5 טיפים לשמירה וטיפוח של עור התינוק - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

5 טיפים לשמירה וטיפוח של עור התינוק

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 06.08.2017

האם ידעתם שעורו של תינוק שנולד דק ב 40-60 אחוז מעורו של מבוגר? האם ידעתם ששטח פני עורו של התינוק גדול פי כמה ממשקלו והוא סופג כל דבר שבא עימו במגע במהירות רבה ובכמות גבוהה?



מאת: ניקול ישר


5 טיפים לשמירה וטיפוח של עור התינוק
להלן הטיפים הכי חשובים לטיפול בעורו של התינוק שצברתי ממרום גידול 3 תינוקות ועוד כמה אחיינים ואחייניות:
 

1# טיפול בתפרחת חיתולים

מומלץ למרוח לבייבי מיום היוולדו משחת החתלה על מנת ליצור חיץ בין עורו העדין לבין ההפרשות שנספגות בחיתול. אני ממליצה במיוחד על משחת בפנטן שמתאימה מיום הלידה. המשחה מכילה פרו ויטמין B5 שעוזרת לריפוי והתחדשות העור. המשחה אינה מכילה חומרי בישום, חומרים משמרים או חומרים אנטיספטים. היא פשוט עושה את העבודה.
 

2# הגנה מפני השמש

כפי שציינתי בפתיחה עורו של התינוק מאוד דק ועדין . התינוק נוטה להכוות מהשמש פי כמה מאדם מבוגר בשל עובדה זו. לכן יש להגן עליו מפני השמש מגיל לידה. יש תכשירים שונים בשוק להגנה בפני השמש אולם ההגנה הטובה ביותר היא המניעה. פשוט המנעו מחשיפת התינוק לשמש, בוודאי לא בשעות הקריטיות. שימו לב כי רוב התכשירים הקיימים בשוק מתאימים מגיל 6 חודשים ולא קודם. קודם מומלץ פשוט להימנע או להתכסות.
 

3# הגנה וטיפול בעקיצות

תקופת הקיץ היא התקופה בה היתושים חוגגים במקומות מסויימים. גם כאן הטיפול הטוב היותר הוא מניעה. כיסוי הגוף בבגד ארוך ובמידה ולא ניתן אפשר מגיל צעיר יחסית אך לא מגיל לידה להימרח בתכשירים נגד יתושים. אפשר גם להכין תכשיר טבעי לבד בבית שהוא כן מיועד מגיל לידה. 
אצלנו בחצר היתושים חוגגים בעיקר בשעות אחר הצהריים. ברגע שמחשיך הם נעלמים וגם בבוקר כמעט ולא רואים אותם. שימו לב אם גם בסביבתכם זה כך ותזמנו את היציאות שלכן עם הבייבי בהתאם.
עוד דרך למניעה היא מציאת מקורות מים בחצר או סביב לבית/בניין. שם מטילות הנקבות ביצים ומתרבות. אם תייבשו מקורות מים אלו תצליחו להפחית את כמות היתושים. 
 

4# טיפול בפצעים וחתכים 

כשהתינוקות מתחילים לזחול על הברכיים לנסות לעמוד וליפול ובכלל פעוטות נפצעים לא מעט. שריטות, חתכים קטנים... זוכרים את משחת ההחתלה שהזכרתי קודם? בפנטן... אז מאותה משפחה יש גם את בפנטן פלוס. אני נוהגת למרוח אותה על כל פצע, שריטה, אדמומיות. היא עוזרת לריפוי מהיר.
 

5# טיפול בקילופי עור ועור יבש

אחרי הלידה בדר"כ עורו של התינוק לא נראה יפה. הוא מגורה, הרבה פעמים מקבל גוון אדמדם. לעיתים העור מתחיל להתקלף . זה טבעי מיד אחרי הלידה ואז מומלץ לרחוץ את התינוק בשמן אמבט ולא בסבון. מאוחר יותר מומלץ למרוח לתינוק תכשירי לחות טבעיים ללא פרבנים, SLS וחומרים משמרים...
במידה ולתינוק יש גירויים קשים בעור מומלץ לבדוק אצל ורופא ובמידת הצורך אם איבחן אסטמה של העור להשתמש לגוף בתכשירים ייחודיים לבעיה זו.
 
אמנם הוא רק תינוק אבל כבר הוציאו עבורו תכשיר לכל איזור ואיבר בגוף . קשה להכיר את כל התכשירים ולדעת מראש מה יעשה לו טוב, מה ישפר את המצב. צריך פשוט לנסות… 
 
משחת החתלה בפנטן
 



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו