הומיאופתיה לתינוקות וילדים-למה זה טוב? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הומיאופתיה לתינוקות וילדים-למה זה טוב?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 02.09.2009

הטיפול ההומאופתי מביא עמו שיפור כללי במצבו של הילד, כגון שיפור העמידות בפני מחלות, קיצור זמן ההחלמה ועוד. 



 מאת: ד"ר מוטי לוי , הרופא הראשי של רשת מרפאות כללית רפואה משלימה


2P סטודיו

הומיאופתיה לתינוקות וילדים-למה זה טוב?

יותר ויותר הורים גילו את יתרונות הטיפול ההומיאופתי  כשיטת טיפול טבעית ויעילה לבעיות פיזיות ונפשיות,   המשולבת  עם רפואה קונבנציונאלית. הטיפול המשולב מביא עמו גם שיפור כללי במצבו של הילד, כגון שיפור העמידות בפני מחלות, קיצור זמן ההחלמה, נטרול ההשפעות השליליות של התרופות ועוד. שיטות הטיפול בילדים מותאמות למאפיינים הייחודיים של הגיל הצעיר, בהתאם למגבלות שכל גיל מציב. מדובר בטיפולים שאינם כרוכים בכאב או אי- נוחות. ילדים מגיבים בצורה הטובה והמהירה ביותר לטיפולי רפואה משלימה, בשל חילוף החומרים המהיר יותר, בהשוואה למבוגרים. טיפולים טבעיים ומשלימים לרפואה הקונבנציונאלית מסייעים מאוד לתינוקות ולילדים במגוון מצבים בריאותיים ובעלי אחוזי הצלחה גבוהים.

מהי הומאופתיה?

הומיאופתיה הינה  רפואה טבעית בת 200 שנה, המתייחסת לאדם כשלם. כל חלקי הגוף קשורים זה בזה ולכן יש לטפל באדם כמכלול ולא להתמקד בטיפול באיבר זה או אחר. המחלה ממנה סובל החולה אינה "ישות בפני עצמה" אלא ביטוי של חוסר הרמוניה בגוף – יציאה מאיזון. התרופה ההומיאופתית מפעילה את כוחות הריפוי הטבעיים הטמונים בגוף, כדי שיוכל להתמודד עם מחוללי המחלה השונים. החלמה משמעותה העלמות הסימפטומים וחזרה למצב מאוזן והרמוני.ההומיאופתיה נותנת פתרון למגוון רחב של בעיות , בין היתר,  אסטמה ובעיות נשימה, דלקות אוזניים חוזרות,  אלרגיה,  מצבים של אי שקט וחרדות, בעיות קשב ועוד.יעילות הטיפול תושפע משלב המחלה, ומצב המטופל. ככל שהטיפול ניתן בשלב מוקדם יותר, סיכויי ההצלחה טובים יותר.מטרת הטיפול ההומיאופתי הינה ריפוי  ושיפור כללי  ברמה הפיזית, הנפשית  והרוחנית כאחד וכן  השבת האדם לתפקוד נורמלי, הרמוני, בכל המערכות ובכל מישורי החיים.

מהו טיפול הומאופתי לתינוקות ולילדים?

הומיאופתיה הינה שיטה המתבססת על מתן תרופות שונות בריכוזים נמוכים מאוד. התאמת התרופה לילד מתבצעת באופן פרטני לאחר תשאול מעמיק של הילדים וההורים. ההתאמה מתבצעת על פי אופי, הרגלים, מבנה גוף, צורת חשיבה ומרכיבים רבים נוספים בעולמו של הילד. ככל שהתרופה מתאימה יותר למגוון הנתונים של הילד, כך סיכויי ההצלחה של הטיפול גדלים. לדוגמה, תרופה שמכינים מכלנית הנקראת pulsatilla תתאים לטיפול בילד ביישן הנפגע בקלות, שעבורו התנתקות מהבית ומהמשפחה מהווה מצב כמעט טראומטי.

לילד זה יהיה קשה ללכת לגן או לבית הספר והוא יחפש תואנות מתואנות שונות כדי להישאר בקרבת ההורים. ילד כזה זקוק לתמיכה רבה מצד ההורים ומצד המסגרת שבה הוא נמצא. הקשר החזק למשפחה וחרדת הנטישה נמשכים גם הלאה לכיוון גיל ההתבגרות תוך קבלת מאפיינים מעט שונים, כמו חוסר רצון לצאת לטיולים או לנסיעות הכרוכים בהתנתקות מבני המשפחה.

באילו בעיות בריאות מסייע טיפול הומאופתי לילדים ותינוקות?

טיפול בתינוקות: קושי ביניקה,  רפלוקס, גזים, בעיות שינה, פריחות על העור, בקיעת שיניים קשה ,עצירות שלשולים ועוד.

 

טיפול בילדים: ילדים רבים שסבלו מדלקות אוזניים חוזרות בדרגות חומרה שונות נרפאו בעזרת טיפול הומאופתי,  ללא צורך באנטיביוטיקה, ע"י שיפור העמידות בפני גורמי המחלה.

ההומאופתיה נותנת מענה לדלקות גרון, מחלות חום, בעיות בדרכי הנשימה, אסטמה, אטופיק דרמטיטיס (אסטמה של העור) ובעיות עור אחרות, בעיות  במערכת העיכול. טיפול הומאופתי יכול לסייע גם בבעיות קשב וריכוז, היפראקטיביות. פחדים, חרדות, ובעיות התנהגות שונות.

מה מהם עקרונות הטיפול ההומאופתי?

הטיפול ההומאופתי מבוסס על מספר עקרונות, החשובים שבהם הינם:

1. חוק הדמיון: "דומה בדומה מרפא" (הומאו=דומה, פתיה=המחלה) ע"פ חוק זה, חומר שיכול לגרום להופעת סימפטומים אצל אדם בריא, מסוגל לרפא סימפטומים דומים באדם חולה, כאשר ניתן כתרופה הומאופתית.

2. עקרון המנה המינימאלית: יש לתת כמות (מינון) מינימאלי של תרופה הומאופתית כדי להשיג השפעה מרבית ללא כל תופעות לוואי. התרופות ההומאופתיות עשויות חומרים שנמהלו באופן סדרתי פעמים רבות.

התרופה ההומאופתית מותאמת באופן אישי לכל מטופל. במהלך הראיון הראשון מקבל ההומאופת היסטוריה רפואית מלאה בנוסף לקווי אופי הייחודיים לכל מטופל. המטפל אוסף את כל המידע ומנסה להבין את הגורמים והסיבות להופעת המחלה. בתהליך קביעת התרופה המתאימה נעזרים כיום במחשב בעל מאגר מידע עצום ובספרים שנכתבו במשך 200 שנות קיום הומיאופתיה. התרופות ההומיאופתיות מיוצרות מחומרים מעולם החי, הצומח וממינרלים. הן מתאימות לטיפול והקלה במגוון רחב של מחלות, כולל בזמן הריון, בתינוקות וילדים.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו