איך לחסוך כאשר קונים ציוד לתינוק? - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

איך לחסוך כאשר קונים ציוד לתינוק?

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 30.03.2011

כלכלנים בדקו ומצאו שלגדל תינוק עד גיל 2 עולה מעל ל 100,000 ₪. עם הברכה הגדולה והאושר מגיעות הוצאות גדולות.  אז איך ובמה אפשר לחסוך ובמה מאוד לא מומלץ לחסוך.



 

מאת: יעל סנדלר

 


איך לחסוך כאשר קונים ציוד לתינוק?

בגדי תינוקות

התינוק זקוק לבגדים רבים, שתוך זמן קצר יהיו קטנים עליו ותצטרכו לקנות בגדים חדשים. הדרך לחסוך היא לא לקנות את כל הבגדים באותה המידה.

קנו מידה אחת יותר, ושתי מידות יותר.

יתרון: לא כל הבגדים יהיו קטנים בבת אחת.

יש לכם כרגע את מספר הבגדים הדרוש לכם במידה המתאימה, אבל את הבגדים הרזרוויים שאתם חייבים שיהיו לכם, יש לכם במידה אחת או שתי מידות גדולות יותר.

זה עובד נפלא עם חולצות. במכנסיים השיטה עובדת רק כאשר יש גומי בקצה המכנס. לגומי יתרון נוסף שהמכנס לא משתרך ליד הנעל או הרגל היחפה. כדאי להעדיף מכנסיים עם גומי בקצה.

קנו ביגוד בסיסי. אין טעם להשקיע בביגוד יקר ויפה לתינוק .... אלא אם כן אתם באמת חובבי אפנה מושבעים.

לתינוק נוח יותר במכנסי כותנה גמישים על פני מכנסי גינס עבים ולא נוחים, גם אם הפיתוי לראות את התינוק בגיל שלושה חודשים עם ג'ינס הוא גדול, חכו בסבלנות, הג'ינס עוד יגיע.

קנו בסוף עונה.

קנו במכירות סוף עונה. מכירות סוף עונה מתחילות בהורדת מחירים איטית, וממשיכות להנחות משמעותיות של חצי מהמחיר המלא.

עקבו אחרי הורדת המחירים, וקנו ברגע שהמחיר יורד, אחר כך הרבה יותר קשה להשיג צבעים לבחירה.

גם בסוף עונה קנו שתי מידות קדימה. עם בגד מעט גדול יהיה לכם מה לעשות בעונה הבאה. עם בגד קטן אין מה לעשות בכלל.

אל תשכחו: מדדו את הבגדים החדשים על ילדיכם. בדקו שהראש עובר בקלות. בדקו שאין בבגדים פגמים. בדקו שאכן הבגד מספיק גדול על הילד שלכם.

קבלו בגדים. בקשו מחברים שישמרו לכם בגדים רק במצב מצוין או חדשים. אצל כל הורה לילדים מצטברים בגדים שהילד בכלל לא לבש. נצלו זאת, החליפו בינכם בגדים כאלה.

מעיל לתינוק

קנו בסוף עונה מעיל גדול בשתי מידות ממידת הילד. בדקו את המעיל – האם ניתן להלבישו בקלות ולהורידו בקלות? כדאי להעדיף מעילים שאינם כבדים מדי, ומתאימים לחורף הישראלי. כדאי להעדיף מעיל שניתן לקשור איתו את הילד לכיסא הבטיחות באוטו, כדי שלא תצטרכו כל פעם להורידו לפני חגירת חגורת בטיחות.

נעלי תינוקות

אל תחסכו בנעליים ואל תקבלו נעליים מחברים או מיד שנייה. לרגל צורה משלה המוטבעת בנעל.

הדרך לחיסכון בנעליים לא לקנות לתינוק או לילד יותר מזוג – שניים. הרגל משתנה במהירות, וחבל להשקיע בהרבה זוגות נעליים לזמן קצר. כדאי לדעת שלא כדאי לחסוך ולקנות זוג נעליים גדול במידה אחת. המידה הגדולה עלולה לגרום לנפילה. בדקו שיש לילד סנטימטר רווח, מהבוהן או מהאצבע ליד הבוהן שלעיתים היא הגדולה.

מדדו נעליים רק בעמידה, ולא בתחילת היום אלא בסופו כאשר הרגל לאחר מאמץ. אם ניתן הוציאו את רפידת הנעל מהנעל. דרך הרפידה תוכלו לראות היטב מה המקום שנשאר בנעל.

צעצועי התפתחות

יותר חשוב לשחק עם הילדים, מאשר לקנות להם צעצועים חדשים. עומס צעצועים אינו טוב. ומשחקים שסתם מתאספים בבית ולא נוגעים בהם – הם בזבוז של כסף. משחקים רבים שאנו קונים הם נהדרים עד שמסירים מהם את העטיפה. הרבה פעמים הילדים לא חוזרים לשחק בהם אחרי הפתיחה.

העדיפו מעט משחקים, איכותיים, יקרים, אבל הגיוניים:

1.         ניתנים לאחסון נוח.

2.         משחק שסביר שהילד ימצא בו עניין לאורך זמן.

3.         משחק שאתם אוהבים ויתחשק לכם לשחק בו עם הילדים.

אל תקנו משחקים שכתוב בהם לא מיועד לילדים מתחת לגיל שלוש, לגילאים אלו. אל תסכנו את ילדיכם בגלל רצון של היצרנים לחסוך בעלויות ולהוציא תווית נכונה עבור גיל הילד.

קנו בהגיון

יש משחקי ילדים שעולים כמעט כמו הדבר האמיתי. אין הגיון לקנות לילד אורגן צעצוע בשלוש מאות שקלים, כשאורגן אמיתי עולה סכום דומה. כנ"ל לגבי מצלמה לילדים בשלוש מאות שקלים. במחיר זה תשיגו מצלמה איכותית טובה והילד שלכם מהר מאוד ילמד לתפעל אותה.

קניה תוצרת בית

יש אופנה חדשה בארץ של עבודת יד לצעצועי ילדים. בין הצעצועים ראיתי בעבר צעצועים מדהימים, אבל גם צעצועים ממש מסוכנים. שימו לב למוצרים אותם אתם קונים. זכרו שצעצועים שנמצאים בחנויות עוברים בדיקה קפדנית של הצעצוע ובטיחותו לפני מכירתם. שימו לב לצעצוע שאתם רוצים לקנות, אבל גם למוצרים נלווים לתינוק כמו שמיכה, משטח למשחק ועוד. בדקו האם הם נראים לכם בטוחים.

די וי די וספרים לתינוקות

בספריות תוכלו להחליף כיום ספרים החל מספרים לתינוק מגיל 0 וכלה בספרים ללימוד אנגלית. תרוויחו החלפת ספרים חינם על פי החוק החדש. מעבר לכך שזהו הרגל טוב לילדים להחליף ספרים בספריה, תוכלו כך לראות איזה ספרים באמת כדאי לכם לקנות. איזה ספרים הילד שלכם אוהב ורוצה עוד ועוד שיקריאו לו אותם, ועל איזה ספרים אפשר לוותר. בכל מקרה כדאי לקרוא בעצמכם את הספר בחנות, ולקנות קלאסיקות לילדים, או ספרים שאתם מרגישים שהילד קשור להם. תוכלו לקבל המלצה גם מהגננת בגן.

גם לגבי די וי די. בחרו בכמה די וי די טובים, איכותיים, שיש להם ערך מוסף. חבל לאגור ערמות די וי די שאף אחד לא צופה בהם.

 

 




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו