הורים לתינוק ולא מוותרים על טיול בקיץ? אל תחששו - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

הורים לתינוק ולא מוותרים על טיול בקיץ? אל תחששו

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 09.05.2012

חולמים על טיול לחו"ל? אז מה עושים? משאירים את הבייבי אצל ההורים? אצל האחות? מוותרים על הטיול? אם נולד לך תינוק לפני פחות משנה- קבלי את כל היתרונות שיש לך בלקחת אותו איתכם לחופשה- שיכולה להיות גם רומנטית.




מאת: הדר מסלטון


הורים לתינוק ולא מוותרים על טיול בקיץ?  אל תחששו

אוטוטו הקיץ כאן, ואתם, שכל השנה חוסכים ימי חופש בעבודה, בשביל חופשה קטנה באירופה-  נתקלים בבעיה. השנה, זה לא רק את והוא. זה את, הוא והבייבי.

 

אז מה עושים? משאירים אצל ההורים? אצל האחות? מוותרים על הטיול?

אם נולד לך תינוק לפני פחות משנה- קבלי את כל היתרונות שיש לך בלקחת אותו איתכם לחופשה- שיכולה להיות גם רומנטית.

 

קטן ונישא

למזלכם, התינוק טרם התחיל לדבר, וטרם התחיל לדרוש מכם לעצור בכל חנות כדי לקנות לו משחק שתוך יומיים כבר יתפרק או ישכח איפשהו. ולכן, היתרון הגדול בלקחת תינוק לחופשה הוא שאתם יכולים לקחת אותו איתכם והוא פשוט מתלווה אליכם לכל מקום בו תבקרו. כל שנותר לכם- הוא לבחור את המנשא בו תשתמשו.

 

טיסות מרגיעות אותם

כל רעש שלא מגיע בבום ובעוצמה חזקה, לא יזיק לתינוק ולא יעיר אותו. ולכן, רעש המנועים ואופן התנודות של המטוס- באורך פלא, ישמרו על שלוותו גם כשירדם בזמן הטיסה.

 

פחות כרטיס טיסה

מרבית חברות התעופה לא גובות עלות על כרטיס לתינוק מתחת לגיל שנתיים. ורוב בתי המלון גם לא יגבו תוספת עבורו. לא צריך לשמור לו מקום בארוחת הבוקר ולא צריך להצטייד בשבילו בלחמניות.  אם הוא פחות מגיל שנתיים- מהרו להזמין לכם ולבן זוגכם מקומות על טיסה. היעד: לא משנה לאן.

 

ארוחת ילדים- out

כמובן שתינוק מתחת לגיל שנה עדיין לא רשאי להחליט עבורינו באיזה מסעדה נאכל (כי ילד בין 3 ומעלה כן), ולכן, תאכלו לשבת בכל מסעדה שתרצו. לא צריך לברר על מנות ילדים, לא צריך להתעסק בלא טעים לי, כן טעים לי, שולחן מלוכלך והחלפת סטים של חליפות.

 

אמא, יש לי פיפי

את המשפט הזה, אתם לא הולכים לשמוע. במיוחד לא כשתהיו באמצע תדריך במוזיאון, לא באמצע שייט מפנק, לא באמצע הבטן גב על חוף הים ובטח שלא בזמן ביס של הארוחה הכי חשובה ביום. טיטולים זה הפינוק החדש. מה היה קורה אם הייתם קוראים את הכתבה הזאת אחרי הגמילה?!

 

בלי חנויות צעצועים וגן חיות רועש

הזדמנות כמעט אחרונה לטייל במקומות של מבוגרים. בלי גן חיות, בלי חנויות צעצועים ובלי פארקי מים.  וגם- ארוחת ערב רומנטית תמיד אפשרית.

 

עצה אימהית-

שני מפ"ת, אם לנויה בת השמונה חודשים, חזרה זה עתה מכריתים, שם  שהתה חמישה ימים במלון "creta marris hotel" , עם בעלה ונויה.

"יש תינוקות שסובלים מלחץ באוזניים בזמן ההמראה ובזמן הנחיתה. לכן הנקתי אותה בזמן זה, מה שמאוד עזר לה להתמודד", והוסיפה כי רצוי לנסוע ליעדים קרובים יחסית, עם תנאים מתאימים לתינוקות-כמו לול בחדר וכו'.

"לדעתי לתינוקות בגיל זה זאת חוויה מדהימה, לראות אנשים שונים וילדים. ים, ובריכה". היא אומרת.

 

ומה בכל זאת לא קל?

 

סוחבים חצי בית

תינוק קטן מצריך סביבו כל מיני אביזרים בהם אנו רגילים להשתמש בבית. למשל כל עוד הפעלתי בייביסנס, לקחתי אותו גם איתי לחו"ל. מתקן ישיבה לאמבטיה, אם התינוק רגיל ואוהב מומלץ להביאו איתכם. כמובן שסלקל הכרחי, עגלה ואם אתם משתמשים גם מינשא. צעצועים שמעסיקים את התינוק אם זה בבית המלון, בבריכה או בנסיעה. אם התינוק ניזון מהנקה בלבד – הכי קל אך אם לאו יש לסחוב תמ"ל אליו התינוק רגיל וכמובן בקבוקים, סטריליזטור, אביזרי שטיפה, אם התחיל לאכול ירקות ופירות אפשר לסחוב מחיות מזון או לוודא שבבית המלון יוכלו לספק לכם פירות ומרק טריים. חיתולים אפשר להביא כמות קטנה ולרכוש בחו"ל – אם אתם לא לחוצים על מותג מסויים.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו