בת 12 עוזרת ליילד את אחיה הקטן - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

בת 12 עוזרת ליילד את אחיה הקטן

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 18.06.2017

ג'ייסי דלאפנה בת ה -12 לא רק שהייתה נוכחת בזמן הלידה של אחיה הקטן, אלא גם עזרה ליילד אותו במה שנראה לא פחות מרגע קסום. 



בת 12 עוזרת ליילד את אחיה הקטן
כשתינוק חדש מגיע, התמונה הראשונה שאח או אחות גדולים רואים בד"כ היא את האח הקטן שלהם עטוף באותה שמיכה כחולה ורודה מבית החולים, נקי וחמוד. אבל לא זה היה הסיפור של ג'ייסי דלאפנה בת ה -12, שלא רק שהייתה נוכחת בזמן הלידה של אחיה הקטן, אלא גם עזרה ליילד אותו במה שנראה לא פחות מרגע קסום. 
 
התמונות של ג'ייסי עוזרת לתפוס את התינוק ואפילו חותכת את חבל הטבור שלו שותפו על ידי משפחתה בפייסבוק זמן קצר אחרי הלידה. אבל דברים באמת החלו לתפוס תאוצה כשחברת המשפחה והזמרת היוצרת ניקי סמית' שיתפה אותם בדף המעריצים שלה. מאז ה-7 ביוני, התמונות הפכו לויראליות כששותפו יותר מ-142 אלף פעמים נכון לכתיבת שורות אלו. 
 
סמית שיתפה שכשהיא ראתה לראשונה את התמונה, היא חשה צורך עז להראות אותן בכל העולם. 
"ג'ייסי היא כוכבת על שעשתה את זה והיא כל כך אמיצה", היא מספרת. "לידה היא תהליך מאוד טבעי וחשבתי שאם אנשים יראו ילדה בת 12 מוצפת באושר מיילדת תינוק בעצמה יעזור להעביר את המסר הזה. אני חושבת שזה היה מאוד מיוחד כשהיא יילדה את התינוק בגלל שתמיד יהיה לה את אותו זכרון וקשר עם התינוק. ומי יודע, אולי היא תהיה רופאה יום אחד". 
 
אמא של ג'ייסי, דידי קראווי, שגרה עם משפחתה בממפיס, סיפרה שהיא לא תופתע אם ג'ייסי תהפוך לרופאה יום אחד. "היא בהחלט משנה תחומי עניין" סיפרה דידי. היא מאוד בתוך העניין מאז הלידה. 
 
דידי אומרת שההחלטה שג'ייסי תהיה נוכחת בזמן הלידה הייתה החלטה משפחתית שהתבססה על אמונה משותפת שלידה היא תהליך טבעי ושאנחנו לא צריכים להסתיר אותו מילדים שמרגישים איתו בנוח ורוצים להיות מעורבים.
 
ג'ייסי שהייתה כבר אחות גדולה לאח קטן בן 19 חודשים, רצתה להיות יותר מעורבת בלידת אחיה השני וביקשה מאמה, שאמרה שהיא לא רואה בעיה בלהרשות זאת.
 
דידי גם ידעה שזה הולך להיות התינוק האחרון שלה, וההזדמנות האחרונה של הבת שלה לחוות לידה של אח. בכל זאת, היא הודתה שהיא לא ציפתה שהיא תהיה כל כך מעורבת. 
 
 
ולגבי תפיסת התינוק? דידי מודה שזה לא היה מתוכנן מראש. "זה היה הרעיון של המיילד המשוגע שלנו" אמרה והוסיפה שהוא עודד באהבה את ג'ייסי לקפוץ פנימה ולסייע בלידה. 
 
בסוף, דידי הייתה יותר ממאושרת שהבת שלה זכתה לחוות את החוויה הזאת, לא רק בגלל שזה זיכרון די מדהים, אבל גם בדךך שהיא מרגישה שזה ישרת אותה בדרך עוצמתית יותר בעתיד. 
 
"כשילדתי את התינוקת הראשונה שלי (ג'ייסי) בגיל 22, לא ידעתי מה זה אומר", חלקה דידי- עובדה שנשארת נכונה עבור רוב הנשים האמריקאיות שהולכות ללידתן הראשונה. אנחנו בד"כ לא חוות לידה עד ששלנו מגיעה, וזה אומר שלפעמים יכולות הפתעות. 
 
אבל בתרבויות רבות אחרות (במיוחד באלו בהן לידות בית נפוצות), הלידה לעיתים קרובות מתרחשת כשאחים נוכחים בחדר כדי לצפות (או אפילו לסייע), בזמן שהבית מלא בחברים ומשפחה שמוכנים לעזור ולסייע. 
 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו