המדריך לבחירת משאבת חלב - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

המדריך לבחירת משאבת חלב

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.03.2010

במהלך החודשיים הראשונים באופן טבעי משתדלת האם להיצמד לרךהנולד ומשחולף זמן מה הצורך להתאוורר ולהתרחק מהתינוק למספר שעות עולה.



מאת: דנה צפריר


המדריך לבחירת משאבת חלב

כיום כשהמודעות והצורך האישי של האם להניק את הרך הנולד תפסו תנופה משמעותית, חלה תלות ברורה בין האם לתינוקה, תלות מבורכת זו עשויה להגביל את פעילותה של האם מאחר ועליה להאכיל את התינוק באופן סדיר ורגוע.

במהלך החודשיים הראשונים באופן טבעי משתדלת האם להיצמד לרך הנולד ומשחולף זמן מה הצורך להתאוורר ולהתרחק מהתינוק למספר שעות עולה. אם את רוצה לצאת עם בן הזוג להתאוורר, לצאת אולי לאימון קליל כדי לסייע לגוף לשוב לאיתנו או סתם לקפוץ לשעה קלה לשתות קפה עם חברה, מה גם שחופשת הלידה מסתיימת בשלב כלשהו..יש פתרון.

את יכולה להיות רגועה, אפשר להניק ולחזור לפעילות, את פשוט צריכה להצטייד במשאבת חלב.

ישנן מספר סוגים ודגמים רבים של משאבות חלב.

משאבה ידנית

אם את מתכוונת להעדר בתדירות נמוכה ובכוונתך לעסוק במשרה חלקית לכשתשובי לעבודה לאחר חופשת הלידה יתכן ותוכלי להסתפק במשאבה ידנית.

יתרונות:

  • אינה מרעישה
  • קלת משקל לכן ניתן לשאת אותה בקלות ממקום למקום
  • מחירה יחסית זול ביחס למשאבות חשמליות
  • אין צורך בחיבור לחשמל

חסרונות:

  • משאבה זו מתאימה לשאיבת כמויות יחסית קטנות
  • תלוי בדגם אבל בדר"כ מעייפת את היד

משאבה חשמלית

משאבה חשמלית, מופעלת באמצעות חשמל או סוללות, מתאימה ונוחה כאשר נאלצים להעדר למשך שעות ולא מעוניינים לוותר על הזנת התינוק בחלב אם, משאבה חשמלית מאפשרת לשאוב כמויות גדולות של חלב.

שוק משאבות החלב מכיל מגוון רחב מאוד של משאבות חלב חשמליות. לרוב תמצאי את אותה המשאבה עם אותו מנגנון כאשר הוא משלב פונקציות נוספות כגון מנגנון עיסוי לפטמות, דרגות וויסות עוצמת שאיבה...

השוק לא שוקד על שמריו ויוצא בחידושים ושכלולים. כיום אף תוכלי למצוא משאבה חשמלית המשלבת אפשרות למעבר באותה מכונה לשאיבה ידנית.

איך בוחרים משאבת חלב ומה צריך לדעת?

לכל אחת צרכים שונים, ולכן שוק משאבות החלב מביא חידושים ופטנטים כדי להקל על חייך, לא תמיד פטנטים אלו יהיו נחוצים ספציפית עבורך לכן קודם בררי עם עצמך מהם הצרכים שלך ...

להלן פרמטרים חשובים שכדאי לקחת בחשבון טרם רכישת משאבת חלב:

1.                   האם המשאבה אותה תרכשי אמורה לשמש אותך בעתיד עבור ילדים נוספים? אם כן כדאי להשקיע במכונה אמינה המיוצרת ע"י חברה בעלת מוניטין כך שאם תזדקקי לשירות בעתיד יהיה למי לפנות.  במידה ולא אזי כדאי שתסתפקי במכונה הבסיסית ביותר.

2.                   האם את חשה שגופך אינו מייצר מספיק חלב? אם כן יתכן שתזדקקי למשאבה בעלת עוצמת שאיבה גבוהה שתעודד את ייצור החלב.

3.                   האם את מתכוונת להניק או לשאוב ברוב הזמן? אם בכוונתך לשאוב רוב הזמן כדאי שתשקיעי במשאבה חזקה שקיבלת עליה את רוב ההמלצות.

4.                   האם את סובלת מרגישות בפטמות? אם הפטמות צורבות יתכן ותזדקקי למנגנון העיסוי הקיים כיום בחלק ממשאבות החלב על מנת להקל על התחושה.

5.                   היכן את מתכוונת לשאוב? האם את זקוקה למכונה שקטה? האם את זקוקה למשאבה ניידת? אם כן כדאי שתרכשי את המכונה הקלה ביותר כזו שניתנת לניקוי באופן פשוט וכזו שמכילה את כל האבזור המתאים כגון תיק נשיאה, בקבוקי אחסון, צידנית קירור במידת הצורך וכיו"ב (לרוב ניתן לרכוש ערכה הכוללת חבילת אבזור או להשלים את האביזרים בהמשך, אם החלטת לא לרכוש כרגע חבילת אבזור על מנת להבין את הצרכים שלך תוך כדי התנסות במכונה, רק וודאי כי אכן למכונה אותה את רוכשת קיימת האפשרות לרכוש אביזרים אלו בהמשך במידה ויתעורר הצורך בהם).

6.                   האם קיים צורך בשאיבה דו צדדית? לרוב צורך זה קיים בקרב אמהות לתאומים אבל לא רק. אפשרות זו ממקסמת את כמויות החלב שנשאבות בנקודת זמן, כך שאם זמנך מוקצב פתרון זה יתאים לך. במידה ואת מעוניינת להחזיק את תינוקך במהלך השאיבה אזי אפשרות זו אולי פחות תתאים עבורך.

7.                   לאחר שביררת עם עצמך מהם הצרכים האישיים שלך נסי לברר עם חברותיך או כנסי לפורום הנקה והתייעצי עם אמהות מנוסות בשאיבה וזאת על מנת לקבל חוו"ד ממקור ראשון אודות הדגמים הספציפיים ומה היו השימושים העיקריים של אותן אמהות במשאבה.

אימהות מסוימות תספרנה לך שלמרות שלמכונה היה מנגנון עיסוי הן לא עשו בו שימוש כלל ויש אחרות אשר סבלו מפטמות רגישות שמנגנון העיסוי לפני השאיבה הקל על הצריבה המורגשת כאשר הפטמות רגישות. אחרות יאמרו שלא היה להן שימוש בדרגות השאיבה ותמיד כוונו לדרגה הגבוהה ביותר ואילו אחרות שלהן חלב בשפע הסתפקו בדרגת שאיבה נמוכה וכיו"ב..

 לקטי כמה שיותר מידע רלבנטי מהשגרירות שלך בשטח שישמחו עד מאוד לנדב לך מידע רלבנטי.

עוד מספר דברים שחשוב לדעת:

  • באפשרותך לשאול משאבה מארגון "יד שרה"(בדקי את התנאים להשאלה מול ארגון יד שרה).
  • אם את מתכוונת לשאול מחברה משאבת חלב דאגי לחטא אותה היטב לפני השימוש.
  • בכל שאלה את מוזמנת להיכנס ולהתייעץ עם יעל קובלסקי יועצת הנקה מוסמכת שתשמח לעזור.
  •  בנוסף ישנו מענה טלפוני בהתנדבות דרך ליגת לה צ'ה  1-599-525-821.

 

בהצלחה!

 

המאמר נערך באדיבות אתר קולנוע ביתי ואתר משחקים לבריכה לפעוטות, לילדים וגם למבוגרים!




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו