/2SwOrS1 ובקיצור...
• הנחה נוספת של 50 ₪ ממחיר המחירון בהכנסת קוד קופון mamy
• ערכת אביזרים בשווי 499 ש"ח
• 800 ₪ מתנה לרכישה נוספת בברימאג און ליין
 
שואב אבק אלחוטי LGA9
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו