תכשירי הגנה מהשמש קיץ 2020 - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תכשירי הגנה מהשמש קיץ 2020

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 15.06.2020

שמש חזקה מחייבת הגנה חזקה!



תכשירי הגנה מהשמש קיץ 2020
השנה, הקיץ שלנו נפתח בצורה קצת שונה. עקבנו אחרי הנחיות משרד הבריאות ומצאנו עצמנו מסוגרים בבתים. לאט לאט התחלנו לחזור לשגרה היישר לתוך הקיץ. 
חזרנו לטייל, לבקר בחופי הרחצה, להנות פארקים ובגנים הלאומיים וכך חזרנו להחשף לקרני השמש. על אף חשיבותן הרבה של קרני השמש לבריאותנו ולייצור ויטמין D, החשיפה גם עלולה להיות מזיקה ופוגעת בעור.
 
השנה אנו רגישים במיוחד כיוון שהחשיפה לשמש נעשתה בצורה ישירה ולא באופן הדרגתי כבכל שנה. ולכן, חשיבות ההגנה מהשמש אף עולה.
 

למה כולנו צריכים הגנה בפני השמש ובפרט הקטנטנים

ד"ר להבית אקרמן מסכמת לנו דברים חשובים בנושא: "העור של התינוק רגיש מאד בין השאר לנזקי השמש. חלק מנזקי השמש באים לידי ביטוי בנזק לתאים- לאדם מבוגר יש יותר יכולת לתקן את הנזקים הללו בהשוואה לתינוק, וזו אחת הסיבות שעורם של תינוקות רגיש מאד לשמש.
כמו כן עור התינוק רגיש גם לחשיפה למוצרים כימיים ועלול לפתח תגובות אלרגיות שונות בקלות יתר בהשוואה למבוגר.
לכן מסנן קרינה לתינוקות (בעיקר לאלו שפחות מגיל שנתיים) חייב להיות כזה שמותאם לעור הרגיש והעדין שלהם. מסנן קרינה טוב חייב להגן גם בפני קרני uva (מצויין בנפרד ע"ג האריזה) וגם בפני קרני uvb (מצויין עם spf). מסנן קרינה בעלspf35-50 מסנן מעל 95%מקרני ה uvbוזה מספיק בטוח. כמו כן כאמור מסנן קרינה טוב לתינוקות חייב להיות היפואלרגי ומיועד לעור עדין ורגיש.
יש מסנני קרינה פיזיקלים (שנראים כמו מסיכה לבנה) ולכן פחות פופולריים היום וישנם מסנני קרינה כימיים- ללא צבע והמראה נראה פחות בולט והם הרבה יותר נוחים לשימוש בעיקרון רוב המסנני קרינה היום זה שילוב של כימי ופיזיקלי בהרכבים שונים.
 
הגנה משמש חשובה מגיל צעיר גם כדי להגן נקודתית על עור התינוק וגם כיוון שנזקי השמש מצטברים עם השנים ויש חשיבות גדולה למניעת סרטן עור בעתיד.
יש מחקרים שמראים שכוויות שמש בילדות מעלים שכיחות של סרטן עור.
 

ומה לגבי נשים בהריון?

פיגמנטציה של הריון (מלסמה)- עניין מאד שכיח אשר נוטה להחמיר בהריון בגלל הפרשת ההורמונים ובעיקר בשמש.
ולכן מאד חשוב בהריון למרוח מסנן קרינה יעיל ואיכותי כל הזמן. 
מניעה ומניעת החמרה זה הטיפול היעיל ביותר במלסמה. מה גם שבהריון אין הרבה טיפולים שניתן לבצע מעבר למניעה .
 
בכתבה הבאה אסקור מספר מוצרי הגנה מהשמש אשר הושקו בשנה האחרונה.
 

תחליב להגנה גבוהה מאוד מהשמש SPF 50+ של מוסטלה:

תחליב שקוף לאחר המריחה להגנה גבוהה מאוד מהשמש, לגוף ולפנים. פורמולה המתאימה במיוחד לעורם העדין של תינוקות וילדים. מחזקת את שכבת ההגנה של העור וגם שומרת על המשאבים הטבעיים שלו לאורך זמן.
עמיד במים ומעניק הגנה גבוהה מקרני UVA/UVB . מועשר בשמן אבוקדו המחזק את מחסום העור, ובוויטמין E המסייע במניעת פגיעה בעור.
בעל יעילות מוכחת.
ללא בישום, ללא אלכוהול, ללא רכיבי ננו, ללא פראבנים, ללא פתלטים, ללא פנוקסיאתנול
 
מחיר מומלץ לצרכן: 119 שקלים (100 מ"ל)
ניתן להשיג את מוצרי מוסטלה ברשתות הפארם, בחנויות המתמחות בתינוקות, בבתי המרקחת הפרטיים ושל קופות החולים ברחבי הארץ ובאתר מוסטלה.

ד"ר פישר אולטרסול עם הגנה מוגברת מהשמש

אולטרסול של ד"ר פישר מעניק מגוון רחב של סדרות המתאימות לתינוקות, לבעלי עור רגיש, לספורטאים ולכל אחד מבני המשפחה עם מוצרים העומדים בתקנים מהמתקדמים בעולם להגנה מפני השמש.
 

אולטרסול SPECTRUM

סדרה פורצת דרך המבוססת על טכנולוגיה ייחודית, המסייעת לראשונה גם בהגנה מפני קרינת HEV (High Energy Visible light) - קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. הטכנולוגיה מסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות UVA+UVB+IR+HEV. מחקרים שפורסמו לאחרונה מעידים על נזקים הנגרמים לעור גם מחשיפה לקרינת HEV המעודדת יצירת רדיקלים חופשיים מזיקים הגורמים להזדקנות מוקדמת של העור, להיווצרות כתמים, קמטים ולרפיון עור. השנה מציעה ד"ר פישר את תכשירי הסדרה בהגנה מוגברת במיוחד של SPF50+.
 
מחיר מומלץ לצרכן: ספריי (200 מ"ל): 69.90 ₪, תחליב הגנה (200 מ"ל): 59.90 ₪, קרם פנים (50 מ"ל): 59.90 ₪. 

אולטרסול Free Kids

סדרת תכשירי הגנה המיועדת לילדים בעלי עור רגיש. המוצרים בסדרה הינם ללא פראבנים, ללא שמנים, ללא בושם וצבע וללא רכיבים מן החי. תכשירי הסדרה מכילים קומפלקס אנטי אוקסידנטים, המותאם במיוחד לילדים, המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק, לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים ובשמירה על מראה עור בריא גם בטווח הארוך. תכשירי הסדרה במרקם קליל, נספגים במהירות, אינם שמנוניים, היפואלרגניים ועברו בהצלחה את מבדק סנסיטיב המעיד על התאמתם לבעלי עור רגיש.
 
מחיר מומלץ לצרכן: ספריי שקוף (200 מ"ל): 59.90 ₪, תחליב הגנה (200 מ"ל): 59.90 ₪, קרם פנים (50 מ"ל): 49.90 ₪.
 

אולטרסול בייבינטורל

סדרת הגנה מהשמש לתינוקות, היחידה בישראל, המעניקה הגנה מוגברת במיוחד (SPF50+) ומבוססת על 100% מסנני קרינה טבעיים. מנגנון ההגנה של מסנני קרינה אלו מתבסס על עיקרון "אפקט המראה": קרני שמש פוגעות בעור וחוזרות ומתפזרות חזרה באוויר. הפורמולות הייחודיות של אולטרסול בייבינטורל מכילות קומפלקס אנטי אוקסידנטים המשלב ויטמין E ותמצית תה ירוק לסיוע בהגנה מפני רדיקלים חופשיים. המוצרים בסדרה היפואלרגנים, עמידים מאוד במים, ללא פראבנים ועברו את מבדק הרגישות (sensitive) המעיד על היותם מתאימים לעור עדין ורגיש כעורו של תינוק. קרם הפנים נבדק אופטלמולוגית ע"י רופא עיניים מוסמך, מתאים לשימוש באזור העיניים. המוצרים בסדרה מועשרים בשמנים מסוג קמומילה, קלנדולה ופשתן להענקת לחות וריכוך העור.
 
מחיר מומלץ לצרכן: תחליב הגנה (125 מ"ל): 59.90 ₪, קרם הגנה לפנים (50 מ"ל): 54.90 ₪.

סדרת מוצרי ההגנה מהשמש של Avene

מוצרי הסדרה מספקים הגנה בטווח רחב של  קרני  ה- UVA – ו-UVB עם +SPF50. הסדרה מאופיינת במתן הגנה רחבה מפני השמש עם מספר מסננים נמוך ביותר. ליתרון זה חשיבות גבוהה, הואיל ומסנני קרינה עלולים במצבים מסוימים לגרום לרגישויות שונות בעור. חשוב לציין, כי Avene הינו מותג צרפתי בעל מומחיות בעור רגיש וצוות המו"פ שלו בוחר בקפידה את הרכיבים שבתוך מוצרי ההגנה והוא כלל מסנני הקרינה שהוכחו כבטוחים ביותר, ובין היתר בחר להוציא ממוצריו את מסנני הקרינה שעלולים לעיתים לגרום לרגישויות שהם אוקטוקרילן ואוקסיבנזון. המוצרים מכילים גם פרה-טוקופריל שהינו אנטי אוסקידנט עוצמתי המגן מפני רדיקלים חופשיים. בנוסף, מכילים המוצרים גם את המים טרמליים של אוון, בעלי תכונות מרגיעות ונוגדות גירויים בעור. המוצרים מתאימים לעור רגיש והינם ללא פראבנים.
 
בנוסף, ל- Avene קרם הגנה עם 100% מסננים מינרליים ללא חומרי בישום, ללא פראבנים, עמיד מאוד במים, היפואלרגני. מתאים למבוגרים ולילדים.
 
מחיר מומלץ לצרכן: קרם הגנה (50 מ"ל): 109.0 ₪, תחליב הגנה (50 מ"ל): 109.9 ₪, ספריי הגנה (200 מ"ל): 139.9 ₪, תחליב הגנה לילדים (100 מ"ל): 109.9 ₪, תחליב מינרלי (50 מ"ל): 109.9 ₪
 
ניתן להשיג בבתי מרקחת, ברשתות הפארם, בקופות החולים ובחנויות אונליין נבחרות

בליסטקס אולטרא SPF50

בליסטקס אולטרא SPF50 מגיע עם הגנה מתקדמת לשפתיים מפני יובש. השפתון מגיע עם נוסחה אפקטיבית המסייעת לאטום את הלחות כדי להפחית את ההשפעות של תנאי מזג האוויר המתאים לשימוש בכל עונה גם במקרי מזג אוויר קיצוניים של קור, רוח ושמש. השפתון מכיל ויטמינים C ו-E שהם נוגדי חימצון הפועלים נגד הרדיקלים החופשיים, מגיע עם spf50, המגן על השפתיים מקרניי ה UVA ו- UVB. השפתון  לא מכיל  PABA  - מסנן קרינה כימי שעלול לגרום לתגובות אלרגיות בעור.
 
מחיר מומלץ לצרכן 14.90 ₪.
 
ניתן להשיג בבתי מרקחת, ברשתות הפארם ובקופות החולים.

סדרת הגנה מהשמש מבית SACARA עם רמת הגנה גבוהה - 50SPF  

סקארה מציעה סדרת הגנה מהשמש הכוללת: קרם הגנה לפנים 50SPF  וספריי שקוף להגנה מקרינת שמש 50SPF  בשני גדלים:  200 מ"ל ומיני סייז 90 מ"ל שמתאים לנסיעות, טיולים, חופשות ונכנס בתוך תיק האיפור/ הרחצה. 
 
מדובר במוצרי הגנה מהשמש בעלי פורמולה חדשנית, היפו אלרגנית מועשרים בוויטמין E וללא פראבנים. הפורמולה עמידה במים ובעלת הגנה גבוהה במיוחד מקרני UVA + UVB לפי התקן האירופאי המחמיר UVA Balance.
 

קרם ההגנה לפנים

היפואלרגני וללא פראבנים, מותאם לעור עדין מועשר בויטמין E .מעניק הגנה מפני נזקי השמש, מסייע במניעת נזקי עור ומעשיר אותו בלחות. נספג במהירות ומונע תחושת דביקות.  
 
מחיר מומלץ לצרכן: 60 מ"ל, 24.90 ₪ 

 

ספריי שקוף

הנוסחה חדשנית, נספג במהירות, אינו דביק , מעניק כיסוי אחיד, מתאים לכל סוגי העור ומספק הגנה. הספריי היפואלרגני, עמיד במים, נבדק דרמטולוגית, מסייע במניעת נזקי עור, עשיר במרכיבי הרגעה וטיפוח ביניהם ויטמין E, להעשרת העור בלחות. 
 
מחיר מומלץ לצרכן: 90 מ"ל, 14.90 ₪, 200 מ"ל, 24.90 ₪. 
 
להשיג בסניפי רשת סקארה בכל רחבי הארץ
ובאתר און ליין - www.sacara.co.il

קרם לחות עם מקדם הגנה SPF 30 מבית הרבלייף

מספק לעור לחות לטווח ארוך והגנה מפני קרינה UVA / UVB . הקרם עוזר בהפחתת הופעת קמטי הבעה וקמטי הגיל תוך 7 ימים בלבד
ללא תוספת פארבנים, נבדק על ידי רופאי עור. הנוסחה הייחודית מכילה: ויטמין B3 , ויטמינים נוגדי חמצון C ו , E אלוורה
 
מחיר מומלץ לצרכן: 50 מ"ל, 225 ₪
 
להשיג באתר https://herbalife.co.il/



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו