תכשירים ללא חומרי הדברה כימיים לטיפול בכינים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תכשירים ללא חומרי הדברה כימיים לטיפול בכינים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.11.2009

מאחר והכינה מפתחת עמידות לתכשירים המכילים חומרי הדברה, נתנו לנסיינים  כמה מוצרים הקיימים בשוק ואינם מכילים חומרי הדברה. כל המוצרים שיוצגו להלן, עשו את העבודה. כלומר השמידו את הכינים. כמובן שמעבר לטיפול בתכשיר, השיער סורק בקפידה, הוצאו הביצים וניתן טיפול חוזר אחרי כשבוע.




עודכן: 22/7/2013


תכשירים ללא חומרי הדברה כימיים לטיפול בכינים

כל ילד חמישי בישראל עלול להדבק בכינמת. הילדים הקטנים בגני הילדים ובכיתות הנמוכות בבית-הספר נוטים להדבק זה מזה בעת מגע פיזי קרוב בו הראשים נוגעים זה בזה ואז מנצלים הכינים את המצב לעבור מראש לראש.

בין התכשירים להשמדת כינים, הנמכרים כיום בארץ, ניתן למצוא תכשירים תרופתיים המבוססים על חומרים כימיים אשר בריכוזים גבוהים משמשים גם כחומרי הדברה. השימוש בחומרים אלו טוענת שמחה עזריאל דגן, נטורפותית n.d. מחברת "מורז צמחי מרפא", גורם לנזק  אקולוגי כבד לסביבה אך לא רק. מחקרים בעולם הוכיחו שנגרם נזק מצטבר עקב חשיפה לחומרים אלו, בעיקר אצל ילדים. לכן יש לשים לב כי לטיפול התרופתי ישנן מגבלות: ברוב החומרים הכימיים נאסר שימוש חוזר, אלא לאחר 10 – 40 ימים מהשימוש הראשוני. עוד הוסיפה דגן ואמרה: "במקרים לא מעטים קורה שמייד לאחר הטיפול, הילד נדבק שוב בכינים ואסור לחזור על הטיפול, ההמתנה מאפשרת לכינים להתרבות עד הטיפול החוזר. קיימות כמובן גם מגבלות על אוכלוסיות רגישות: איסור על שימוש בתכשירים אלו בקרב פעוטות מתחת לגיל  שנתיים, נשים הרות ומניקות והסובלים מאסטמה. אם זאת חשוב לציין כי חומרים אלה קיבלו אישור רשמי ממשרד הבריאות הישראלי ומה- fda האמריקאי

 

הדרין once

להשמדת כינים בטיפול אחד בלבד של 15 דקות להשמדת הכינים וביצי הכינים. עם פורמולה משופרת וצמיגה יותר, המכילה דימטיקון 4% להשמדת כיני הראש + חומר צמיגי (פנטרול), אשר מגביר חדירות הביצים לחומר, גורם להשמדתן ומונע את בקיעת הביצים.

הדרין once אינו מכיל חומרי הדברה,  אינו גורם לעמידות וניתן להשתמש בו בכל הדבקה, ללא צורך בתקופת המתנה בין הטיפולים (כפי שהכרחי עם קוטלי כינים כימיים)

המוצר ידידותי לעור ולקרקפת. קל למריחה וללא ריח לוואי. המוצר מאושר לשימוש לילדים מגיל 6 חודשים וכן לנשים בהריון, נשים מניקות וחולי אסטמה.המוצר מיוצר ע"י חברת תורנטון אנד רוס, אנגליה  ומשווק בישראל ע"י חברת התרופות רפא.

ניתן להשיג בכל רשתות הפארם  ובתי המרקחת

המחיר של  80.35 ש''ח  כמות: 100 מ''ל

 

כינקייר - הדור החדש לטיפול בכינים 

תכשיר ושמפו במוצר אחד מבית אלטמן. אינו מכיל סיליקון – ולכן נשטף בקלות ולא משאיר שיער שמנוני. אין צורך בחפיפה נוספת לאחר הטיפול.

כינקילר הוא שמפו חדש להשמדת כינים וביצי כינים שיעילותו נבדקה והוכחה מדעית וקלינית. מדובר בתכשיר שהוא גם שמפו, נחשב למהיר (פעיל תוך 10 דקות) ויעיל (חוסם את נשימת הכינים וביצי הכינים ומייבש אותן ואינו מכיל חומרי הדברה)

השמן בשמפו כינקילר נצמד לשכבת השעווה החיצונית של הכינה וגורם לחנק והרס שכבת השוועה מה שמביא להתייבשות הכינה (שכבת השעווה הזאת חיונית לכינה לשמירת המים ובלעדיה המים מתנדפים והכינה מתייבשת). תכונה ייחודית נוספת של השמן היא ההרכב הייחודי המאפשר לשמן להקציף בסיום הטיפול ולכן הוא נשטף בקלות ואינו משאיר את השיער שמנוני.

מחיר מומלץ לצרכן : 79 שקלים    מכיל: 100 מ''ל

מתאים לשימוש בכל גיל מתאים לשימוש גם לנשים בהריון ומניקות

את כינקילר ניתן להשיג בבתי המרקחת וברשתות הפארם ברחבי הארץ

 

 "ראש נקי" - ערכה טבעית וירוקה לטיפול בכינים ובביצי כינים

חברת "ראש נקי" בעלת הקליניקה הידועה מירושלים לטיפול בכינים, משווקת לראשונה בישראל ערכה טבעית וירוקה   לטיפול בכינים ובביצי כינים, שהיא פרי פיתוח ושיתוף פעולה עם המותג הבינלאומי מארצות הברית licenders.

 

הנוסחה הייחודית של ערכת "ראש נקי", כוללת אנזימים טבעיים ומתכלים הפועלים להשמדת הכינים ולסילוק מלא של הביצים. התהליך מדמה את פעולת העיכול של חרקים בטבע.  למעשה האנזימים מפרקים את שלד הכינה, מעכלים אותו וממיתים את הכינה, ללא כל רעלים מזיקים. מה שמדהים הוא שאין לחרקים שום דרך להיות עמידים כנגד אנזימים.

לראשונה נמכרת ערכה לפתרון מלא ושלם של הבעיה: שמפו אנזמטי, מרכך אקטיבי עם אבקה פעילה, מסרק כינים צפוף ממתכת וסרטון הדרכה די.וי.די, המדגים בקלות ובפשטות את השימוש בערכה וממחיש עד כמה השימוש בה זהה לטיפול בקליניקה. החברה פיתחה מוצר טבעי וידידותי לילד ולסביבה, כחלק מהמגמה העולמית הדוגלת בשימוש בטיפול בחומרים יעילים, בטוחים וגם טבעיים וירוקים. הערכה מומלצת במיוחד ע"י רוקחים. היתרונות הבולטים של ערכת "ראש נקי" הם בחיסול הכינים וסילוק הביצים בטיפול אחד בלבד, ללא צורך בחזרה על התהליך. זהו המוצר היחיד הנמצא בשוק עם גיבוי מקצועי של קליניקות טיפוליות בארץ ובעולם (לטיפול בקליניקה, בבית הלקוח וכולל ייעוץ טלפוני און-ליין). כמו כן, חווית השימוש אינה גורמת סבל מיותר לילדים שכן ניחוח המוצרים מעולה ואהוד עליהם והמסרק הפטנטי מאפשר סירוק יסודי בקלות ובמהירות ללא כל כאב.

לרגל ההשקה תשווק הערכה במחיר היכרות של 99.99 ₪ לצרכן בלבד לתקופה מוגבלת וניתן להשיגה בבתי המרקחת הפרטיים וברשתות הפארם. הערכה חסכונית במיוחד ומתאימה לשימוש ל- 2-3 ילדים ו/או למספר שימושים במקרה של הדבקות חוזרות.

שמן כינול ושמפו כינול של בייביטבע

כינול- תערובת שמנים  לטיפול  בכינים. שמן כינול-  מסייע בקטילת כינים וביצי כינים ומתאים לשימוש יומיומי כמרחיק כינים ומונע הידבקות. לטיפול - למרוח את השמן על הקרקפת. להשאיר לחצי שעה לפחות. לאחר מכן לסרק עם מסרק צפוף לכינים בשטחים קטנים. לשטוף היטב. לחזור על הטיפול לפי הצורך. ניתן למרוח מעט מהשמן מאחורי האוזניים ובשורשי השיער ולהשאיר ללא שטיפה כמרחיק כינים. מכיל לבנדר, רוזמרין, גרניום ועוד.

כמות: 100 מ"ל.מחיר: 59 ₪

כינול - שמפו לטיפול בכינים-  שמפו המכיל שמני בסיס של חוחובה, דקל וזית בתוספת תמציות שמנים המתאימים להרחקת כינים ולהשלמת הטיפול בשמן כינול. מומלץ לחפוף לאחר טיפול לקטילת כינים וביצי כינים, ובתקופות "מועדות" למניעת הדבקה.

כמות: 250 סמ"ק. מחיר: 49 ₪.

להשיג בסניפי בייבי טבע

 

אאוט של חברת מדיטרנד  

 

תרסיס שמנים טבעי להיגיינת השיער

 

חברת התרופות מדיטרנד משיקה את אאוט, תרסיס 100% טבעי לדחיית כינים המורכב משמנים מובחרים לשמירה על הגיינת השיער והקרקפת.

אאוט מבוסס על שילוב בין שמן שקדים טהור, שמן הנים (neem) ושמנים אתריים מובחרים נוספים, ביניהם: רוזמרין, שמן המור, לוונדר, גרניום, מנתה ושמן עץ התה, התורמים את חלקם לשיפור ושמירת הגיינת ראש הילד ומעניקים לתרסיס את ניחוחו הטבעי.

 

התכשיר מכיל גם את שמן תמצית זרעי הנוני, המופק מזרעי פרי הנוני הייחודי.

שמן זרעי הנוני יעיל בשמירה על לחות עור הקרקפת והענקת הגנה מפני נזקים סביבתיים, במיוחד חומרים מחמצנים ורדיקלים חופשיים. בנוסף השמן מזין את עור הקרקפת והשיער ומונע את התייבשותו.

 

אאוט תרסיס 60 מ"ל

מחיר 54.99

להשיג ברשתות הפארם ובבתי המקרחת הפרטיים


סאפארי להשמדת כינים"סאפארי"  של חברת נופר

תכשיר טבעי להשמדת כינים וביצים על בסיס שמנים ארומטיים

חברת "נופר מוצרים טבעיים", פיתחה מוצר טבעי המטפל היטב בכינים ובביצים. התכשיר הנושא את השם "סאפארי" – הוא על בסיס שמנים ארומטיים טבעיים המשמידים את הכינים והביצים ואף מונעים הדבקות מחדש. ריחו של ה"סאפארי" הוא ריח נעים של פרחי גרניום. ה"סאפארי" איננו רעיל ואיננו מזיק לקרקפת.

שיטת הטיפול המיוחדת שפותחה על-ידי חברת "נופר", תורמת גם היא להצלחת ה"סאפארי" להשמדת הביצים והכינים. על-פי שיטת חברת "נופר", אין צורך לחפוף את הראש לאחר הטיפול ב"סאפארי". מאחר והתכשיר איננו מזיק, ניתן להשאירו על הראש מבלי לחפוף את הראש לאחר הטיפול. דבר זה הוא נוח מאוד כי הילדים וההורים ממהרים בבוקר לבית הספר ולגן הילדים, ואין זמן לחפיפה.

בנוסף לכך, השהיה הארוכה של השמנים על הקרקפת גורמת למות הכינים כתוצאה מחוסר חמצן וכתוצאה מהפעילות הארוכה של השמנים הארומטיים. בשעות הערב הרגועות יותר, רצוי לסרק את השיער מדי יום עם מסרק סמיך, ולאחר מכן ניתן לחפוף את הראש. ה"סאפארי" מתאים גם למניעה. ניתן להתיז מספר התזות על הקרקפת, פעולה זו די בה כדי להרחיק את החרקים והכינים וכך הוא מונע הדבקות.

 להשיג בבתי הטבע ובבתי המרקחת ברחבי הארץ. מחיר מומלץ לצרכן: 48 ₪.

הדרין להשמדת כיניםתרסיס הדרין - מעבדות רפא

 

תרסיס רפואי  לטיפול בכיני הראש  וביציהן  שאינו מכיל חומרי הדברה כימיים מתאים במיוחד לשיער מתולתל ו/או ארוך

חברת מעבדות "רפא" משיקה את תרסיס הדרין. לראשונה תרסיס רפואי  לטיפול בכיני הראש  וביציהן  שאינו מכיל חומרי הדברה כימיים. תרסיס הדרין, מצטרף להדרין תמיסה, הידוע ביעילותו הגבוהה נגד כיני הראש.

 

תרסיס הדרין פותח במיוחד לטיפול בכינים בשיער מתולתל ו/או ארוך. התרסיס קל ונוח לשימוש על שיער יבש. חסכוני ומתפזר ביתר קלות.

הדרין תמיסה ותרסיס פועלים במנגנון פיזיקלי ייחודי וחדשני ואינם מכילים חומרי הדברה כימיים.

התמיסה והתרסיס מכילים תרכובת סיליקון ייחודית ובטוחה ((dimeticone 4%, היוצרת מעטפת סביב הכינה (בדומה לניילון נצמד) ומשמידה אותה.

יעילות הדרין הוכחה במחקרים קליניים רבים. הדרין נמצא יעיל ב-97% בהשמדת כיני הראש.

הדרין הינו קוטל הכינים הרפואי היחידי ללא חומרי הדברה, אשר נמצא יעיל מול מלתיון (החומר הכימי היחיד, אשר הכינים בארץ לא פיתחו עדיין עמידות נגדו).

הדרין אינו גורם לעמידות ויעיל גם כנגד כינים העמידות לתכשירים אחרים (כולל תכשירים כימיים)

להדרין פרופיל בטיחות גבוה והוא מאושר לשימוש מגיל 6 חודשים.

הדרין שקוף וחסר ריח, קל ונוח לשימוש על שיער יבש.

הדרין – תקיף לכינים ועדין לילדים.

ניתן להשיג את הדרין בכל בתי המרקחת ורשתות הפארם.

מחיר הדרין ספריי (100 מ"ל): 81 ש''ח 

מחיר הדרין תמיסה (90 מ"ל):71 ש"ח


כינקייר להשמדת כיניםכינקייר – מורז צמחי מרפא

  ספריי טבעי מרוכז לשמירה על היגיינת ראש הילד 

 

ספריי כינקייר, מבוסס על חומר פעיל טבעי הכולל את תמצית צמח הפוליגונום (ארכובית) הידוע בסגולות מרפא מיוחדות, בשילוב תערובת צמחי מרפא ומאכל:  גזר, פטרוזילה, תפוח- אדמה  ושום. הספריי החדש הינו בעל ניחוח לימוני עדין ונעים, אינו משאיר תחושה שמנונית על השיער. ניתן להשתמש בו גם על שיער יבש 

 

 משך זמן הטיפול באמצעות ספריי כינקייר קצר יותר – 3 ימים בלבד. הוא יעיל, בטוח לשימוש ומתאים לילדים מגיל 3 ומעלה.

 אופן השימוש: חופפים את ראש הילד ומייבשים היטב עם מגבת. מניחים מגבת להגנה על  העורף, ומרססים בנדיבות. בעזרת האצבעות מפזרים את הכינקייר באופן אחיד על השיער כולו תוך עיסוי הקרקפת. חוזרים על הפעולה פעם ביום במשך 3 ימים, ניתן להשתמש ללא חפיפה מוקדמת , לקבלת תוצאות אופטימליות רצוי שלא לחפוף את הראש כארבע שעות לאחר הטיפול לאחר החפיפה, רצוי לסרק את השיער במסרק טיפולי צפוף kincomb   למניעת הידבקות מומלץ להשתמש בשמפו כינקייר, לטיפול טבעי בכינים.

 

מחיר:  69.90ש"ח ל -    100  מ"ל

 

בימים אלו הוכר שמפו כינקייר – שמפו טבעי מבית מורז צמחי מרפא

על ידי משרד הבריאות כ medical device (אמ"ר-אביזר מכשור רפואי) תכשיר המיועד לטיפול בכינים.

שמפו כינקייר המבוסס על צמחי מרפא, הוא המוצר הטבעי – הישראלי הראשון המקבל ממשרד הבריאות את ההכרה כתכשיר קוטל כינים. הכרה זו מאפשרת את מכירת כינקייר כתכשיר רפואי המוכר על ידי מערכת הבריאות בסלי התרופות המוצעת למבוטחים.

ניתן להשיג ברשתות סופר פארם, ניו פארם, בבתי מרקחת ובבתי הטבע

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו