עצות למעבר קל ובטוח מיניקה לשתייה בכוס - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עצות למעבר קל ובטוח מיניקה לשתייה בכוס

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 03.08.2009

טכניקת השתייה מן הכוס שונה מטכניקת היניקה, שכן בשתייה מכוס התינוק נאלץ להפעיל שרירי פה חדשים, שלא הופעלו ביניקה. מכלול התנועות החדשות מחזק את השליטה בחלל הפה ובעתיד יסייע להגייה נכונה של צלילים וקולות.



באדיבות מומחי PUR
עצות למעבר קל ובטוח מיניקה לשתייה בכוס

טכניקת השתייה מן הכוס שונה מטכניקת היניקה, שכן בשתייה מכוס התינוק נאלץ להפעיל שרירי פה חדשים, שלא הופעלו ביניקה. מכלול התנועות החדשות מחזק את השליטה בחלל הפה ובעתיד יסייע להגייה נכונה של צלילים וקולות. השתייה מן הכוס מזמנת לפעוט התנסות מורכבת- עליו  ללמוד להכניס לפיו כמות מסוימת של נוזלים ובו בזמן לשלוט בנוזלים שכבר מצויים בחלל הפה ולבלוע אותם מבלי להשתנק.

·               להתכונן מראש לתהליך שעלול לגרום ללכלוך, משום שבהתחלה יאבד נוזל רב בדרך... במקרה זה לא כדאי להכריח -  מאבקים ועימותים רק יעכבו את תהליך הגמילה מהבקבוק והמעבר לכוס. כדאי גם לקחת בחשבון מראש שבשלב כלשהו הכוס ככל הנראה תיפול או שהשולחן והרצפה יירטבו. תגובת ההורים, המתונה במקרה הזה, מאוד חשובה.

·               החל מגיל 6-8 חודשים ניתן להגיש לתינוק בקבוק אחיזה, אליו ניתן לחבר פטמות אימון. התינוק מודע יותר לסביבתו ולכן אביזרים צבעוניים יגרו אותו לאחוז ולהתנסות בהם

·               החל מגיל 9 חודשים  – שנה הילד כבר יכול לאחוז בכוס ולשתות לבדו, עם פספוסים, כמובן.  מדובר בפעולה מורכבת, אך תודות לכוסות מיוחדות לילדים שמכילות פיה ומונעות נזילות, התהליך הדרגתי יותר ופחות מורכב מבעבר. מילד בן שלוש ומעלה כבר מצופה לדעת לשתות מכוס רגילה (כמובן שאין לצפות ממנו לשתות מכוס מזכוכית).

·               יש לעודד את התינוק תוך שהוא לומד ומתנסה ב"שאיבת" השתייה מהכוס. במהרה התינוק ירכוש שליטה, ילמד לארגן את שפתיו בשולי הכוס ולגמוע את הנוזל. רצוי להשתמש בכוס לא נוזלת בעלת שסתום המונע נזילה גם כאשר הופכים אותה.                                                                       

·               כדי לעודד את הילד בדרכו לעצמאות, רצוי לקנות לו כוס צבעונית, שמוצאת חן בעיניו, לתת לו פידבקים חיוביים כשהוא מצליח לשתות כמו "אתה שותה כמו גדול מכוסות של גדולים".




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו