עיצוב חדר התינוקות לפי תורת הפנג שוואי - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

עיצוב חדר התינוקות לפי תורת הפנג שוואי

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.10.2008

פנג שוואי היא תורה סינית שמתייחסת לאיזון הסביבה בה אנו חיים. זו "אמנות המיקום", סדרה של חוקים שרותמים את זרימת האנרגיה (הצ'י) בבית. עיצוב חדר התינוקות לפי תורת הפנג שוואי נושא עימו יתרונות רבים.



מאת: נוגה אריאל


עיצוב חדר התינוקות לפי תורת הפנג שוואי

פנג שוואי היא תורה סינית שמתייחסת לאיזון הסביבה בה אנו חיים. זו "אמנות המיקום", סדרה של חוקים שרותמים את זרימת האנרגיה (הצ'י) בבית. עיצוב חדר התינוקות לפי תורת הפנג שוואי נושא עימו יתרונות רבים: תינוקות מושפעים מאוד מסביבתם, ולכן יצירת אווירה שתסייע לתינוק לחיות בהרמוניה תתרום לא רק לשלוותו ולנוחיותו, אלא גם להתפתחותו האישית. השפעה זו יכולה לשאת פירות רבים לאורך חייו. כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור ילדינו, ולכן אספנו עבורכם כמה טיפים שיסייעו לכם לדעת כיצד לבנות את הקן החמים ביותר עבור התינוק שלכם:

 

  1. תזמון- מתי נסדר את חדר התינוקות? לסינים וליהודים יש דבר מה במשותף: שניהם מאמינים שעדיף להמתין עם סידור חדר התינוקות עד לשלבים האחרונים של ההיריון. מכיוון שבשלבים המתקדמים סידור החדר עלול להיות בעייתי, מומלץ להיעזר בבן-הזוג בסחיבת חפצים ותליית תמונות ומנורות.

 

  1. מיקום החדר בחלל הבית- עיצוב הביתפשוט יותר כשאנו מתכננים אותו מאפס, אך גם אם נכנסתם לבית בנוי, כדאי לנסות לבחור עבור התינוק חדר שיהיה כמה שיותר במרכז (לא החדר האחרון במסדרון למשל). זה נותן לתינוק תחושה של ביטחון, כמו גם מאפשר לשמוע אותו מחדרים שונים של הבית. אם החדר ממוקם בקומה השנייה, עדיף שלא יהיה מתחתיו חדר ריק או מחסן. כמו כן, עדיף שיהיה במקום שקט שלא יפריע לתינוק לישון.

 

  1. מיקום העריסה: מקמו את העריסה כך שרגלי הילד לא יפנו למפתן הדלת, וללא ארונות כבדים או עמודים שיעמדו מעליו. כמו כן, עדיף שהעריסה תהיה מוגנת בקירות משני צדדיה (בפינת החדר), כשראשו של התינוק פונה לקיר.

 

  1. בחירת הצבעוניות: מומחי פנג שוואי טוענים כי עדיף שחדר התינוקות יהיה צבוע בצבעי "ין" רכים, כגון כחול וירוק פסטליים או אפרסק, משום שאלה משרים שלווה ומנוחה. צבעי יסוד (אדום כחול וצהוב) עזים אינם מומלצים משום שהם מעוררים, ולכן עלולים לגרום לחוסר נוחות. כמו כן עדיף ליצור אווירה פחות "עמוסה", ללא ציורים מסיחים על הקירות. ילדים בוגרים יותר יכולים ליהנות מצבעים חזקים ומציורים, ולכן רצוי לדחות את הצבעוניות לגיל מאוחר יותר. ייצוג צבעוני תואם של חמשת היסודות: מים, עץ, אש, אדמה ומתכת יכולים לסייע לתינוק לצמוח בהרמוניה.

 

  1. שימרו על החדר מרווח: אחד מהחוקים החשובים ביותר בפנג שוואי הוא להיפטר מהעומס ומהבלגן. בלגן, או ערימות של חפצים וצעצועים, מקשים על התינוק לחשוב בבהירות. כשהתינוק גדל במקצת, אפשר לעודד אותו לתת מחפציו לאחרים. הפנג שוואי מאמין שהישן צריך לפנות את מקומו לחדש, ולא לצבור חפצים. לכן בתום שעות הפעילות, אספו את צעצועי התינוק לארון או לארגזים על מנת לא להסיח את דעתו מהאכילה והשינה.

 

  1. קישוט החדר: חלק חשוב בעיצוב הבית הוא הקישוט. תמונות משפחתיות ממוסגרות אידיאליות משום שהן מספקות תחושה של ביטחון ואושר. צמח ירוק בחדר הכרחי לניקוי האווירה. התאורה צריכה להיות רכה, ומכשירי החשמל צריכים להיות מצומצמים למינימום ההכרחי על מנת למזער קרינה אלקטרו-מגנטית. וילונות עדיפים על תריסים. קישוטים מסייעים למעבר הצ'י בחדר- תליית מוביילים קרוב לחלון, וניגון מוזיקה שקטה מסייעים לאוורורו ולמעבר האנרגיה. ניתן גם למקם מאוורר קטן כדי לסייע לזרימת האנרגיה בחדר. הימנעו ממאווררי תקרה.

 

באדיבות דורית סלע אדריכלים 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו