אתר הכרויות – תינוקות ברשת - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

אתר הכרויות – תינוקות ברשת

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 23.01.2009

יש מייספייס, ויש פייסבוק ומסתבר שגם לתינוקות והוריהם יש צורך ברשת חברתית. כי יש כל-כך הרבה במה לשתף והמון תמונות וחוויות לחלוק שזה פשוט פשע לא להמציא רשת חברתית כזאת. הכרויות ברשת לגיל הרך...זה פשוט הכרח.



אתר הכרויות – תינוקות ברשת

 והנה מסתבר שיש פלטפורמה כזאת וכן חשבו על זה. והפוטנציאל לעוד יתרונות באתר כזה הוא בהחלט ענק. בעיקר להורים.

תיעוד חוויות

עולם התינוק הוא עולם דינאמי. כל יום מהווה שינוי. ההתפתחות עצומה. ואם לא מתעדים עם מצלמה - מפספסים. לטובת העניין פתיחת כרטיס ברשת חברתית עבור תינוקכם יהווה הקלה משמעותית. עבורכם, היות שבהקלקה פשוטה של כמה שורות תיעדתם לנצח התפתחות ושינוי. עבור ההורים שלכם, היכן שלא יהיו, זו שמחה גדולה, היות שיוכלו להיות מעודכנים בכל חוכמות הנכד בכל שעה ומכל מקום בעולם. ועבור התינוק בעצמו, גם. יום אחד יגדל ויוכל לקרוא את התיעוד של גידולו. מרתק. אינטרנט לנצח...

שיתוף אלבומים

ממש כמו בכל אתר היכרויות המציע פלטפורמה נוחה לצורך היכרויות, אתרי רשתות חברתיות עבור תינוקות והוריהם מציעים שפע אפשרויות גם כן. מה ניתן לעשות ומדוע כדאי להירשם?

יתרון משמעותי הוא בתחום התמונות: ניתן להעלות תמונות של המתוק לאתר. כך בטוחים שהתמונות שמורות לעולם ועד. נכון, אלבומי תמונות דיגיטליים כבר אינם חידוש מלהיב. העניין הוא שאם מחפשים מקום אחד בו מרכזים מספר פעילויות הקשורות לגידול התינוק, זה כבר מהווה חסכון רציני בזמן.

שיתוף חברים, משפחה, חברים חדשים באלבום התמונות ובפרופיל הנסיך הם אושר גדול. תיעוד ההתפתחות נעשה גם הוא ממילא בפלטפורמה זו, יחד עם עוד פעילויות, והנה זה כבר כדאי ונוח.

היכרויות גם לגדולים

את גרה בעיר גדולה. אבל מדוע את מרגישה כה בודדה עם תינוקך? אולי כי כל החברות שלך עובדות ואת היחידה עם התינוק שלך בבית...? את משוועת לחברת מבוגרים. אבל אין. רשת חברתית עבור תינוקות תהווה לך כר נרחב לפגישות וירטואליות ואחר כך מעשיות עם עוד אמהות כמוך...מי חשב שדווקא שני רחובות ממך גרה אמא חמודה שנמצאת ממש במצב שלך? אז פתחת כרטיס היכרויות עבור תינוקך ואת חוגגת יחד איתו. כמה נפלא.

שיתוף והחלפת מידע

וכמובן, היישום הטוב ביותר שהאינטרנט מספק הוא מידע. יש לך שאלה? את אמא טרייה במבוכה? התינוק מקיא? החום לא יורד? כמה טוב שניתן להתייעץ ברשת עם עוד אמהות ואבות בעלי ניסיון. הכול זמין ומקליק...שלא כמו באתרי היכרויות כאן המידע תמיד מהימן,  מעומק הלב ונאמר בכנות אמיתית. הרצון לעזור בקהילה ההורית חזק מאוד ואותנטי לאין שיעור. לא פלא אם כן שאתרי הרשתות החברתיות בנישת ההורות עושים חייל.

המאמר מטעם אתר וואלה לימודים - פסיכומטרי ולימודים




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו