גם חיות מחמד הם חלק מהמשפחה - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

גם חיות מחמד הם חלק מהמשפחה

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 26.02.2007

הידעתם כי חיות המחמד עוזרים לנו, לבני האדם, להיות אנשים יותר בריאים ותורמים באופן משמעותי לאיכות החיים שלנו. בהמשך תוצאות מחקרים על ההשפעה החיובית של גידול חיית מחמד על בני האדם בכלל ועל ילדים בפרט.



גם חיות מחמד הם חלק מהמשפחה

מאת: ד"ר דיויד רוזנבלט, הוטרינר הראשי של ביו-פט, יצרנית בונזו, לה-קט ונוטרו צ'ויס.

 

הכלבים והחתולים שלנו הם חלק מהמשפחה אנחנו חוגגים להם ימי הולדת, קונים להם מתנות, מצרפים אותם לטיולים המשפחתיים, עושים להם ביטוח רפואי, לוקחים אותם להסתפר, מצחצחים להם את השיניים וקונים להם מזון גורמה.

 

בשנים האחרונות התפקיד הבולט והחשוב ביותר הוא companionship. כלומר, חברות. הם לצדנו כשאנחנו זקוקים להם, תמיד שמחים לקראתנו, נאמנים בכל מצב. חברים אמיתיים. משפחה. מסתבר, שאנחנו חייבים להם תודה לא רק על היותם חברים נאמנים. הם גם עוזרים לנו, לבני האדם, להיות אנשים יותר בריאים ותורמים באופן משמעותי לאיכות החיים שלנו.

 

השפעות בריאותיות

אנשים שיש להם חיית מחמד הם, על פי רוב, רגועים יותר ובריאים יותר. עוד לפני יותר מ-20 שנה גילה החוקר האמריקאי פרידמן, שאם אדם חוטף התקף לב יש לו סיכוי קטן יותר למות מההתקף אם הוא מגדל חית מחמד. במחקר רחב היקף ב- 1983, שלאנשים שמגדלים חיות מחמד יש לחץ דם נמוך יותר בהשוואה לאלה שלא. נוסף לממצאים אלו התגלה כי לאנשים עם חיות מחמד יש רמות נמוכות יותר של כולסטרול וטריגליצרידים. בנוסף, זקנים שמגדלים חיית מחמד מבקרים פחות אצל רופאים בהשוואה לאלה שלא. ההבדל היה של 20%!

נראה, שהקשר הוא בזה שלכלב ולחתול יש השפעה מרגיעה על האדם. הרגיעה הזו פועלת לטובת הבריאות הכללית: פחות חרדות ועצבים -  פחות לחץ דם, פחות לחץ דם פחות בעיות לב וכלי דם, וכו' וכו'.

 

בריאות נפשית וילדים

מסתבר שיש קשר מוכח בין גידול חיות מחמד לבין בריאות נפשית: ב- 1990 סרפל הוכיח שאנשים עם חיות מחמד הם אנשים בריאים יותר בנפשם ובאותה שנה מלסון הראה, באופן ברור, שילדים שגדלים בבית עם חיית מחמד, יגדלו להיות מבוגרים בעלי יכולת טיפוח טובה יותר כלפי ילדיהם. הוא גם מצא שילדים הגדלים בבית עם כלב הם יותר פעילים בספורט, תנועות נוער וכו'.

בכלל בשנים האחרונות מתגלים ממצאים יותר ויותר מדהימים בכל הקשור להשפעת חיות מחמד על בריאותינו ובריאות ילדינו. ב- 1999 הסלמר הוכיח שילדים שנחשפו בשנת חייהם הראשונה לחיות מחמד נטו פחות לפתח אסתמה. בשנה זו וידוויק הראה שילדים עם חיות מחמד מצליחים יותר במבחנים שבוחנים התנהגויות חברתיות חיוביות.

  

לסיכום, אם עדיין לא צירפתם למשפחתכם חיית מחמד, יום המשפחה הוא הזדמנות נפלאה לכך. ואם משפחתכם כבר התברכה בכלב או חתול, אל תשכחו לתת להם חיבוק מיוחד לכבוד יום המשפחה.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו