איך לעצב מטבח בטיחותי לתינוקכם? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך לעצב מטבח בטיחותי לתינוקכם?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.02.2020

חשוב לשמור על בטיחות הילדים בבית כאשר אנחנו יוצאים עם הילדים מחוץ לבית, אנחנו פעמים רבות מנסים לשמור ולהשגיח עליהם הרבה יותר מאשר בבית. החשש שלנו מנדנדות שבורות בגני המשחקים, ממדרגה עקומה או מנוזל מחליק הוא הרבה יותר משמעותי כאשר אנחנו בחוץ. 



איך לעצב מטבח בטיחותי לתינוקכם?
למרות הרצון העז לשמור על הילד מהעולם, חשוב מאוד שנזכור שרוב התאונות קורות לילדים דווקא בתוך כותלי הבית שלהם. חשוב לשמור על בטיחות הילדים בבית המגורים, ולהקפיד שהוא יהיה מותאם עבורם. התאמת בית המגורים עבור תינוקות דורשת ויתורים ושינויים מסוימים, בעיקר כאשר התינוק מתחיל לזחול ולפתח שליטה מוטורית בידיים. 
 

איך נוכל לעצב מטבח בטוח עבור תינוקות 

אחד החדרים עם פוטנציאל התאונות הגבוה ביותר עבור תינוקות הוא המטבח. מטבחים נבנים פעמים רבות מתוך מחשבה פונקציונלית בלבד, ולשימושם של מבוגרים. מאחר וכיום מטבחים רבים בנויים בחלל אחד עם סלון הבית, הסכנה שהתינוק יגיע למטבח וייפגע גדלה פי כמה. הדרך לעצב מטבח בטוח עבור תינוקות היא בעזרת מספר דגשים שיש לשים אליהם לב:
  • חסימת מגירות וארונות: הנטייה של תינוקות וילדים קטנים היא לחקור את העולם שמסביבם. מסיבה זאת, גם אם תבקשו מהם עשרות פעמים לא לפתוח ארונות או מגירות, הם ככל הנראה לא יקשיבו לכם. מאחר והארונות במטבח עלולים להכיל סירים כבדים ומוצרים שעשויים לפגוע בהם, חשוב מאוד לחסום אותם ואת המגירות. תוכלו לחסום אותם בקלות בעזרת מספר גומיות חזקות, או בעזרת מנגנוני נעילה שונים. אפילו רכישה של ארונות עם סגירה מגנטית תקשה על הפתיחה שלהם ותשפר את בטיחות המטבח.
  • טיפול במוצרי חשמל: כאשר אתם עובדים במטבח עם מוצרי חשמל, חשוב מאוד שהם יהיו רחוקים ככל הניתן מהתינוק. בשום אופן אל תושיבו את התינוק על השיש לידכם כאשר אתם מבשלים, גם בגלל הסיכון לנפילה, וגם בגלל הסיכון שינסה לגעת ולשחק עם מכשיר חשמלי שיפגע בו. נסו לחבר את מוצרי החשמל לשקעים גבוהים, מה שימנע מהילד למשוך ולהפיל את מוצרי החשמל.
  • אחסון סכינים: הקפידו לאחסן סכינים וכלים חדים הרחק מהישג ידו של התינוק. זכרו שהנטייה של תינוק היא להכניס כל דבר אל תוך פיו, ולכן אפילו מזלג יכול לגרום לו לפציעה. 
 

למדו את הילד לעשות שימוש בטוח במטבח

טיפול במטבחים והכנתם לתינוק היא אמנם חשובה, אך לאחר שהילד מתבגר המשימה הופכת להיות כמעט בלתי אפשרית. לא ניתן להרחיק את הילד מכלל הסכנות במטבח, ולכן ישנה חשיבות רבה לכך שתלמדו אותו כיצד להשתמש בצורה נכונה בכלים השונים. לעיתים קרובות, הרחקה מוגזמת ומניעת סיכונים יוצרות אצל הילד דחף וסקרנות גדולה בנוגע למטבח, וחוסר ידע בנוגע לכללי הזהירות. נסו לתת לילד לעבוד אתכם במטבח, הסבירו לו על הכלים השונים ותנו לו להתנסות בסביבה מבוקרת ותומכת, וכך תשפרו משמעותית את בטיחותו גם בעתיד.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו