אנטיביוטיקה לא בכל מחיר - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אנטיביוטיקה לא בכל מחיר

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 04.03.2006
זז

אנטיביוטיקה לא בכל מחיר  

מאת: ד"ר דניאל שינהר m.d מומחה להומיאופתיה מודרנית מרפאת מדיטף, רמת אביב ג'.

 

אנטיביוטיקה למינה נמצאת בשימוש נרחב ביותר בעולם הרפואה. הרפואה המודרנית מרבה להשתמש באנטיביוטיקה ולעיתים רבות שלא לצורך והתוצאה, יצירת זנים עמידים של חיידקים וגרימת נזק לגוף האדם הנוטל את התרופה.

 

אחד המהפכים הגדולים בעולם הרפואה הייתה המצאת האנטיביוטיקה. מחלות זיהומיות היוו סיבת מוות מספר אחת וכל אירוע של דלקת ריאות היה עלול להסתיים במוות ולמותר לציין זיהומים קשים יותר. בשנת 1928, אלכסנדר פלמינג זיהה לראשונה את האפקט של הפנצילין המופק מעובש של פיטריות. רק בשנות ה-40 הצליחו לראשונה להפיק את הפנצילין ששינה לחלוטין את הטיפול בפצועי מלחמת העולם השנייה ובמחלות זיהומיות בכלל. מאז פותחו סוגים רבים של תרופות אנטיביוטיות אך במקביל עקב השימוש הנפוץ בתרופות, הופיעו זנים עמידים של חיידקים הדורשים פיתוח תרופות חדישות יותר.

 

התרופה האנטיביוטית פועלת על החיידק במספר מנגנונים שונים. חלק מהתרופות פועלות על דופן התא וגורמות להריסתו ובכך לתמותת החיידק. תרופות אחרות, פועלות על מנגנונים תוך תאיים של החיידק, כאשר התוצאה הסופית זהה, דהיינו הפסקת התרבות החיידק וחיסולו. אך עלייה וקוץ בה, בגופינו קיימים חיידקים "טובים" השומרים על תקינות המערכות השונות (מערכת העיכול, מערכת הנשימה, מערכת המין) והשימוש בתרופות האנטיביוטיות הורס גם אותם ומאפשר צמיחה של פטריות וחיידקים אלימים יותר.

 

מתן תרופות אנטיביוטיות ללא עדות לצמיחת חיידקים בתרבית או במשטח יגרום לשימוש שלא לצורך בתרופות חשובות אלה ויביא לנזק עתידי. רופאים רבים חוטאים בכך שידם קלה ברישום תרופות אנטיביוטיות ובלבד שהמטופל יהיה שבע רצון וירגיש שקיבל את הטיפול המיטבי. לעיתים המטופלים "אונסים" את הרופא לתת מרשם לתרופה אנטיביוטית ומתוך רצון לרצות את הלקוח הרופא נעתר לבקשה.

 

בילדים ובעיקר בתינוקות הבעיה חמורה שבעתיים. כאשר מגיע ילד או תינוק למרפאה עם חום גבוה ואימא מבוהלת, הדרישה לטיפול מהיר, חזק והחלטי גבוהה מאד ולכן לא פעם תרשם תרופה אנטיביוטית כנגד מחלה וירלית שאינה זקוקה לטיפול מסוג זה. אין ספק שכאשר קיימת עדות ברורה למחלה זיהומית חיידקית, יש לתת טיפול אנטיביוטי מתאים ולמשך הזמן הדרוש כדי למגר את הזיהום ולמנוע סיבוכים אפשריים.

 

קיימים מספר רב של מצבים בהם נדרש טיפול אנטיביוטי ממושך וכרוני כדי למנוע זיהומים אפשריים. לדוגמא: ילדים הסובלים מדלקות אוזניים חוזרות, או דלקות שקדים חוזרות יטופלו באנטיביוטיקה במינון נמוך לאורך תקופות זמן ממושכות כדי להימנע מאותם זיהומים חוזרים. ילדים עם בעיות בדרכי השתן (רפלוקס משלפוחית השתן) מטופלים גם הם בטיפול אנטיביוטי ממושך כדי להימנע  מדלקות חוזרות בשלפוחית השתן העלולות לגרום לנזק כלייתי. בקרב מבוגרים הסובלים מזיהומים חוזרים בדרכי השתן או הנשימה מוכר הטיפול האנטיביוטי הכרוני.

 

לרפואה המשלימה פתרונות שונים הבאים להתמודד בצורה שונה עם הזיהומים החיידקיים. במרבית המקרים אלה תכשירים הנרקחים מהטבע (צמחים) שלהם תכונות מוכחות כבולמות זיהומים חיידקיים וכאמור מקורה הראשוני של האנטיביוטיקה היה מהטבע ולא מחומרים סינטטיים.

 

להומיאופתיה המודרנית מגוון  תכשירים המעניקים הגנה בפני זיהומים חיידקיים ויכולים להחליף את הטיפולים הכרוניים באנטיביוטיקה.

 

חשוב להדגיש, שילד או מבוגר הסובלים ממחלה זיהומית חיידקית חריפה חייבים לקבל טיפול אנטיביוטי מתאים ואין לנסות ולטפל בהם בתכשירים אלטרנטיביים וכל זאת כדי למנוע סיבוכים מיותרים העלולים לסכן את המטופל.

 

השימוש בתכשירים אלטרנטיביים מתאים יותר לטיפולים כרוניים מונעים כאשר אין זיהום מוכח באותו זמן וכן הענקת חיסון וחיזוק טבעי למערכת החיסון של גופינו.

 

אחד התכשירים המוכרים והנפוצים הינו האכיניצאה שמקורו מצמח האכיניצאה. השפעת התכשיר הינה על תאי דם לבנים וכמו כן הוא מקטין ייצור חומרים על ידי חיידקים ובכך מונע את התרבותם. בהומיאופתיה מודרנית האכיניצאה מופיע בצורת תרכובת משולבת ורחבת טווח המאפשרת הגנה מצוינת כנגד דלקות חוזרות בדרכי הנשימה העליוניות ובעיקר השקדים.

 

תכשיר נוסף הינו הפולסטילה – זהו תכשיר שמקורו צמחי והשפעתו טובה כנגד תהליכים חיידקיים דלקתיים מהריריות לדוגמא, סינוסיטיס, גסטריטיס (קיבה) ריניטיס (אף). תכשיר זה מונע הפרשה כרונית מריריות כולל ליחה מרובה.

 

אחד התכשירים המוכרים ביותר הינו הטראומיל – traumeel , זהו תכשיר הומיאופתי רחב טווח המכיל בתוכו תרופות הומיאופתיות רבות כולל אכיניציאה. תכשיר זה הינו תכשיר אנטי דלקתי אוניברסלי המסוגל לטפל במגוון זיהומים חיידקיים. התכשיר ההומיאופתי מופיע בצורת תכשירים רבים המטפלים במגוון אזורים בגוף כגון: טיפות אוזניים, טיפות עיניים, כדורים, טיפות לבליעה ואף במשחה.

 

שימוש מושכל ונכון בתכשירים הומיאופתיים ואחרים מאפשר טיפול מונע כנגד זיהומים כרוניים מבלי לגרום לתופעות לוואי בלתי רצויות  כגון פגיעה באוכלוסיה התקינה של החיידקים. במקביל, ניתן להשיג שיפור בתפקוד המערכת החיסונית הטבעית של גופינו על ידי חיזוק פעולת התאים הלבנים ובכך להוסיף נדבך נוסף למניעת זיהומים.

 

באותם מקרים בהם המטופל חייב לקבל טיפול אנטיביוטי, מומלץ לתת במקביל גם תכשירים פרוביוטיים המחזירים את החיידקים הטובים למקומם ומשיבים את האיזון למערכות הגוף השונות. תכשירים אלה באים במזון (כל מאכלי ה "bio" למיניהם, אקטימל ודומיהם ) או באבקות שונות אותן ניתן לרכוש ברשתות הפארם ובבתי טבע לאחר התייעצות עם הרוקח . תכשירים אלה ניתן לקחת בכל גיל ואף בילדים קטנים.

 

חורף נעים ובריא.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו