רפואה סינית - גם לתינוקות ולילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

רפואה סינית - גם לתינוקות ולילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.12.2009

את רובנו יפתיע לשמוע שלפי הרפואה הסינית ילדים חולים במחלות אקוטיות כי זה טבעם, ולמחלות אלו יש תפקיד חשוב מאוד בתהליך צמיחתו של הילד והפיכתו לאדם בוגר וחסון. רפואה סינית, ודיקור סיני  מהווים את אחת משיטות הרפואה היעילות והטבעיות ביותר לטיפול, הקלה, וכרפואה מונעת  לבעיות ומגוון מחלות  של ילדים ותינוקות.



מאת: ד"ר זיו בר, מנהל רפואי אזורי, בש.ל.ה  -"כללית רפואה משלימה"


רפואה סינית - גם לתינוקות ולילדים

רובנו פוחדים ממחלות ובמיוחד כאשר מדובר בילדינו. חוסר האונים המתלווה למראה הילד מחוסר האנרגיות, הפחד שמא מצבו ידרדר אם לא נטפל בו כראוי ותחושת חוסר השליטה במצבו והזדהות, גורמים להורים לסבל עמוק. את רובנו יפתיע אם כן לשמוע שלפי הרפואה הסינית ילדים חולים במחלות אקוטיות כי זה טבעם, ולמחלות אלו יש תפקיד חשוב מאוד בתהליך צמיחתו של הילד והפיכתו לאדם בוגר וחסון. רפואה סינית, ודיקור סיני  מהווים את אחת משיטות הרפואה היעילות והטבעיות ביותר לטיפול,הקלה, וכרפואה מונעת  לבעיות   ומגוון מחלות  של ילדים ותינוקות.

לפי הרפואה הסינית, ילדים שונים ממבוגרים בכמה תחומים. חילוף החומרים אצל ילדים מהיר יותר ולכן ילדים מפתחים יותר מחלות. יחד עם זאת, ככל שהגוף צעיר יותר ונקי יותר - יכולת ההחלמה שלו גדולה יותר. לילדים יש מערכת חיסון, מערכת נשימה ומערכת עיכול חלשות יחסית, משום שמערכות אלו לא היו צריכות לעבוד לפני הלידה. מקורן של רוב המחלות אצל ילדים נובעת מפגיעה באחת ממערכות אלו.

הצד השני של המאפיינים האלה  אצל הילדים הוא שהם מראים עד כמה רפואה טבעית מתאימה לילדים. בגלל מבנה גופם הצעיר, והגדילה המאסיבית שהם עוברים, איכות  האנרגיה  של ילדים גדולה יותר משל מבוגרים, ולכן טיפול ברפואה סינית ובדיקור סיני, העוסק בשיפור זרימת ואיכות האנרגיה בגוף יעיל ביותר עבורם .הם מגיבים טוב יותר ומהר, ולכן הם לא זקוקים לטיפולים ממושכים. מחלות הילדים  לרוב לא יהפכו לבעיות כרוניות, למרות שהן יכולות להפוך לכרוניות אם הטיפול שניתן בשלב הראשוני של המחלה לא מתאים.

מאותן סיבות שפורטו לגבי החששות שמלווים הורים ביחס לילדיהם אנו נתקלים לעתים קרובות בקושי כאשר מציעים להורים להפנות את הילד לטיפול בדיקור סיני וחבל שכך. ילדים מסתבר באים ללא דעות קדומות ומוכנים להתנסות בטיפול. יעילותה של האקופונקטורה בטיפול אצל ילדים ותינוקות הוכחה במשך אלפי שנים ברפואה הסינית ובעשורים האחרונים גם במערב במחקרים מסודרים. הטיפול בילדים נעשה על ידי דיקור עדין  וכמעט בלתי מורגש  בתנאי שמבוצע ע"י מטפל מוסמך ומקצועי. השפעות הטיפולים נראות לעין בתוך זמן קצר יחסית, והשימוש באקופונקטורה בילדים מונע אתתופעות הלוואי של התרופות.

 

הדיקור הסיני  וטווינא  יעילים כטיפול בילדים עם דלקות אוזניים, נזלת כרונית, התקררות ואסטמה, בעיות במערכת העיכול כגון: שלשלולים, עצירויות,הרטבת לילה, אלרגיות וכאבי ראש, בעיות מוטוריות שונות כגון טיקים, טונוס שרירים ובעיות התפתחות ובעיות נפשיות: מתח, חרדה, בכי לילה, חוסר שקט היפראקטיביות .

השלב הראשון של הטיפול הוא שלב האבחון. תהליך האבחון נעשה ע"י התבוננות בילד, בדיקת דופק מיוחדת, בדיקת לשון ותשאול ההורים. בסוף האבחון נקבעת האבחנה לפי הרפואה הסינית ותוכנית הטיפול המתאימה לו ביותר.

 

גם צורת הטיפול באקופונקטורה בילדים מותאמת למאפיינים המיוחדים של הגיל הצעיר ובעצם גם למגבלות שהגיל מציב. הטיפול עצמו נעשה באמצעות דיקור קל במספר קטן של נקודות בגוף על ידי מחט עדינה וסטרילית. בתינוקות וילדים רכים משך הדיקור קצר מאוד ואורך מספר שניות לכל נקודה. אצל ילדים גדולים יותר ניתן לעיתים להשאיר את המחטים מספר דקות נוספות. בעת הדיקור חש הילד דקירה עדינה ובהמשך הוא יכול להרגיש תחושות שונות כמו דגדוג, הרדמות מקומית ועוד. יתכן שהילד יבכה, אך רוב הילדים נרגעים בקלות ובמהירות מיד לאחר הוצאת המחט מהנקודה האחרונה.

מגוון הטיפולים  ברפואה סינית בילדים:

דיקור סיני- במחטים מיוחדות לילדים, קטנות במיוחד, שכמעט ואינן כואבות. זמן השארת המחט אצל ילדים נע בן מספר שניות לבין דקות מועטות בהתאם לגיל הילד.

צמחי מרפא סיניים- ניתן לקבל את הצמחים בצורת משקה ממותק, מה שמקל על הנטילה.

תזונה - תשאול מקיף בנוגע לתזונת הילד, ומתן המלצות לשינוי תזונתי בהתאם לצורך. מערכת העיכול של הילד מגיעה לתפקוד מלא בגיל 3. עד גיל זה המערכת נבנית ולכן תלויה מאוד באיכות המזון שהילד אוכל. תזונה נכונה בגילאים אלו חשובה מאוד הן למניעת מחלות בהווה ובהמשך החיים. תזונה שמתבססת על מוצרים מתועשים כגון: סוכר לבן, ממתקים למיניהם וקמח לבן, עלולה להוביל למגוון מחלות שיפגעו בילד, שכאמור, עדיין לא בשל לגמרי להתמודד עם סוגי המזון הללו.

טווינה לילדים - (עיסוי בלחיצות המבוסס על טכניקת מגע) כלי טיפולי ייחודי בעיקר למחלות פנימיות החל מגיל הלידה ועד גילך 12. הטיפול נועד למגוון רחב של בעיות אקוטיות וכרוניות כגון: גזים, עצירות, שלשולים, התקררויות, שיעול, קשיי נשימה, אסטמה, בעיות שינה, הרטבת לילה, היפראקטיביות.

שיאצו בייבי - מותאמת לתינוקות לחיזוק הקשר עם  בין הרופא לתינוק, סיוע למערכת העיכול, שחרור גזים ועצירויות, חיזוק מערכת החיסון.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו