הכן ילדך לחורף - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הכן ילדך לחורף

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 10.12.2005
וו

הכן ילדך לחורף  

מאת: שירה ויאיר רובינס שריון - הומיאופתיה קלאסית

 

הנה החורף בפתח, ומידי יום אנו מקבלים טלפונים מהורים, שילדיהם מבלים שבוע בבית שבוע בגן, שבוע על אנטיביוטיקה שבוע לא. "אין מה לעשות, זה וירוס... לכן הוא על אקמולי ונורופן".

כל חורף מגיעה התפוסת בבתי חולים לכ 150%!

 

אם כן, מה צופן לנו חורף זה? וכיצד אנו מתכוננים בכדי לעבור את החורף בשלום?

ליקטתי מספר שאלות  נפוצות העולות במהלך מפגשים עם הורים. זוהי טיפה קטנה בים של שאלות ומידע רב. אולם לאלה המסוקרנים, אלה המעוניינים להמשיך לחקור, לשאול ולדעת, הנה מעט חומר למחשבה...

 

מהי הומיאופתיה?

הומיאופתיה היא שיטת ריפוי כבת כ 200 שנה, שמקורה בגרמניה. "הומאו" פירושו דומה, ו"פתיה" פרושה מחלה. כלומר תרופה הומיאופתית "דומה" למחלה, ובכך מעוררת את כוחות הריפוי הטבעיים של הגוף להתגבר עליה. הטיפול ההומיאופתי מתייחס למכלול הסימפטומים של החולה. מאפייניו האישיים והייחודיים של החולה נלקחים בחשבון, והם המהווים את הבסיס לבחירת התרופה. התרופה ההומיאופתית מביאה לשיפור ולריפוי בכל הרבדים בו זמנית: גופנית, רגשית ומנטלית.

 

איך תרופה יכולה לשפר את החיסון הטבעי?

התרופה היא רק קטליזאטור (זרז). אם ניקח לדוגמה את נושא החיסונים, נוכל לראות כי לגוף מוזרק חומר במינון נמוך מאד, שתפקידו לעורר את המערכת החיסונית, וזו אמורה לפתח נוגדנים. כלומר, הגוף קיבל "אינפורמציה" מסוימת, אשר עוררה את כוחותיו.

כך למעשה פועלות תרופות הומיאופתיות.

 

האם ההומיאופתיה מטפלת בוירוסים או בחיידקים?

ההומיאופתיה מטפלת באדם. היא מחזקת את המערכת החיסונית ומזרזת את תהליך ההחלמה, זאת על מנת שהגוף יוכל להתגבר על כל פולש חיצוני (וירוסים והחיידקים).

 

בני סובל מדלקות אוזניים חוזרות. כשהדלקת מופיעה הוא צורח נורא, שום דבר לא עוזר וחייבים לקחת אנטיביוטיקה. מה להומיאופתיה יש להציע במצבים כאלו?

זוהי שאלה מצוינת וחשובה מאד. נחלק את התשובה לשני חלקים: החלק האקוטי והחלק הכרוני.
א. במצב אקוטי- ניתן לתת תרופה הומיאופתית אקוטית ברגע של כאבים וצרחות. תרופה אקוטית עובדת תוך דקות- שעות. אשמח לשתף אותך בסיפור אישי. ביתי בת השנתיים, התעוררה ביום שבת בשעה 6:00 בבוקר, בצרחות שכואבת לה האוזן. התבוננתי וראיתי הפרשה רבה. לאחר אבחון קצר של כ 10 דקות, היא קיבלה תרופה הומיאופתית. בשעה 7:00 חזרנו כולנו לישון לשלוש שעות. מאז לא חזרו הכאבים.

טיפול כזה מטרתו לא רק לשכך כאבים, אלא לרפא את המחלה ולחזק את הילד. הוא עובד בכל הרמות, תפקידו להוריד את החום (כשיש), לשכך כאבים, לשפר את ההרגשה הכללית,  ולהשיב את התיאבון. אך הדבר החשוב ביותר הוא, שאת העבודה לא עשה חומר חיצוני, אלא תרופה שמעוררת את גופינו לעשות את העבודה בעצמו. זאת הסיבה גם שמדובר בריפוי, והמחלה לא חוזרת אחרי 8 שעות כשפגה השפעת התרופה.
ב.       במצב כרוני- זהו מצב שחוזר על עצמו מספר פעמים בשנה. יש לערוך אבחון מדויק העורך כשעתיים, להתאים לו תרופה שתטפל בו בכל הרמות (גופנית ונפשית) ובכך ימנעו דלקות האוזניים החוזרות.

 

כמה זמן לוקח עד שרואים תוצאות?

ההשפעה מתחילה מרגע נטילת התרופה. אולם את התוצאות נראה בהתאם לחומרת הבעיה והגיל. במצבים כרוניים צריך לראות מגמת שיפור תוך מספר שבועות ואילו במצבים אקוטיים, בטווח של דקות עד מספר שעות.

 

ממה עשויות התרופות ההומיאופתיות?

הן עשויות מכל חומר הקיים בטבע, בצורתו הטבעית, כלומר, שלא עבר סינתוז.

 

עכשיו, כשהחורף בפתח, אני שוקלת האם לחסן את הילדים בחיסון נגד השפעת, האם לקחת ויטמינים ובכלל כיצד לחזק אותם?

תרופה הומיאופתית נכונה, מעוררת את המערכת החיסונית, כך שחיידקים ווירוסים רבים שיחדרו לגופם הרך יפגשו במערכת חיסונית חזקה ואיתנה. עם זאת למחלות החורף תפקיד מסוים, כלומר, כל מערכת על מנת להתפתח, צריכה גירוי, מחלת החורף הראשונה היא הקשה ביותר, זאת מכיוון שהגוף למעשה נפגש בפעם הראשונה עם פולש לא מוכר. אולם אם ניתן למהלך המחלה להתקדם בלי להתערב, גופינו יתחסן לכל החורף. זהו החיסון הטבעי הטוב ביותר, ואין צורך לקבל חיסון חיצוני.  לגבי ויטמנים, ניתן להיעזר בתוספים במצב אקוטי או זמני, אולם, כל תוסף או תרופה חיצוניים אינם מומלצים לטווח ארוך, שכן הם מרגילים את הגוף לתלות.

 

 

מה בנוגע חום, מתי להוריד אותו?

חום איננו מחלה. חום היא תופעה פיסיולוגית חשובה המתלווה למחלות. חום מעיד על ייצור כדוריות דם לבנות (מערכת החיסון) דיכוי החום לחלוטין, שלא לצורך, יכול בסופו של דבר להאריך את משך המחלה ולהחליש בטווח הארוך.

 

מה היתרון של ההומיאופתיה? מדוע לפנות להומיאופת ולא לרופא שלי?

רופא הילדים חשוב, והוא ימשיך ללוות אתכם. טוב שיש אנטיביוטיקה, נורופן ואקמולי, אבל חשוב לא להשתמש בהן באופן יומיומי ולהשאיר אותן רק כקו אחרון בטיפול. להומיאופתיה כלים שאין לרפואה הרווחת. ההומיאופתיה לא מטפלת רק בדלקת האוזניים, בברונכיט או בכל בעיה מקומית אחרת, אלא מחזקת את מערכת החיסון ומונעת את חזרת המחלות.

 

באיזה מחלות מטפלת ההומיאופתיה?

ההומיאופתיה מטפלת בכל מחלה ובכל גיל, מינקות ועד גיל הזהב. אולם אם נתמקד ברפואת הילדים, ניתן לרפא שפעת, נזלות כרוניות, שיעולים קשים, אסטמה, דלקות עיניים, שלשולים, עצירות, הקאות, בעיות עור שונות, בעיות התנהגות, חרדות, בעיות שינה, בעיות בבקיעת שיניים, הפרעות אכילה, תפרחת חיתולים, בעיות גדילה, הפרעות קשב וריכוז ועוד.

 

בכל גן ילדים נדבקים בהקאות ושלשולים. זה ויראלי והרופא אמר שאין מה לעשות רק לדאוג לנוזלים. עד שזה יעבור יכול לקחת חמישה ימים?! מה לעשות???

בכל גן ילדים נפגשים עם "החוויה" לפחות פעם בשנה. אשמח לתת שוב דוגמה מהגן של ביתי (שאינו שונה למעשה מגנים אחרים). וירוס דומה תקף את הילדים בגנה, מתוך כל הילדים הופיעו כ 20%. כל הילדים בילו בביתם ׁ)היו גם כאלה בבית חולים לשם עירוי נוזלים). אחת האימהות פנתה אלי שהיא כבר אחרי חופש מהעבודה בגלל תחלואיי בנה הבכור, ואין סיכוי לחופש נוסף. אבחון אקוטי של כ 15 דקות הצביע על תרופה מסוימת. שוחחתי עם האם כעבור שעה מנטילת התרופה. לילדה חזרו הכוחות, היא ישבה ואכלה צלחת עוגיות, ולמחרת היא הגיעה לגן שמחה וטובת לב, ואמה כמובן...לעבודה. 

 

זה נראה כמעט כמו קסם, תרופה אחת שמטפלת בכל הבעיות שלי...?

זה לא קסם, זו הרפואה השלמה (ההוליסטית מלשון whole). ההתאמה של התרופה המדויקת ביותר היא קשה מאד להומיאופת, וכמובן שלא תמיד נותן ההומיאופת את התרופה הנכונה ביותר כבר בפגישה הראשונה, שכן אנשים הם מורכבים מאד. אולם, תרופה נכונה ומדויקת גורמת לשינויים באופן הדרגתי, כך שקל מאד להתרגל לתחושה הטובה והבריאה...

 

חורף בריא וקל.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו