תינוק חדש בבית – מוצרי החובה הראשונים לבית - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

תינוק חדש בבית – מוצרי החובה הראשונים לבית

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 31.12.2016

איך הופכים את ההחתלה לזמן איכות עם הבייבי שלך? חמש התשובות המקוריות ביותר יזכו את האימהות במארז מוצרים מפנק במיוחד לתינוק של ניאופרם מוצרי צריכה. כנסו ורשמו לנו בתגובות...



תינוק חדש בבית – מוצרי החובה הראשונים לבית
מזל טוב! תינוק חדש הגיע! הולדת ילד היא אירוע מרגש ומסעיר ללא ספק. עם הגעתכם הביתה התינוק הוא, לראשונה, באחריותכם המלאה והבלעדית, ולצד סיטואציות פשוטות ומוכרות אתם נתקלים בהרבה בעיות, תהיות ושאלות.  כדי להסיר ולו במעט כמה דאגות מיותרות, מומלץ להצטייד מראש במספר מוצרים בסיסיים וחשובים, שיקלו עליכם את החזרה הביתה מבית החולים ויסייעו לכם לטפל היטב ברך הנולד.
 

אז אילו מוצרים חשוב שיהיו בבית?

 

מוצצים

לא סתם המוצץ מכונה  "המרגיע הלאומי", זהו מוצר שבלעדיו חייכם יהיו כנראה הרבה יותר רועשים,  קשים ופחות רגועים. חשוב להצטייד במספר מוצצים מאותו סוג, המותאמים לגיל התינוק, היות ומוצצים נוטים ללכת לאיבוד לעיתים תכופות וכך אם התינוק כבר התרגל למוצץ מסוים, חשוב שלא ייחסר. מומלץ לשים לב למבנה פטמת המוצץ לפני בחירתו- היות ובזמן שהתינוק משתמש במוצץ, הוא מאמן את שרירי הפה ומשכלל את הקואורדינציה בין הלסת, החך, הלשון והשפתיים, הממלאים תפקיד חשוב באכילה ובהתפתחות הדיבור.
 

בקבוקי הזנה

גם אם בחרת בהנקה, כדאי שיהיה בבית בקבוק אחד לפחות, במידה ותרצי לשלב בין הנקה והאכלה מבקבוק. אם אינך מניקה, חשוב להצטייד במספר בקבוקים, כאלה עם פטמה א-סימטרית, המדמה את פטמת האם בזמן ההנקה, כך שיתאימו באופן אופטימלי לפה התינוק. צורת פטמה זהה בבקבוקים ובמוצצים, תקל על תינוקך לעבור מבקבוק למוצץ ולהיפך, כמו לדוגמא במוצרי NUK.
 

חיתולים ומגבונים

פריטי חובה שהשימוש בהם נדרש בכמויות גבוהות, לפחות בחודשים הראשונים. חשוב להצטייד מראש בכמות מספקת של חיתולים ומגבונים, כך שיספקו מענה בכל עת.
 

שמן אמבט לתינוקות

עורו העדין והדק של התינוק נחשף לאחר הלידה להשפעות של טמפרטורה, מזג אוויר, כימיקלים המצויים בסבון, חומרי כביסה, משחות וכו' ולכן נוטה להיות יבש ומגורה בקלות. שימוש בשמן אמבט לתינוקות, כגון בלנאום בייבי, המכיל 100% שמן ממקור צמחי, יחזיר לעורו של התינוק את שכבת ההגנה ויותיר אותו רך ונעים למגע, ללא תחושת שמנוניות. 
 

משחת החתלה

טוסיק אדום (תפרחת חיתולים) של התינוק הוא אחת הסיבות לתחושת אי נוחות ובכי לא מוסבר אצל תינוקות.
משחת החתלה איכותית לטיפול ומניעה של תפרחת חיתולים יכולה לפתור בעיה זו. כיום ניתן לחסוך בזמן ולשמור על היגיינה מירבית על ידי שימוש בתרסיס החתלה, כמו לדוגמה התרסיס החדש של המותג בייביסיטר.

 

קרם גוף

הקרם מעניק לעור התינוק לחות מקסימלית ומתאים לשימוש יומיומי לאחר הרחצה. חשוב לשים לב כי הקרם נעים למריחה, מועשר ברכיבים שיתרמו להזנת העור, יתאים לעורם העדין של תינוקות מיום היוולדם ולא יהיה שומני. 
 

שמפו ייעודי

תינוקות רבים סובלים מקרקפת יבשה, הגורמת להיווצרותם של קשקשים, קליפות עור קטנות המתקלפות מהקרקפת. מומלץ להצטייד מבעוד מועד בשמפו עדין כדוגמת שמפו הקצף של מוסטלה, שמפו בטקסטורת קצף ייחודית, למניעת קשקשים, המיועד לשימוש יומיומי החל מהאמבטיה הראשונה.
 
 
לסיכום, מומלץ להצטייד ברשימת מוצרים בסיסית שתשמש אתכם בתקופה הראשונית לצורך טיפול אופטימלי ביורש/ת העצר, כאשר את יתר המוצרים תוכלו לרכוש בהמשך בהתאם להעדפות ולצרכים המשתנים. 
בריאות ונחת!
 
איך הופכים את ההחתלה לזמן איכות עם הבייבי שלך? חמש התשובות המקוריות ביותר יזכו את האימהות במארז מוצרים מפנק במיוחד לתינוק של ניאופרם מוצרי צריכה. רשמו לנו למטה בתגובות...
 
המארז מכיל: זוג מוצצי "מוצאים את דורי" (דיסני) של NUK,
קרם גוף מוסטלה,
ג'ל רחצה 200 מ"ל מוסטלה
שמן עיסוי מוסטלה
בלנאום בייבי 200 מ"ל
רביעיית מגבונים בייביסיטר
וספריי החתלה בייביסיטר
 
מארז מתנה של מוצרי ניאופרם לזוכים
 
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו