מספר עצות לשילוב שאיבת חלב עם חזרה לעבודה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מספר עצות לשילוב שאיבת חלב עם חזרה לעבודה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.01.2011

לא קל לעזוב תינוק קטן ולחזור לעבודה. הפרידה תמיד קשה, וכמוה גם ההחלטה באיזה מעון לבחור. הצורך להתחלק בין הבית לבין העבודה גובה אף הוא מחיר מאמהות טריות. וכל זה מורכב עוד יותר אם יש לך גם, כאם עובדת, מחויבות לשאוב חלב. כמה טיפים להקל על העניין.



מאת: אריאלה דובראוין, המו"ל והמנהלת של אתר "הנקה טובה" – חנות אינטרנט למוצרי הנקה.

 


מספר עצות לשילוב שאיבת חלב עם חזרה לעבודה

לא קל לעזוב תינוק קטן ולחזור לעבודה. הפרידה תמיד קשה, וכמוה גם ההחלטה באיזה מעון לבחור. הצורך להתחלק בין הבית לבין העבודה גובה אף הוא מחיר מאמהות טריות. וכל זה מורכב עוד יותר אם יש לך גם, כאם עובדת, מחויבות לשאוב חלב.

 

כשאת מתכננת לחזור לעבודה, בוודאי תרצי לדעת על האפשרויות השונות של שאיבת חלב, ותרצי לשקול כיצד למלא משימה זו במרחב ציבורי. ראשית, פעולת השאיבה הופכת להיות קלה הרבה יותר כשיש בידייך הכלים הנכונים. הזמן שלך חשוב מאוד כשאת בעבודה, ומובן שתרצי לסיים את פעולת השאיבה מהר ככל האפשר. הדגמים החדשים של משאבות חלב מסוגלים לשאוב משני השדיים בו-זמנית, בשקט ובמהירות. לרבות מן המשאבות הללו יש גם תיק נשיאה דיסקרטי, המאפשר לשאת את המשאבה לעבודה וממנה מבלי שיבחינו בכך. כלים חשובים נוספים כוללים גם שקיות חלב לאחסון החלב שלך, ומקרר או קולר עם קרחון כדי לשמור על טריות החלב.

 

לפני יומך הראשון בעבודה, חשוב שתדברי עם המנהל/ת שלך על צרכייך. את תזדקקי לפינה שקטה שתוכלי לשאוב בה מדי כמה שעות, מקום שאפשר לנעול כדי שאיש לא יפריע לך. הדגישי באוזני המנהל/ת שלך ששאיבת החלב חשובה לך מאוד ושאת תזדקקי לרבע שעה מדי כשלוש שעות כדי לבצע מטלה זו. ייתכן שתוכלי להתייעץ על השאיבה עם עמיתה לעבודה שכבר התמודדה עם ענייני שאיבת החלב במקום העבודה שלך. אם הפרטים הללו נסגרים לפני היום הראשון לעבודה, הדבר יפחית ממך את המתח והדאגות.

 

יש נשים רבות שבעיניהן שאיבת חלב בעבודה היא עניין מלחיץ, אבל אפשר להפוך זאת לפעילות מהנה. היי גאה בעצמך על כך שבחרת להמשיך ולספק לתינוק שלך את התזונה הטובה ביותר שיש. הביאי מוסיקה למקום העבודה ונצלי את 15 הדקות הללו, כמה פעמים ביום, להירגעות ולמחשבה על המשימה החשובה שאת מבצעת. אולי תרצי גם להביא תמונה של התינוק שלך ולהתבונן בה בעודך שואבת, כדי לסייע לתפוקת החלב וכדי להזכיר לך עד כמה מה שאת עושה חשוב.

 

העבודה שלך תתבצע, והיעדרות ממנה לכמה דקות לא תפגע ביעילות וביצרנות שלך. אבל הדקות הללו יעניקו בריאות טובה יותר לתינוקך הגדל!

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו