צילומי ניובורן עם או בלי יתר בני המשפחה? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

צילומי ניובורן עם או בלי יתר בני המשפחה?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 06.12.2021

החלטת לא להביא את הבעל / אחים הגדולים לצילומי הניובורן? תחשבי שוב..



מאת: ורד הדדי צלמת הריון, ניובורן, ילדים ומשפחה


צילומי ניובורן עם או בלי יתר בני המשפחה?
נכון שזה נשמע מאיים? ואת מוצאת את כל הסיבות שבעולם למה לא להביא אותם לסטודיו השקט והפסטורלי עם הבייבי החדש שלך, עדיף להתרכז במשימה של תמונות יפות לבייבי ולא לערבב, לא לקלקל, לא לגרום לסיכוי קלוש אפילו שהצילומים ישתבשו באיזה שהיא צורה.
אבל יש לכל בעיה פתרון, לכל חשש שעולה יש דרך לעקוף אותו ואני מזמינה אותך להזדהות לרגע עם כל בעיה וחשש ולקרוא איך את מתגברת עליהם בצ'יק כי במקרה הזה - המטרה מקדשת את האמצעי! וכן כל מחיר קשה ככול שיהיה (סתם זה באמת לא מחיר ולא קשה כשיש צלמת טובה שמטפלת במצב) שווה את המזכרת הכל כך לא תסולא בפז ! צילומי משפחה של הבייבי החדש עם האחים שלו!
 
אז הנה חששות שאני הולכת להפיג לך אותן ברגע:
 
  1. "לא תהיה להם סבלנות להיות כל זמן הסשן" - אז ככה, סשן צילומי ניובורן אמנם אורך 3 שעות לערך, אבל, יש לך אופציה מעולה להגיע בשתי מכוניות! להתחיל עם צילומי המשפחה ולשלוח את הבעל והילדים לאחר חצי שעה למסגרות החמודות שלהם להמשך היום! הם לא חייבים להיות כל הזמן איתך ועם הבייבי!  אם זאת לא אופציה מבחינתך, אז מביאים את המשחקים שהילדים אוהבים כולל יוטיוב (כי כל החוקים של הבית לא תקפים בסטודיו…) ואת הבעל החמוד שישמרטף אותם בזמן הצילומים ואם יש צורך גם יקח אותם לסיבוב בגינה, בקניון או בשכונה..
  2. "האח הגדול לא ישתף פעולה הוא לא אוהב להצטלם" - מממ זה נכון, ילדים שמבקשים מהם להצטלם, במיוחד הקטנים בגילאי 2-3 המאתגרים יעשו דווקא, אבל, עם הכנה טובה מראש הכל אפשרי, אם הם יגיעו שבעים ולא עייפים, הצלמת תוכל בהנף קליק לצלם תמונות מדהימות שירגשו אותך לכל החיים, צריך לתפוס רגעים בודדים של רגש, חיבוק, אהבה וזהו יש לנו את זה ואם הילד לא רוצה עכשיו אז הוא ירצה בעוד רבע שעה, אם לא עוד רבע שעה אז עוד חצי שעה.. יש לנו מספיק זמן לנסות ולנסות עד להצלחה.
  3. "האח הגדול קטן מידיי" - כן זה נכון שיש אחים שהם בעצמם עוד ממש קטנים, בני שנה, שנה וחצי שמצריכים טיפול מיוחד בצילומים.
    . אז יש פתרונות - כמו לצלם על המיטה כשהאח רק שוכה ליד הבייבי, או להניח את הבייבי על הברכיים של האח מבלי שיצטרך ממש לאחוז בו עם הידיים, או להושיב את האח הגדול ליד קערה בה מונח הבייבי, יש פתרונות לזה.
  4. "קשה לארגן ולדאוג שכל האחים יגיעו" כן אם אתם משפחה עם הרבה נפשות זה אכן מצריך התארגנות ומציאת מועד שיתאים לכולם, אבל זה קושי מינורי לעומת התוצאה של תמונה של כל האחים כולם בתמונה אחת ממוסגרת ותלויה בחדר של הבייבי, כמה נחת לראות את כל האוצרות שהבאת לעולם בתמונה אחת מחובקים
  5. "לא רוצה שהאח הגדול יפסיד יום בבית הספר" - טוב זאת באמת אחת הסיבות הכי לא חשובות שבגללן תמנעי מזכרת כזאת מרגשת של תמונות משפחתיות.. בית ספר יש לו כל יום וכל יום חשוב, אבל, יש סדרי עדיפויות ותמונה משפחתית עם אח שנולד זה משהו שהוא מאסט!
  6. "בעלי לא רוצה לבוא / לא אוהב להצטלם" - זה הזמן להפעיל את כל הטריקים, לזכור את כל החובות שיש לו אלייך ולאיים בכל מה שצריך.. (: עכשיו ברצינות, תסבירי לו שמדובר בסה"כ ב 20 דקות / חצי שעה גג, שחלק מהזמן בכלל הוא לא מצולם אלא את והאחים הגדולים, שאלה לא צילומי דוגמנות שהוא חייב לצלם למצלמה ושזה צ'יק ונגמר ואז ווואווו כמה שזה ישתלם לו לראות תמונה או שתיים שלו באלבום עם האוצר החדש.

לשירותכן קישור לקורס הדיגיטלי לצילום הריון בסמארטפון לחצו כאן

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו