חוגגים בחו"ל עם הילדים - mamy
  • מחשבון הריון
  • מחשבון ביוץ
  • מחשבון משקל

מחשבון לחישוב תאריך לידה

מחשבון הריון יסייע לך להיות מעודכנת בהתקדמות ההריון שלך. כל שעליך לעשות – הכניסי תאריך ווסת אחרון למחשבון הריון וגלי נתונים על ההריון שלך.

תאריך וסת אחרון

מחשבון לשיעור תאריך ביוץ

מחשבון ביוץ יסייע לך לאתר את מועד הביוץ המשוער בהנחה שהמחזור החודשי שלך סדיר.

תאריך וסת אחרון

משך המחזור החודשי (?)

מחשבון הוספת משקל בהריון

מחשבון זה יסייע לך להעריך האם העליה במשקלך במהלך ההריון תקינה וכמה עוד עלייך לעלות במשקל עד הלידה.
גובה (מטרים, לדוגמה - 64.1מטר)
משקל בתחילת ההריון (ק"ג)
משקל נוכחי (ק"ג)
שבוע הריון (בין שבועות 24-21)

  • שם לתינוק
  • לוח אירועים mamy
  • mamymail
alt

פירוש נומרולוגי חינם

הקלידו שם פרטי ומיד תקבלו במייל את הניתוח הנומרולוגי של השם שבחרתם.

alt

מפגשי בוקר חינם

כולכן מוזמנות חינם לזמן איכות עם הבייבי בקניונים ברחבי הארץ.

alt

העובר שלך רוצה לדבר איתך

אמא, בואי הרשמי וקבלי ממני העובר שלך מכתב שבועי ובו מידע על ההתפתחות שלי ועוד...


כנסי לעמוד הפייסבוק שלנו לקבלת המלצות ועדכונים

חוגגים בחו"ל עם הילדים

הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
פורסם ב: 21.09.2008

הבילוי עם הילדים בטיול משפחתי בחו"ל, יכול להיות הרבה יותר מהכרות מעמיקה של הילדים עם המושב האחורי ברכב השכור, פארק שעשועים או רביצה מול בריכת שחייה בבית המלון * סער פוקס צוויק מחברת התיירות "y pay more" וליליאן ספיר מחברת השכרת הרכב "אופרן", מנהלות ואמהות נותנות עצות להורים -  לטיול המושלם בחו"ל עם הילדים



חוגגים בחו"ל עם הילדים

החגים בפתח, כבר פחות  חם, החופש מאחורינו ואנו בדרך לטיול משפחתי. חגים היו מאז ומעולם הזדמנות להתקרבות משפחתית, וטיול בטבע הוא אחת האפשרויות הנהדרות ביותר להנחיל לילדינו חינוך לאהבת טבע ותרבויות, פיתוח הדמיון, יצר ההרפתקנות ואולי החשוב מכל צבירת חוויות משותפות כמשפחה לשנים רבות.

 

בבחירת הטיול, מומלץ לתת את הדעת לתחומי העניין של הילדים, לפתרונות לגילאים שונים, ולהרפתקאות בטבע מעניינות לילדים אך גם למבוגרים. מציאת האיזון בין מה אנו מחפשים כמבוגרים ומה הילדים מחפשים בטיול - היא אחת מאבני היסוד לבנייה נכונה של טיול משפחתי.

 

בחירת בתי מלון המותאמים למשפחות חשובה ביותר כי ילדים צורכים מרחב ולא חדרים קטנים, אינטימיים ורומנטיים. לילדים עדיף לבחור חדרים גדולים, בהם יהיה שטח לתנועה ולפיזור המשחקים שהביאו עימם. לרוב, כאשר משפחות מגיעות לחדר חדש בבית מלון או בית הארחה, הילדים מיד מחפשים את חדר ומיטתם. אם הילדים בגילאים מתקדמים - כדאי לבחור חדר עם דלת מפרידה ואם מדובר בבני נוער  שני חדרים סמוכים יהיו הפתרון הטוב ביותר.

 

שלב הטיסות הוא חלום שהתגשם עבור הילדים. הנה הם יושבים במטוס ממש כמו מטוסי הפלסטיק שלהם אבל תוסיפו לזה שמיים, עננים וארוחת ילדים והרי לכם אירוע חזק ביותר שייחרט בזיכרון.

 

להורים זה אירוע מורכב יותר. מדובר בהשגחה בשדות התעופה, שלעיתים הומים אדם ודאגה לעיסוק הילדים במשך שעות הטיסה אחרי ההמראה המרתקת. אם בחרנו יעד קרוב כמו יוון או תורכיה, שעה- שעתיים אנו כבר שם. אם בחרנו יעדים רחוקים ונהדרים לילדים כמו תאילנד וארה"ב לפנינו טיסה ארוכה. עדיף להמריא בלילה עם כמה שפחות העברות בין שדות תעופה ומטוסים. חשוב לזכור להזמין ארוחות ילדים ומקומות במטוס רחוקים מהשירותים וליד החלון.

 

בחירת היעד נראית מסובכת בהתחלה. היכן נבלה את חופשתנו השנתית ? האם יהיו מספיק אטרקציות לילדים ? איזה רכב כדאי לשכור ? האם כדאי לצאת בקבוצה מאורגנת אך לא גדולה מידי ? האם המדריכים יהיו "מומחים" בהפעלות לילדים ? ועוד המון  שאלות.

מומלץ לבחור בחברות המכירות את השטח ואת האזורים אליהם היא שולחת משפחות.

 

 

כל יום בטיול משפחתי יכול להסתיים בהפסד זמן רב ויקר ואף במפח נפש כשהבחירה לא מוצלחת. השילוב האטרקטיבי ביותר הוא טיול בטבע לצד אטרקציות יומיות לילדים.

 

הנסיעה עם הילדים, ברכב שכור בחו"ל יכולה להיות חוויה מדהימה. אך בקלות עשויה להפוך לסיוט. הנה כמה המלצות שיהפכו את הטיול המשפחתי שלכם לחוויה בטוחה ומהנה:

 

·         כדי לבחור את הרכב הנוח והמתאים ביותר, קחו בחשבון את מספר הילדים הנוסעים איתכם, העגלות וכמות הציוד שתביאו איתכם. חשוב לבחור מכונית גדולה, כמו סטיישן או מיני-ואן, שבה יהיה לילדים מספיק מקום לשחק ולהתרווח בנסיעות הארוכות, הצפיפות עלולה להרוס את כל ההנאה מהטיול.

·         על-פי הכללים שלפיהן פועלות כל חברות ההשכרה בכל העולם, נאסר על העובדים בדלפקים להתקין את מושבי הבטיחות בעצמם. לכן, האחריות להתקנת מושב הבטיחות ברכב חלה עליכם. התקינו את המושב על פי הוראות היצרן הרשומות עליו. לפני כל נסיעה חשוב לבדוק שהמושב מותקן כשורה ומהודק בחוזקה אל המושב האחורי באמצעות חגורת הבטיחות. נסו להזיז את הכיסא. הוא עדיין "רוקד"? סימן שצריך להדק עוד.

·         לפני שיוצאים לדרך יש לוודא שרצועות הכתף מותאמות היטב לילד ושרצועת המותניים מוחזקת על ירכיו נמוך ככל האפשר, כדי להבטיח הגנה מרבית. עד כמה להדק את הרצועות? עד שאפשר רק להכניס אצבע בין הרצועות ובין חזה הילד.

·         בנסיעות ארוכות עם ילדים קטנים כדאי לבחור בדרך המהירה, הישרה, המסומנת והמוארת ביותר. הקדימו והביטו במפה ובדקו אם במסלול יש קטעי דרך קשים ומסוכנים, כמו כבישים צרים ומפותלים. כך, תדעו מראש מתי לבקש מהילדים להיות בשקט כדי לאפשר לכם להתרכז בנהיגה.

·         להורים, בנהיגה בחו"ל נוח ופשוט לשכור או להצטייד במכשיר gps. הניווט הלוויני, מקל על ההתמצאות בדרכים והופך את חווית הנהיגה לנוחה ופשוטה הרבה יותר. עבור הילדים, כדאי לצלם את מפת האזור בהגדלה, לגזור את קטע המסלול שתעשו בכל יום, ולשים את "המפה היומית" במושב האחורי. כך, במקום שישאלו אתכם מדי כמה דקות אם "כבר הגענו?", יוכלו הילדים לראות בעצמם לאן נוסעים, היכן הם נמצאים ומתי מגיעים. בכל מקרה, חשוב לעשות הפסקות בנסיעה כדי לתת לילדים להתאוורר, זה יעזור גם להם וגם לכם.

·         החזיקו ברכב שקית אשפה וכמה שקיות ניילון עם פס סגירה. שקית האשפה תשמש לפסולת (ותוכל אף לשמש כשקית הקאה במקרה הצורך). השקיות האחרות מיועדות לחטיפים לדרך, לצעצועים ולמתנות. בתא הכפפות שימו ערכת עזרה ראשונה קטנה, טישו ומגבונים לחים.

·         לא כדאי להשאיר צעצועים מפוזרים במכונית. אם חלילה תקרה תאונה, הצעצועים המפוזרים יעופו לכל עבר ועלולים לסכן את ילדיכם ואתכם. גם את הציוד שבתא

המטען ובתוך הרכב חשוב להדק עד כמה שניתן כדי שלא יתפזר במהלך הנסיעה ויסכן את הנוסעים.

·         מטיילים באזורים חמים? אם אתם משאירים את הרכב בחניה לא מקורה, אל תשכחו לכסות את חלקי המתכת של מושבי הבטיחות כדי שהילדים לא יסבלו מהחום כשיחזרו למכונית.

·         איך להעביר את הזמן? צעצועי הרכבה ויצירה ישעשעו ילדים בני שלוש ומעלה. כמו כן, כדאי להביא איתכם מוזיקה או קלטות-סיפור שהקטנים אוהבים במיוחד. הילדים הבוגרים יכולים  לארוז לעצמם את נגן המוזיקה שלהם. מרבית המכוניות השכורות של החברות הבינלאומיות מצוידות ברדיו-דיסק ובמכוניות היוקרה בארה"ב אפשר למצוא אפילו נגן dvd.




למעלה alt
הדפסה altשלח לחבר
מאת
דוא"ל של החבר
קבלי טיפים והמלצות למייל

עקבי אחרינו