עיצוב חדרי תינוקות בתקציב שפוי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עיצוב חדרי תינוקות בתקציב שפוי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.12.2009

אין שום סיבה לעצב את חדר התינוק בתקציב לא שפוי. שדרוג של רהיטים בבית, השקעה נבונה בטקסטיל, הוספה של מדבקות ואפליקציות יכולות לעשות את העבודה.



מאת: ליהי סלמן, בעלת חברת "BabyCakes" המתמחה במתנות לאחר לידה ופריטים נלווים להתפתחות התינוק
עיצוב חדרי תינוקות בתקציב שפוי

כשנכנס תינוק חדש למשפחה אנחנו רוצים לתת לו הכל, אבל בין הפנטזיות למציאות בשטח, חשוב לזכור שהתינוק שלנו גדל כל הזמן – וכדי שיוכל ליהנות מהחדר שלו לאורך כמה שנים, חשוב להפנים כמה עקרונות בסיס לעיצוב חכם של החדר.  

"כאשר התינוק מגיע הביתה אנחנו רוצים לתת לו את הטוב ביותר. אם נצא לחנויות נגלה שהתקציב לאבזור חדר תינוקות הרבה פעמים חורג ממנה שתכננו, ולכן חשוב לעשות תוכנית מסגרת – בה נוכל לעצב את החדר בהדרגה ולהתאימו להתפתחות התינוק. בשנה הראשונה החדר אינו צריך להתאים לאופיו של התינוק, אבל מאוחר יותר נגלה שגם לבייבי שלנו יש מה להגיד בנושא. מהסיבה הזו חשוב לחשוב באופן נייטרלי וכשאנחנו משקיעים בריהוט לבחור בפריטים שיכולים להשתלב בסוגים שונים של חדרי ילדים ותינוקות". ואכן, סלמן מכירה את השוק היטב. בשנים האחרונות עבדה בצמוד למאות אמהות צעירות שבקשו עצה מהמעצבת לגבי עיצוב נכון ובחירה של פריטים לחדר התינוק והילד הגדול. להל"ן מספר טיפים שמאפשרים להשלים את המשימה בכיף, בתקציב שפוי ועם כל הדגשים העיצוביים הנדרשים.

 

  • מותר להכניס ריהוט קלאסי - מלבד מיטת התינוק ניתן להשתמש גם בריהוט קלאסי מתוך הדירה, שיהפוך לאביזר חיוני בתוך החדר בצביעה בגוונים בהירים המתאימים לאופי השליו והרגוע של חדר התינוק. כך יכולות להפוך שידות מגירות, כסא נדנדה או ארגז מצעים לפריט שימושי ביותר, ובהמשך לקבל צביעה נוספת וססגונית יותר – שתתאים את הפריט לחדר של הילד הגדול. כיום אנחנו רואים שריהוט מיוחד לתינוקות הוא יקר יותר, ולכן שדרוג של הפריטים בבית יכול להוות פתרון בינתיים מושלם. מומלץ לבדוק לפני השיפוץ כי אין בריהוט מסמרים או פינות חדות, ובמקרה הצורך לשייף ולהתאים את הפריט לחדר התינוקות.
  • שידת החתלה - למרות הפיתוי לקנות שידת החתלה מוכנה ניתן להפוך כל שידה קיימת לשידת החתלה. לשם כך יש צורך לפנות מקום בתוך השידה, לצבוע מחדש את החזית העליונה ולהחליף את ידיות השידה בידיות עליזות יותר, כדי להתאים לאופי של החדר.
  • בשורת העיצוב טמונה באקססוריז - כדי להכניס לחדר כמה דגשים אישיים ולצבוע אותו באופי של חדר תינוקות מומלץ לרכז את מירב המאמצים בפריטי עיצוב נלווים, דוגמת וילונות, בובות וצעצועים. התאמה בין הפריטים הללו מלבישה את החדר בשמחה ומאפשרת לגבש אופי מיוחד לחדר. גם דובי יכול להפוך במקרה זה לאביזר עיצוב, כאשר אנחנו מרכזים כמה בובות בקבוצה, או קונים דובונים קטנים שהופכים למוביילים באמצעות חוט ומחט ומקשטים את שדרת הוילון.
  • קישוט הקירות - אין כמו חדר תינוקות בו העיצוב נעשה באופן עצמאי. כדי להוסיף אופי לחדר ניתן לקנות אותיות, אפליקציות או מדבקות מיוחדות, שמאפשרות לנו ליצור תמונה על הקיר ולקשטו באופן מקורי. כיום ניתן להשיג מדבקות קישוט בכל חנות לתחביבים, והוספה של שמות הילד יכולה להוות אטרקציה לקיר שלם .
  • תאורה - אחד הדברים החשובים בחדרי תינוקות הוא התאורה המתאימה. מומלץ לבחור במנורות עם אור בהיר ואפשר לקשט גם את האהילים של הנורה המרכזית באמצעות רקמה, הדבקה של מדבקות וקישוטים או צביעה ססגונית.
  • הוסיפו מזרונים – רכישה של מזרון פשוט וריפודו בבד ססגוני יכולה לעשות את כל ההבדל בחדר. מומלץ לבחור במזרונים רכים ועבים, וניתן להוסיף כריות בצבעים תואמים היוצרים פינת משחק ושעשוע לתינוק שלעולם לא נמאס ממנה.



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו