הנקה תוך כדי תנועה – עשי ואל תעשי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הנקה תוך כדי תנועה – עשי ואל תעשי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 19.08.2018

כשאת מניקה מחוץ לבית, התינוק שלך אוכל בדרך שהכי מתאימה לו – נקייה, טבעית ובריאה – אז היי גאה בעצמך! את יכולה להאכיל את התינוק שלך כשאת נמצאת בכל מקום מבלי לארוז ולסחוב חצי בית איתך.



מאת: עדי קורנגולד חיון, יועצת ההנקה של פיליפס ישראל   


הנקה תוך כדי תנועה – עשי ואל תעשי
זה טבעי אם בהתחלה תרגישי מעט לא בנוח, אך תחשבי על כל האימהות שנהנות מהחופש שמאפשרת ההנקה. הנה כמה טיפים שימושיים שיעזרו לך להתגבר על המבוכה.

עשי:

  • תהיי גאה בעצמך – אימהות שמניקות את התינוקות שלהן במקומות ציבוריים משפיעות רבות על הנורמליזציה של ההנקה והופכות אותה לפופולרית יותר.
  • קודם תתאמני "על יבש" – תנסי תנוחות שונות שיהיו נוחות גם לך וגם לתינוקך בלי שתצטרכי להסיר מעצמך אינספור שכבות של בגדים. נסי להניק בבית כשאת משתמשת בצעיף או כיסוי כלשהו. אפשר גם לנסות להניק בחולצת מעטפת, חולצה מכופתרת או קרדיגן – במקרים רבים החולצות הללו נוחות יותר מכל בד שצריך לשים בתיק למקרה הצורך.
  • תעשי שיעורי בית – אם את יוצאת לארוחת צהריים, קפה עם חברות או שופינג, תבדקי אם קיים באותו מקום חדר הנקה, מקום נוח להחליף חיתול ובמקרה ואת משתמשת בבקבוק – האם אפשר לחמם אותו במקום? האם יש כיסאות מיוחדים לפעוטות? בדקי האם המקום אליו את מתכננת להגיע ידידותי ונגיש לילדים ועגלות, כדי שתוכלי ליהנות מהארוחה שלך בלי לדאוג יותר מדי. אין דבר גרוע יותר מלהרגיש שאת מטרד עבור אחרים. תבחרי מקום ישיבה בהתאם, כדי שאם תחליטי להניק, יהיה לך נוח ונעים.
  • תהיי מוכנה – תכיני תיק מיוחד ליציאות. אחרי כל יציאה השלימי את המרכיבים החסרים (חיתולים, מגבונים, קרם, פדים, בגדים להחלפה, בקבוק וכד'), כדי לא להתחיל לארוז בכל פעם מחדש. כך תהיי מוכנה ליציאה תוך כמה דקות. ואל תשכחי להכניס פנימה כמה צעצועים אהובים על התינוק שלך!
  • אם את מחליטה לא להניק בחוץ, תשאבי – פתרון מושלם לאימהות שרוצות לספק לתינוק שלהן חלב אם, אך גם מעדיפות קצת גמישות מחוץ לבית. קחי קצת חלב שאוב מוכן לשימוש בבקבוק סטרילי. שאי אותו בכיס מיוחד עם אלמנט קירור. בצורה זו, חלב האם ישמור על תכונותיו הבריאותיות המופלאות לאורך זמן. אם את שואבת, גם החברים והקרובים שלך יכולים להאכיל את תינוקך.
  • קחי איתך כמה שיותר חטיפים בריאים לפעוט או הילד הגדול – עוגיות, פירות חתוכים: תפוחים, תותים, ענבים, מקלות גזר ומלפפון, צימוקים וקוביות גבינה, כל מה שטעים ומזין. אפשר להכין הכל בבית ולאחסן בקופסה מתאימה שתשמור על הטריות שלהם. אל תשכחי בקבוק נוסף עם מים נקיים לשתייה, את תצטרכי אותו כשהתינוק שלך יהיה צמא.

אל תעשי:

  • אל תיכנסי ללחץ – שהתינוק יבקש לאכול ברגע שתצאו מהבית. זה לגמרי תלוי בלו"ז שלך ושל התינוק שלך. צאי כשאת מוכנה. 
  • אל תשכחי לדאוג למים בשביל עצמך – קחי מספיק מים לדרך. ידוע שהנקה גורמת לצמא.
  • אל תחכי שהתינוק שלך יהיה מספיק רעב – לפני שאת מתיישבת להניק. נסי לעשות זאת קצת לפני, כדי לא להילחץ מהבכי.
  • אל תקשיבי לחדשות – תתעלמי מכל מה שקראת או שמעת על נשים שנאמר להן להפסיק להניק בציבור – רוב האנשים באמת לא יתרגשו מכך שאת מניקה (חוץ מזה, רק כשאת אימא בעצמך, את באמת שמה לב כמה נשים מניקות יש סביבך!).
  • אל תרגישי חובה להניק במקום ציבורי אם לא נוח לך – מאד קל למצוא מקום פרטי יותר להניק, אם זה מה שאת מעדיפה – במרכזים מסחריים רבים, חנויות ומוסדות ציבוריים יש חדרי הנקה מיוחדים שם תוכלי בנינוחות להניק, לשאוב או להחליף חיתול לתינוק שלך. ותתפלאי כמה אנשים מסביבך יצאו מגדרם כדי לעזור לך למצוא פינה שקטה עבורך ועבור תינוקך אם רק תבקשי.
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו