מעבר לשעון קיץ אצל תינוקות - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • מפגשי בוקר
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

מעבר לשעון קיץ אצל תינוקות

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 26.03.2020
ישנם ילדים שהמעבר לשעון קיץ לא יפריע להם והם ימשיכו להתעורר רגיל. אולם ישנם ילדים שהמחסור בשינה גורם להם לעייפות יתר. אז איך כדאי להתנהל?


מאת: מעיין אטיה, מעיין ההורות - הדרכת הורים וייעוץ שינה. 


מעבר לשעון קיץ אצל תינוקות
גם בימי הקורונה הלא פשוטים הללו - יש דברים שלא משתנים.
הלילה נעבור לשעון קיץ. מה שאומר שבשעה 02:00 לפנות בוקר נזיז את השעון - שעה אחת קדימה ולמעשה נפסיד שעת שינה אחת.
 
מומלץ מהיום להתחיל את רוטינת הערב והשכבת הילדים רבע שעה קודם לפני השעה שהם היו רגילים ללכת לישון, (אם לא מסתדר מהיום, בהחלט אפשר להתחיל ממחר ).
חשוב מאוד להקפיד על שינה במהלך היום כפי שהילד רגיל על מנת למנוע שהילד יגיע להרדמת הערב בעייפות יתר, הידועה כאויב מספר אחד של שינה איכותית.
ההחשכה הטבעית מן הסתם מתחילה מאוחר יותר ואיתה גם הורמון השינה מתחיל להיות מופרש מאוחר יותר, לכן, מה שנעשה בתחילת רוטינת הערב וטקס השינה נחשיך את הבית וניצור "אווירת שינה".
 
כפי שציינתי נתחיל את ההרדמה רבע שעה לפני השעה בה הילד היה רגיל ללכת לישון, כלומר ילד שרגיל ללכת לישון בשעה 19:30, מן הסתם, ילך לישון ב - 20:30. מה שנעשה זה שביום הראשון במעבר לשעון קיץ, נתחיל את ההרדמה ב - 20:15, יום יומיים אחרי נקדים את ההרדמה ב - 20:00 וכן הלאה, עד אשר לאחר כשבוע נחזור להרדמה בשעה בה הילד היה רגיל ללכת לישון וכך נחזור לשגרת ההרדמות.
 
חשוב להבין כי זה בכל זאת שינוי וצריך להתרגל אליו (גם אנחנו ההורים - לא רק הילדים ), תנו לשינוי הזה כמה ימים להתקבע אצלינו ואצל הילדים ובעיקר אל תיכנסו ללחץ מהשינוי, מכיוון שברגע שאנחנו נהיה בלחץ, רוצים או לא רוצים אנחנו מעבירים מסר לילדים (גלוי או סמוי) ואנחנו לא רוצים זאת ....
 
מאחלת לכולנו שנחזור לשיגרה (לא רק מבחינת השעון) במהירה.
 
מעיין אטיה, מעיין ההורות - הדרכת הורים וייעוץ שינה. הצטרפו לקורס אונליין בנושא התפתחות תקינה בשנת החיים הראשונה לפרטים לחצו כאן



למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו