אחסון בחדר ילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אחסון בחדר ילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 16.01.2008

כשמתכננים חדר ילדים  חשוב לזכור שהצרכים משתנים באותה מהירות שהם גדלים. לכן כדאי להשקיע בחפצים מודולריים ובעלי שימוש משתנה, כמו כונניות כוורת לשימושים מגוונים, מיטה שיכולה לשמש לאורך זמן וכדומה.



אחסון בחדר ילדים

מאת: רעיה הנרי באדיבות אתר בנין ודיור – עיצוב הבית

כשמתכננים חדר ילדים  חשוב לזכור שהצרכים משתנים באותה מהירות שהם גדלים. לכן כדאי להשקיע בחפצים מודולריים ובעלי שימוש משתנה, כמו כונניות כוורת לשימושים מגוונים, מיטה שיכולה לשמש לאורך זמן וכדומה. יש להביא בחשבון גם שינויים עיצובים של החדר עקב כניסת ילד נוסף אליו, צרכים המשתנים עם הגדילה ועוד, ולכן רצוי לא להשקיע בריהוט סטטי מדי. מובן שכדאי להביא בחשבון את החינוך לסדר ולארגון עצמי כדבר של שגרה ולתכנן את ההתמצאות הטכנית בתוך העיצוב. לשם כך חשוב לסדר את החדר כך שיהיה נוח, בטיחותי ונעים לילדים.
אם בוחרים בשיטת הקופסאות, כדאי להשתמש בארגזים שקופים או סלסלות ולהביא בחשבון שאם השימוש בהם מסורבל, הילדים לא ישתמשו בהם. גם כאן כדאי לשים מדבקות על הקופסה לפי נושא, אומרת שרית גושן מ"הכל במקום". אם הילד עדיין לא יודע לקרוא, כדאי לסמן את המדבקה בציור או תמונה: בובה, חיות, מכונית, לגו וכדומה, ואז יודעים לאן הכל חוזר.
עדיף להשתמש בארגז על גלגלים, כי אז אפשר לנייד בקלות לסביבת ה"הפנינג" עצמו ולסדר חזרה במיקום האמיתי. כמו כן זה מקל מאוד על ניקיון החדר.
מאותה סיבה גם כדאי להשתמש בקופסאות עם מכסה. את מגירת המצעים ניתן לנצל לאחסון משחקי קופסה או לתחביבים עונתיים.
וכשבאים לתכנן ארון חשוב לזכור שכמעט אין דברי תלייה, וגם אם כן, נשאר למטה חלל עצום. את המדפים כדאי לצופף מאוד כדי לנצל את החלל, כי בגדים קטנים יוצרים ערימה גבוהה ולא יציבה.
גם כאן, כשרוצים לאפסן ציוד לעונה הבאה, או לילד הבא, חשוב לעשות זאת באופן מסודר: עדיף בארגזים מרובעים ועם פתק מפורט על התכולה, למשל: בגדי חורף גיל 5-6.

כך אפשר לפתוח או להעביר הלאה בלי פשפושים מיותרים.
אם רוצים לרתום ילד לעזרה בסידור, כדאי לשתף אותו בתהליך התכנון, כי אז הוא ירגיש שייכות וישתף פעולה.
משפט המפתח צריך להיות "בוא תעזור לי לעשות סדר" או "בוא נסדר ביחד". אם הדברים באמת מתוכננים כך שקל להשתמש בהם, הסדר ייעשה בקלות. במיוחד בחדר הילדים לא כדאי לצבור רכוש מיותר, אלא להמשיך לגדול הלאה קל, מאורגן ומסודר. הכי חשוב לזכור שהמבולגנים והעצלנים עובדים קשה יותר, אומרים יודעי דבר, ונותנים טיפ המשכנע בעיקר את המשוכנעים - כששמים הכל מיד במקום, הסדר נשמר תמיד. 
עמית ינקוביץ', מעצב הבית של חברת "שגם", מציין כי כיום החדרים קטנים יותר ביחס לדירות מלפני 30 שנה, אבל לילד צרכים חדשים וחפצים שהוא רוצה בחדרו - ספרים, משחקים, מחשב, טלוויזיה ועוד. כך שיש לנצל בצורה מרבית את שטח החדר לאחסון פונקציונלי, נגיש ונוח, מבלי שהוא ייראה עמוס.
יחידות האחסון צריכות להיות פונקציונליות אך בד בבד דקורטיביות, ולא לבלוט יותר מדי בחלל החדר מבחינה וויזואלית. דוגמה טובה לפתרון אחסון כזה היא מיטת הרכבת המכילה מתחת למיטה העליונה שלוש מגירות וארון בעומק 90 ס"מ. חלל אחסון כזה מקביל לארון שלוש דלתות סטנדרטי, אך לא תופס שטח נוסף מחלל החדר, וניתן להלין שני ילדים על מיטות הקומתיים.
גם הארונות הסטנדרטיים עברו מתיחת פנים ונעשו אסתטיים ופונקציונליים יותר ברוח התקופה. ארון כוורת הוא הלהיט העיצובי-שימושי הנמכר ביותר בשנים האחרונות: אלה יחידות אחסון שימושיות שניתן להניח על הרצפה או לתלות על הקיר וכך לא לתפוס מקום על הרצפה. אפשר לתלות אותן מעל פינות עבודה של הילד, או כספריות, ולשנות את פונקציות האחסון במשך השנים.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו