קורסי שחייה לילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

קורסי שחייה לילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.03.2005
כולנו מתלבטים בשאלה מהו הגיל הנכון לרשום את ילדינו ללימודי שחייה. מעבר לידע ולביטחון שלכם כהורים שהילד "יידע לצוף" ואף יותר מכך, קצרה היריעה מלשבח את ספורט השחייה. להלן מידע חשוב וכמה טיפים מועילים.


קורסי שחייה לילדים

מאת: נטע דורון 

כולנו מתלבטיםבשאלה מהו הגיל הנכון לרשום את ילדינו ללימודי שחייה. מעבר לידע ולביטחון שלכםכהורים שהילד "יידע לצוף" ואף יותר מכך, קצרה היריעה מלשבח את ספורט השחייה: שיפורהקואורדינציה, חיזוק השרירים ועוד ועוד. השאלה היא מהו התזמון הנכון לרישום הילדיםלקורס שחייה וכאן כמובן לכל הורה שיקולים שונים.
אם החלטתם לרשום את הילד לקורסשחייה להלן מידע חשוב וכמה טיפים מועילים.

העונה החמה (תרתי משמע) שללימודי שחייה לילדים מתחילה בסביבות חודש יוני, מגיעה לשיאה ביולי-אוגוסט ומסתיימתבסביבות ספטמבר. לקורס שחייה בחודשי הקיץ מספר לא מבוטל של יתרונות.
הילדיםממילא בחופש ומדובר ב"חוג קיץ" המנצל את הזמן החופשי שלכם ושלהם ובצידו ערך מוסףרציני. בחום הגדול של חודשי הקיץ ממילא מתבקש לקחת את הילדים לבריכה, כך שקורסלימוד שחייה ביולי-אוגוסט מנצל את ימי הקיץ עד תום, וזהו פלוס רציני.
בנוסף,קורס שחייה המסתיים לפני הסתיו נותן את האפשרות לילדים להשתמש בידע שרכשו בקורס,ליישמו בהמשך הקיץ ובכך להעניק ביטחון רב לילד. כך יוצא שיישום שיעורי השחייה הואמיידי ואפקטיבי.

יחד עם זאת, אם אתם מחפשים שקט ושלווה ומיעוט משתתפים,רצוי שתחכו עם לימודי השחייה ותדחו אותם לקראת הסתיו, או לחילופין - הקדימו ורשמואת ילדיכם כבר בחודש מאי או לפני כן וכך תתחמקו מ"עדרי" הילדים של יולי-אוגוסט.
בחודשים אלה עלול להיווצר מצב של עומס יתר בבריכה, כך שאפקטיביות השיעורים הללועלולה להינזק לעומת קורס הניתן בחודשים שמחוץ ל"עונה".

אם כבר רשמתם אתהילד דווקא לחודשים יולי-אוגוסט, השתדלו שהשיעור יינתן בשעות הפחות עמוסות, קרי,מהבוקר ועד 15:00 או מ 18:00.

מה חשוב לדעת לפני שרושמים את הילד לקורסשחייה?
ככלל, עדיף "לצאת לשטח" לפני ההחלטה הסופית על ההרשמה, זאת מכיווןשאין כמראה עיניים. מה כדאי בדיוק לבדוק?

  • ניקיון ותקן הבריכה - פיקוח משרד הבריאות על הבריכה, ניקיון המים, הסביבה,המלתחות. האם קיים ציוד עזרה ראשונה במקום. בסיסי וחשוב.
  • סדר וארגון - בדקו את רמת הצפיפות בבריכות, במסלולים, את מס' הילדים בכל קבוצה(האם כפי שהובטח בטלפון). האם הבריכה הרחבה עליה דובר בטלפון אכן כזו או שמדוברב"אמבטיה"? האם השיעורים מתחילים בזמן? האם קבוצת השחייה מקבלת מדריך קבוע או שישנהתחלופת מדריכים מטורפת? האם המקום מקבל מספר ילדים מעבר ליכולתו, האם מגיע מס' גבוהמדי של ילדים ל"שיעור התנסות ראשון" על חשבון הילדים הרשומים?
  • המדריכים - האם מדובר במדריכים מוסמכים, מוכרים ומקצועיים? האם נעשה שימושבאביזרי עזר בשיעור? האם השיעור נערך באווירה טובה, רגועה ומקצועית?
  • שיעור ניסיון - כאמור, ישנם מקומות הנותנים את האפשרות להתנסות בשיעור ניסיוןראשון. יחד עם זאת זכרו כי בעונת הקיץ הבוערת הורים רבים יחשבו על ה"רעיון" ויביאואת ילדיהם לשיעור כזה, מה שעלול להגביר את הצפיפות הגבוהה ממילא.
  • אמצעי תשלום - דרשו לחלק את עלות הקורס לשניים או לשלושה תשלומים. עדיף לשלםבצורה כזו שניתן יהיה בעת הצורך לבטל את התשלומים, במידה ולא תהיו מרוצים מאיזושהיסיבה.
  • היזהרו מ"חאפרים" - עונת הקיץ היא התקופה בה מנסים בעלי הבריכות והמועדוניםלמלא עד למקסימום את הבריכה בילדים המעוניינים ללמוד לשחות בנוסף לקהל המתרחציםהכללי. בדקו וודאו שתקבלו את מלוא התמורה לכספכם. ודאו כי הילד אכן יודע לשחות עםסיום הקורס. במידה ולא, והדבר נובע מסיבות של חוסר ארגון בבריכה, החסרת שיעוריםוכו' - עמדו על זכותכם ודרשו כי ילדכם יקבל עוד שיעורי תגבור.

באשרלקורסי שחייה לתינוקות ופעוטות - קורסים אלה דורשים מומחיות מיוחדת ונערכים במתכונתשונה. יחד עם זאת, כללי האצבע שהוזכרו לעיל מתאימים גם להם.

נתוניםכלליים

  • קורס שחייה לילדים מתחילים כולל בדרך כלל סדרה של 12-15 שיעורים בני כ - 45דקות.
  • הקורסים ניתנים בתדירות של פעמיים-שלוש בשבוע ומחולקים לפי קבוצות גיל.
  • מס' הילדים בקבוצת מתחילים יהיה בדרך כלל עד 6.
  • בקבוצות של משפרי שחייה המספר עולה עד ל - 12 ילדים.
  • עלות קורס שחייה למתחילים נע בין 720-750 ש"ח בממוצע באזור המרכז.
  • קיימים מקומות בהם הקורס ניתן ללא הגבלה במספר השיעורים- נדיר, אך שווה בדיקה.
  • קיימת אפשרות לבחור בשיעורי שחייה פרטיים לילד. עלות שיעור בודד נעה בסביבות 100 ש"ח.

 לפרטים:  שחיית תינוקות




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו