טיפול בחדר מלח לילדים: לשיפור מחלות נשימה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

טיפול בחדר מלח לילדים: לשיפור מחלות נשימה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 24.02.2009

כבר מאות שנים מטפלים באירופה בחולים עם בעיות נשימהבחדרי מלח. קלות הטיפול כוללת שהיה שלוה בחדר המלח, והגוף עושה בעצמו את הפעולה -עצם נשימת האויר המלוח והנקי סופחת את הנוזלים, ומקלה על הנשימה.



מאת: ג'ונתן קסטנבאום שותף ומייסד breathewell


טיפול בחדר מלח לילדים: לשיפור מחלות נשימה

לפני כשנתיים סבל בני בן השלוש וחצי מדלקות אוזנים כרוניות. למרות שהוא לקח אנטיביוטיקה מניעתית, הוא המשיך לסבול מדלקות חוזרות ונשנות. למרות המלצת הרופאים לביצוע ניתוח כפתורים, החלטתי לבדוק פתרונות אחרים בתחום הרפואה המשלימה.

קראתי באינטרנט על יעילותם של חדרי המלח בתחום הטיפול במחלות נשימה כרוניות ודלקות אוזנים וסינוסים. היות וידוע כי מלח מסייע בטיפול בנזלות (מי מלח לאף גדוש וכד'), חשבתי שהטיפול יכול להועיל. בני ואני התחלנו לסוע לחדר המלח לשהיה בת שעה פעמיים בשבוע. בזמן השהיה בחדר בני היה פעיל כתמיד, שיחק וקרא ספרים, והיתה זו הזדמנות נהדרת בשבילנו לבלות זמן איכות ביחד. לעיתים קרובות הוא נרדם וישן שנת ישרים נטולת כאב.

 

לאחר שבעה טיפולים שכללו שהיה בת שעה בחדר המלח, הפסקנו את האנטיביוטיקה המניעתית. בעבר כשהפסקנו את האנטיביוטיקה בני קיבל דלקת אוזנים בתוך 48 שעות. הפעם זה לא קרה, והוא לא קיבל שוב דלקת אוזנים עד סוף הטיפול, וכך נמשך במשך חודשים רבים. עברו מאז שנתיים, בהם הקפדנו לשים לבני מנורת מלח ליד המיטה מדי לילה, ובני לקה בדלקת אוזניים בערך פעם בשנה, כמו ילדים אחרים. בנוסף לכך, אשתי מדווחת שבעקבות המצאותי עם בננו בחדר המלח, הפסקתי לנחור בזמן השינה.

העמקתי לחקור בנושא, ופגשתי את ברוך בקר – אח מוסמך שהביא את חדרי המלח לישראל. למדתי שכבר מאות שנים מטפלים באירופה בחולים עם בעיות נשימה בחדרי מלח. קלות הטיפול כוללת שהיה שלוה בחדר המלח, והגוף עושה בעצמו את הפעולה - עצם נשימת האויר המלוח והנקי סופחת את הנוזלים, ומקלה על הנשימה.

בישראל ישנם למעלה ממליון איש הסובלים מבעיות של אסטמה, ברונכיט, סיסטיק פיברוזיס, אלרגיות ועוד בעיות נשימה רבות. ברמת זיהום האויר בה אנו חיים כיום, המספרים הללו הם במגמת גדילה.

 

כיצד הטיפול בחדר מלח עובד?

המלח הינו בעל תכונה אנטיבקטריאלית. האבנים פולטות רסס דק של מלח- הכולל רמה גבוהה של נתרן-כלוריד היוצרים אוויר סטרילי, רווי ביונים שליליים ונקי מחיידקים. כתוצאה משילוב של גורמים אלה נוצר מיקרו-אקלים מטוהר מאלרגנים, המאפשר חיזוק ואיזון המערכת החיונית של הגוף. הוכח מדעית כי שעה ביום של נשימת אויר סטרילי מספיקה על מנת להחזיר את המערכת החיסונית לאיזון.
רסס המלח הנפלט בחדר, חודר עמוק לתוך הסימפונות וסופח את הנוזלים מתוך הרירית הבצקית. הליחה הסמיכה הופכת לדלילה ונפלטת ביתר קלות. דרכי הנשימה מתרחבות, דבר המקל על הנשימה.

 

חדר מלח הוא טכנולוגיה ברפואה משלימה אשר יובאה לישראל מאירופה. החדרים הללו נבנים באמצעות בלוקים של מלח אשר יובאו במיוחד לשם כך ממכרות מלח בני אלפי שנים המצויים במעמקי האדמה ברוסיה. הבלוקים אשר נחתכו בהנחיות מיוחדות ובגודל מסוים, עשירים בנתרן כלוריד באחוז גבוה אשר הוכיח את עצמו כיעיל במיוחד לטיפולים בבעיות נשימה ודלקות אוזנים, במיוחד אצל ילדים צעירים. הטיפול בחדר המלח סייע לילדים רבים להשתחרר מתלות בתרופות ובעיקר באנטיביוטיקה ודומיה. לכן בחדר המלח המצוי במודיעין ישנו חדר המיועד לילדים. בחדר זה צעצועים,משחקים והפעלות שינעימו עליהם את השהיה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו