חדר בריא, ילד בריא! - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חדר בריא, ילד בריא!

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 06.10.2015

ילדים הם האוצר והאושר שלנו , ברגע שאנו הופכים להורים הדאגה לשלומם ובריאותם היא בראש סדר העדיפויות שלנו. כלל זה תקף גם בעת שאנו בוחרים רהיטים לחדרם,  אז איך אנחנו עושים את הבחירה הבריאה והבטוחה ביותר?



כתבה פרסומית

באדיבות רשת HouseIn


חדר בריא, ילד בריא!
במקור  הריהוט ייוצר מחומרי גלם אורגניים וטבעיים כדוגמת עץ מלא, בדי פשתן, כותנה  ועוד. למרות שגם היום ניתן למצוא יצרנים הממשיכים להשתמש בחומרי הגלם המסורתיים והאיכותיים בדיוק כמו פעם, מרבית הרהיטים שמיוצרים היום, רחוקים מאוד מהתיאור האידיאלי הזה.
 
"כאשר קונים רהיט, בייחוד לחדר הילדים, כדאי לבדוק מאלו חומרי גלם הוא מייוצר, החל מאיכות ירודה, ועד חומרים רעילים שיכולים להוות סכנה ממשית לבריאותכם. לכן אנו חייבים להשקיע מחשבה, הן באופן בו יוצרו והן בחומרי הגלם ממנו עשויים הרהיטים אותם אנו מכניסים לביתנו, בייחוד אם הם מיועדים לילדים" אומרת מילי עשור, מבעלי רשת "האוס אין" יצרנית חדרי ילדים ונוער מעץ מלא. כשזה מגיע לבחירת פריט ריהוט , ישנן כמה דרכים מועילות שיעזרו לנו לשמור על הבריאות, בטיחות וכערך מוסף גם על הסביבה:
 

להימנע מרהיטים המכילים חומרי גלם רעילים

בייחוד כאשר קונים רהיט לחדר הילדים ומניחים אותו, הוא לא רק יושב שם. לא משנה מאיזה חומרי גלם ייצרו אותו, הוא פולט לאוויר כימיקלים שאמנם מרביתם לא מזיקים, אבל חלקם יכולים להיות רעילים ומסכנים את הבריאות. רהיטים המיוצרים מחומרי גלם טבעיים כמו עץ מלא או כותנה טבעית יהיו עדיפים מאחר והם לא מכילים רעלים. כדאי גם לחפש אחר רהיטים לחדר ילדים שהצביעה שלהם נעשתה על בסיס מים וחומרים מינרלים בלבד ולא נעשה שימוש בתערובות כימיות, בבשיטות הצביעה שלהן אינן פולטות רעל או שהם מכילים ציאניד (כגון צביעה בתנור), עופרת, פורמלדהיד ומתכות כבדות. חשוב לבדוק גם את סוג הדבק שבו נעשה שימוש ולראות שהוא אינו מכיל כימיקלים רעילים. כך נוכל להבטיח שהרהיטים יהיו בטוחים לשימוש ולשהייה יומיומית על ידם בייחוד בחדרי תינוקות, ילדים ונוער.
 
חדר לתינוק האוס אין

רהיטים מתוצרת מקומית ועבודת יד

כולנו יודעים שטבעי זה הכי בריא בייחוד במה שקשור לעולם הילדים, לכן בעת בחירת פריט ריהוט תעדיפו ייצור מקומי ובעבודת יד, דבר שמבטיח לכם  מוצר שנחשף להרבה פחות  חומרים כימיקלים מאשר מקבילו מפס ייצור המוני. יתרון נוסף, זו העובדה שהם לא מצריכים משלוח ולכן בעזרת בחירה של ריהוט מתוצרת מקומית, נוכל לצמצם את חשיפת הפריט לפליטות גזים רעילים וכבונוס להקטין את הנזק הסביבתי שעלול להיגרם מהמשלוח כל אלו לצד היתרון הברור  שטמון בתמיכה בכלכלה המקומית. ישנן מגוון חברות ישראליות המתמחות בייצור מקומי ובעבודת יד שעושות שימוש בחומרי גלם ידידותיים לסביבה.
 

ייצור אקולוגי

ריהוט אקולוגי טומן בחובו, מעבר לשמירה על  הסביבה, גם ייצור בריא שלא מכיל חומרים רעילים.
מה שמהווה דרך נוספת וטובה הן לשמור על הסביבה והן להבטיח לעצמכם מוצר שעומד בכל התקנים הבריאותיים והירוקים. ייצור אקולוגי, הוא שימוש בעצים באופן מבוקר ומאוזן, כלומר על כל עץ שנכרת, שותלים חדש וכך שומרים על מאזן אקולוגי. נוסף על כך יצרנים המתחייבים לריהוט אקולוגי נוטים לא להשתמש כלל בחומרים  רעילים העלולים להזיק לסביבה ולבריאות הילדים. כדאי לבדוק אילו חברות משתמשות בייצור מסוג זה, כך ניתן  לבחור רהיטים איכותיים מעץ מלא וגם לחנך את הקטנים לשמירה על הסביבה.
 
חדר לילדה האוס אין

ריהוט וינטאג' 

כאמור, פעם הרהיטים היו נעשים בכללותם בעבודת יד ומחומרי גלם איכותיים,  הן כדי שיוכלו להחזיק מעמד שנים רבות והן כי לא היו אלטרנטיבות אחרות בשוק.  היום לקנות רהיטים עתיקים וישנים זאת לא בושה, ההפך הוא הנכון, שילוב של רהיטים עתיקים בביתכם בכלל ובחדר הילדים בפרט מעבר להצהרת העיצובית שישנה בכך הוא גם השקעה  בטוחה בפריט בריא שיוצר לפני עידן חומרי הגלם המעובדים והמזיקים.
 
 

DIY

זה הזמן לגלות את היצירתיות שלכם ,לשעת איכות עם הילדים וגם לשמור על הסביבה. אם אתם טובים בעבודת יד , תוכלו לשדרג רהיטים בשיתוף הילדים. כאשר אתם מעצבים את הרהיטים במשותף, אתם יכולים לתת חופש גם לדמיון שלכם מבחינת העיצוב , קחו כל פריט קטן כמו שרפרף או מדף ופשוט תצבעו או תאיירו כך תהיה לכם הזדמנות להיות יצירתיים,  וגם ליהנות מזמן בילוי עם הילדים שלכם.
 
חדר וינטאג'
 
 
חשיבה ירוקה ובריאותית הן ברמת הייצור והן ברמת הגימור, הם הקו המנחה של החברה. ערכים אלו  משקפים את אהבתם של בעלי החברה, לילדים ולטבע וזו באה  לידי ביטוי בתהליך ייצור  הרהיטים בו נעשה שימוש בעץ מלא הגדל ביערות המיועדים לכריתה במטרה לשמר את יערות העד ובצבעים ודבקים על בסיס מים ללא תרכובות כימיות וללא רעלים.
 
 
 
 
חדר יוניסקס האוס אין
 
חדר יוניסקס האוסאין



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו