איך לעצב חדר המיועד לילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך לעצב חדר המיועד לילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.03.2008

חדרי ילדים דורשים התייחסות המותאמת לאופיים של הדיירים הצעירים - הם צריכים להיות  נוחים, מזמינים, מפנקים ולהוות פינה רגועה ובטוחה לילד.  כיצד יוצרים חלל שיראה גם  פרקטי, נוח ומצד שני בעל אמירה עיצובית מובהקת?



איך לעצב חדר המיועד לילדים

חדרי ילדים דורשים התייחסות המותאמת לאופיים של הדיירים הצעירים - הם צריכים להיות  נוחים, מזמינים, מפנקים ולהוות פינה רגועה ובטוחה לילד. 

 

כיצד יוצרים חלל שיראה גם  פרקטי, נוח ומצד שני בעל אמירה עיצובית מובהקת?

 

צבעו את החלל בצבעים נעימים, בהירים ולא "רועשים" מדי, כמו כן תוכלו להפתיע את הילדים בציור קיר עם דמויות ציוריות שהוא אוהב, שישמשו כתפאורה צבעונית מושלמת לעולמו הדמיוני, ויהוו סיבה מספיק טובה להשוויץ בפני החברים.

 

שימוש בנישות חוסכות במקום ויוצרות חלל אוורירי שאיננו דחוס, כזה שיאפשר לילדכם לשחק בניחותא, להזמין חברים וליהנות מהמרווח הקיים. זכרו כי  ככל שתגרמו לו להיכנס לחדר שאתם יצרתם עבורו ולהשתעשע בו, גם אתם תצאו נשכרים. המשחק של ילדיכם זה קוביות, פאזלים ובובות? שם המשחק שלכם הוא נוחות!

 

נוחות, פונקציונלית ומקומות אחסון מקוריים המאפשרים חדר מסודר, רוב שעות היום: במקום לערום קופסאות על קופסאות היוצרות מראה של "מחסן", בחרו עיצובים שישדרגו לכם את החיים בכמה רמות מעלה ויעניקו לכם שקט נפשי, לדוגמה הרצפה עצמה, המפלס התחתון של החדר הופך מיום ליום לטרנד עיצובי סוחף בחדרי ילדים ונוער, היו הראשונים לדעת זאת! במידה ויש באפשרותכם, צרו רצפה  ש"תעלים" כל חפץ  שאינו בשימוש. הילד בעצמו ירצה לסדר את החדר ולחוש את החוויה של פתיחת וסגירת המכסים השונים המרכיבים את הרצפה, עוד משחק משעשע עבורו, כך תוכלו לתפוס שתי ציפורים על עץ אחד. חדר ילדים מוצלח הוא חדר ילדים פעיל ושמיש.

 

בחרו ריהוט מחומרים איכותיים ועמידים לאורך זמן, כאלו שלא יתפרקו, אלה שלא נשחקים בקלות ולא גובים מכם הוצאה מיותרת כל שנה, שנתיים. 

 

על מנת שילדכם היקר יוכל לשחק בחדרו מבלי לקלקל את ראייתו, הימנעו משימוש בפלורוסנטים וספוטים, המגמה בעולם העיצוב העכשווי בתחום התאורה עבור חדרי ילדיםונוער, הן מנורות מכוסות באהיל המשוות אור רך המאפשר שהייה ארוכה בחדר.

 

כשאתם הולכים לעצב לילדיכם חדר, לא משנה איזה סגנון עיצוב תבחרו ולא איזה טיפ תיישמו, זכרו בראש ובראשונה את הנושא של בטיחות. השתמשו בריהוט עץ עם פינות מעוגלות ולא מתכת. כסו שקעי חשמל עם כיסויים שעוצבו במיוחד עבור הקטנטנים, או פשוט הדביקו על המכסה הרגיל מדבקה חמודה.

 

מצעים ווילונות חייבים ליצור הרמוניה בחדרי הילדים, הן מבחינה צבעונית והן מבחינת הטקסטורה והמרקם. ליצירת שינה מתוקה ונוחה לילדכם, כזו שתביא להם חלומות מתוקים ושלא יתעוררו באמצע הלילה מזיעים, רכשו מצעים מחומרים טבעיים, שיעניקו להם חווית שינה מושלמת ורגועה. בשל תחלופה גבוהה של המצעים וריבוי הכביסות בדקו שההדפסות השונות הן הדפסות ריאקטיב, הדפסה זו מוטבעת בתוך הבד ועמידותה גבוהה בפני דהייה. 

 

פאנג שואי: גם לתורה הסינית העתיקה יש מה להגיד בארגון חדרי הילדים. לפיה יש להרחיק את המיטה מכיוון הדלת לעבר החלל הפנימי, כדי שהקטנים לא יהיו חשופים מדי, להשתמש ברצפת פרקט שמתאימה לגדילתם של הילדים ולהימנע מהכנסת מכשירים חשמליים פנימה. 

 

"ריחוף", הוא הטרנד הבא בחדרי ילדים ונוער, רהיטים ללא רגליים, מיטות מתקפלות ודלתות כיס נסתרות יצרו לכם חלל נקי יותר.

 

אתם לא חייבים לממש את כל הטיפים. מימוש של כמה מהם בהחלט יעניק לכם ערך מוסף לחיים נוחים יותר.

 

באדיבות אתר a-designer   עיצוב הבית.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו