צילום ניו בורן- כך תעשי את זה בבית - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

צילום ניו בורן- כך תעשי את זה בבית

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.11.2014

בין אם עשית צילומי ניובורן מקצועיים אצל צלמת מהוללת ובין אם לא - אל תפספסי את ההמלצות הכי שימושיות לצילום ביתי מהצלמות המובילות בתחום בישראל



מאת: הילה אלפר


צילום ניו בורן- כך תעשי את זה בבית
בשנה האחרונה, אנחנו רואות ברשת יותר ויותר תמונות יפהפיות של תינוקות בני ימים אחדים, בתמונות סטודיו מקצועיות מהממות שלא משאירות אצלנו אף הורמון אימהי אדיש. המתיקות הנאיבית הראשונית כל כך שלהם, לעיתים בשילוב של אביזר מיוחד יוצרים יחד מזכרת יפהפיה לתינוק ולכל המשפחה הגאה. אז למה בעצם לא כולן עושות את זה?
 
צילום ניו בורן הוא צילום מורכב. בדרך כלל אורך כמה שעות תוך הקשבה מלאה לצרכים של כל תינוק: האכלה, החלפת חיתול וכמובן המון חיבוקים של אמא ואבא. הצילום מתבצע בשבועיים הראשונים לחיי התינוק כשאת רוב שעות היום הוא מעביר בשינה עמוקה. מכיוון שאנחנו רוצים לתעד אותו גם בזמן השינה וגם ברגעים שהוא ער ופוקח עיניים גדולות, צילום זה יארך כ-3-4 שעות, בסביבה חמימה, שקטה ונעימה ולכן גם המחיר לצלמת יהיה בהתאם.
אמנם לא יהיה קל להתחרות ברמת המקצועיות והעריכה של צלמת מנוסה אבל לצורך הכתבה קיבצנו את צלמות הניו בורן המובילות בארץ ועם ההמלצות שלהן תוכלו בהחלט להפיק תמונות ניובורן לא פחות מגניבות:
(צילום תמונת התאומים בראש הכתבה - קרן דניאלי מ"סטודיו לצילום)
 

להכניס את הטבע הביתה

קרן דניאלי, סטודיול'ה צילום - צילום ניובורן, הריון ומשפחה 

 
 
 
"בצילומי הסטודיו חשוב לי להישאר כמה שיותר טבעית. חשוב לי שהמרכז יהיה התינוק, ולא המסביב. אני מעדיפה לצלם בקו כמה שיותר נקי, בלי הרבה תפאורה או תלבושות. כך אני ממליצה לעשות גם בצילומים בבית. בעיניי חשוב שהצילום יהיה "על זמני" ולא משהו אופנתי או טרנדי, שעלול להביך את התינוק לכשיגיע לגיל מצוות וירצה להשוויץ באלבום. איך לבחור את האביזר לצילום? חשבו מה האופי של המשפחה, מה אתם הכי אוהבים, מה מאפיין אתכם - משפחה שמחוברת מאד לעולם המוסיקה - יכולה לבחור פריט מוסיקלי - כלי נגינה / אוזניות ולצלם איתם / עליהם את התינוק. משפחה שכל עולמה סובב סביב דיג - יכולה לשלב כמה חכות כתפאורה מעניינת לצילום. משפחה שאוהבת לטייל יכולה להכניס את הטבע אליה הביתה. הטריק הוא למצוא חפצים אהובים המשמשים לנוי בבית, לרפד אותם כמובן ולשלב אותם כתפאורה או כאביזר עליהם יונח התינוק. תאורה - כדאי להשתמש בכמה שיותר תאורה טבעית ורכה (חלון גדול / ויטרינה), אבל לא שמש ישירה - היא לא מחמיאה לאף אחד. והכי הכי חשוב הוא להישאר נאמנים לאופי המשפחה, כי זה מה שתרצו לראות בעוד 5/ 10 או 20 שנה..."
 
 

בד נעים/ צעיף מרהיב- פשוט לבחור מתוך הארון הפרטי

אנדה יואל, צלמת תינוקות ניובורן ומעבירה סדנאות צילום ניובורן לאימהות

 
"כל מה שתצטרכי היא אחת מהשמיכות הנעימות וחמימות של התינוקות אותה הניחי מתחת לבייבי שלך לפני שאת משכיבה אותו לישון. 
בנוסף השתמשי בצעיף דק או חתיכת בד קטנה בצבע תואם וכסי בהם את הבייבי. אם הבייבי שלך ערום אנא זכרי להפעיל חימום ברמה גבוהה יותר מהרגיל. תינוקות ניובורן עדיין לא יכולים לווסת את חום הגוף ולכן יש לדאוג לחמם את אזור הצילום כראוי (עד שלך יהיה חם מאד)".
 
 
 

למה לקנות? חפשי בבוידעם!

הגר רפאלי, צלמת הריון וניו בורן 

 

"בסטודיו שלי אני משתמשת בהרבה אביזרים מיוחדים ומעניינים. חלקם מאוספים פרטיים שאני רק מלווה לצילומים. את רובם הבאתי איתי מארה"ב מצאתי אותם בגארז' סייל (מכירות חצר) בשווקים, בחנויות יד שניה ויש גם דברים שנזרקו ואני שיפצתי (טוב, נו ... בעלי). אני אוהבת דברים מיוחדים אבל זולים!

ההמלצה הכי טובה שלי היא לחפש בבוידם! או לבדוק האם למישהו שאת מכירה יש משהו מעניין... שוק הפשפשים, חנויות יד שניה ואפילו במשתלות או חנויות לאביזרים לגינה...
 
בתמונה: תינוקת שמצולמת בתוך מגירה של שידה ישנה שצבעתי ושיפצתי."
 
 
 

לעטוף באהבה

סטודיו יעל אלעד - צילום הריון, לידה וקייקסמאש

 

אחת השיטות הכי טובות להרדמת תינוקות, שאני משתמשת בה הרבה בסטודיו, היא לעטוף את התינוק. תינוקות כידוע נולדים עם רפלקס מורו שגורם לידיים ולרגליים שלהם פתאום לקפוץ. הרפלקס הזה מבהיל אותם ומעיר אותם ומפריע לשנתם. עיטוף של התינוק ימנע מהידיים ומהרגליים להתפנפנף ושנתו של התינוק תהיה שלווה ורגועה. דווקא פה אני ממליצה בחום לאמהות לא להוציא מאות שקלים על שמיכה מיוחדת שלכאורה מיועדת לעיטוף. כל שמיכה נעימה וארוכה מספיק יכולה להתאים לעניין. אני אישית אוהבת להשתמש בבדים סטרצ׳ים דקים ונעימים שנמתחים ומקלים על מלאכת העיטוף. 
 
המלצה לאביזר מגניב: החורף הגיע וכמובן שאיתו הצורך לשמור על אוזני הקטנטנים שלנו מפני רוחות וקור שלא יפתחו דלקות אזניים. את כל הכובעים שלי (וגם את סרטי הראש) אני קונה מהאתר etsy.com מסרגניות שעושות לבד את הכובעים. המחירים נעים בין 10-40 דולר לכובע. 
 
 

לא פחות חשוב - מה לא לנסות לבד בבית?

ריבי קסטן בוק - "צילום קטן"

"יש אביזר אחד שהוא יחיד ומיוחד לכל צילום ניו בורן, שאהוב עליי במיוחד: תבנית גבס של הבטן ההריונית של האם בחודש התשיעי ובתוכה מניחים על ריפוד עדין ומאד בזהירות את התינוק הזעיר. שימו לב - לא מדובר בצילום אותו ניתן לשחזר בבית! אמנם את הגבס ניתן להכין, אך מה שלא ניתן לראות בצילום הוא שהתינוק מאוד מוגן שם, בתוך הכלי העגלגל הזה, מכיוון שיש יד שמחזיקה את הפסל ומייצבת אותו. בזמן עריכת התמונה, אני מוחקת את היד, וזה כבר דבר שאי אפשר לעשות בצילום ניו בורן חובבני.
 
אז על מה אני ממליצה במקום?
מה המקום השני הכי מוגן, מיד לאחר הבטן ההריונית? - הידיים של ההורים, כמובן.
אין דבר יותר טבעי מאשר להיות צמוד צמוד לאמא או לאבא בימים הראשונים שלאחר הלידה, וצילום ביתי בידיים של אמא ואבא יכול להיות מושלם בפני עצמו."
 

 

קיבלנו את מנת ההשראה היומית בתוספת רעיונות מעולים - עכשיו נשאר רק לחכות לניובורן הדוגמן... אל תשכחי לשתף אותנו בתמונות שיצאו

 
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו